Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puen päähäni pipon jossa on karvapallot kuin ”karhun korvat” ihmiset hymyilevät koko ajan

Vierailija
03.12.2021 |

Olen nuori aikuinen nainen. Minulla on ollut pari päivää pipo, jossa on tuollaiset pallurat ja usein kun joku kävelee vastaan, hymyilee minulle. Tai olen kaupankassalla, ihmiset kehuvat randomisti pipoani söpöksi.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten tyyli on pettämätön. Joku ranskalais tai italialaisnainen ei ikinä tuollaista päähän laittaisi. Mutta se ei varmaan aloittajaa kiinnosta joten antaa mennä vaan!

Annetaan ranskalais tai italialaisnaisten laittaa päähänsä mitä tahtovat. Minusta on kuitenkin mukavaa, että meidän kivoilta suomalaistytöiltä löytyy "rohkeutta" pukeutua tavalla, joka levittää itselleen ja ympäristölleen hyvää oloa tässä osittain ankeassa maailmassa.

Vierailija
62/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten tyyli on pettämätön. Joku ranskalais tai italialaisnainen ei ikinä tuollaista päähän laittaisi. Mutta se ei varmaan aloittajaa kiinnosta joten antaa mennä vaan!

Tuo onkin positiivinen puoli suomalaisissa. Emme ota pukeutumisasioissa itseämme kovin vakavasti. Asian kääntöpuoli sitten on tietynlainen tapakulttuurin ohuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen erikoispipo on yhden talven vitsi. Ensi vuodeksi pitää sitten taas hankkia joku uusi pipo, kun ei kehtaa vanhaa vitsiä toistaa.

En kannata turhaa kulutusta.

Vierailija
64/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen noin ne niitä noloja pipoja käyttävät ajattelee, vaan eivätpä tiedä sitä myötähäpeän määrää…

Nolompaa on pukeutua muiden ihmisten määräämällä tavalla.

Terveisin 40 v. korvahattutäti :)

Vierailija
65/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen erikoispipo on yhden talven vitsi. Ensi vuodeksi pitää sitten taas hankkia joku uusi pipo, kun ei kehtaa vanhaa vitsiä toistaa.

En kannata turhaa kulutusta.

Onhan noita elukkahattuja korillinen, riittää useammaksi vuodeksi ja voi aloittaa alusta :)

Vierailija
66/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle lässytetään, vaikka olen nuori 30v nainen.

Puolet ikää lisää ja sulle lässytetään hoitokodissa, että syöpä nyt reippaasti puurosi. Aika kuluu yllättävän nopeasti.

Ihanko tosi meinaat päätyä hoitokotiin kuusikymppisenä? :D Sen ikäiset on vielä vahvasti työelämässä, tunnen yhden joka opiskeleekin uutta tutkintoa.

Vierailija
67/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavillakin on hassu hattu. Miksi me suomalaiset oltaisiin sen huonompia?

Älkää ihmiset niuhottako, ei tää ole niin vakavaa. 

Vierailija
68/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle lässytetään, vaikka olen nuori 30v nainen.

Puolet ikää lisää ja sulle lässytetään hoitokodissa, että syöpä nyt reippaasti puurosi. Aika kuluu yllättävän nopeasti.

Ihanko tosi meinaat päätyä hoitokotiin kuusikymppisenä? :D Sen ikäiset on vielä vahvasti työelämässä, tunnen yhden joka opiskeleekin uutta tutkintoa.

Tiedän suomalaisen josta tuli isoäiti alle 30-vuotiaana...

Niin se elämä menee toisilla lyhyemmällä mittakaavalla.

Vierailija
69/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on rumia. Siksi kakaratkin puetaan muiksi elukoiksi.

70/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen noin ne niitä noloja pipoja käyttävät ajattelee, vaan eivätpä tiedä sitä myötähäpeän määrää…

Nolompaa on pukeutua muiden ihmisten määräämällä tavalla.

Terveisin 40 v. korvahattutäti :)

Just näin. Rohkeat pukeutuvat miten haluavat ja erottuvat tylsästä massasta.

Vierailija
71/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteelta asti olen nauranut kaltaisillesi heikoille, joiden täytyy yrittää matkia ranskalaista tai italialaista tai kuvitella muutoin olevansa hienompi... Oikeasti, miksi annat TOISTEN painostaa oman tyylisi ja ALISTUT muille miellyttääksesi heitä?

Pidän todellakin erilaisia hiippa-, korva- ja hahmohattuja, koska minun on pää ja minä saan valita päälleni juuri sen hatun kuin haluan. Harmi ettet sinä voi  tehdä samaa omalle päällesi :/

Vierailija
72/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen pipo missä on valmiiksi otsan kohdalla vetutuskirpa. Hymyilisikö kukaan enää?

Ihmiset taitaa vaan olla tosi valikoivia.

Mikseivät hymyile kaikille, miksi siihen tarvitaan jokin nallepipo?

Vierailija
73/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu täynnä vammaisia. Ootteko autisteja, mongoloideja vai mitä?

Vierailija
74/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu täynnä vammaisia. Ootteko autisteja, mongoloideja vai mitä?

No kerro itse mikä olet.

Vierailija
75/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä ihmisen yksinkertaisuudesta tuollainen pukeutuminen.

Vierailija
76/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä ihmisen yksinkertaisuudesta lapsen pukeminen nalleksi tms.

Vierailija
77/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kaksinkertainen maisteri :D

Vierailija
78/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kaksinkertainen maisteri :D

Ei se todista mitään.

Vierailija
79/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kioskin jonossa kehunut erään miehen pipoa, jossa oli korvat ja muuta kivaa. Oli oikein otettu siitä kehusta. En ollut koskaan aiemmin nähnyt häntä, enkä sen jälkeenkään. Kerran kehuin apteekkarin korut, juttelimme pitkään, kunnes tuli seuraava asiakas.Jos jotain kivaa ja erikoista jollakulla on, sanon siitä myös, positiivisesti.

Minä en edes muista, että päälläni on jonkun muun mielestä erikoista vaatetusta. Hämmästyn jos joku kommentoi. Ovat ihan tavallisia minulle. Kiva tietenkin, että joku tykkää, mutta en välttämättä muista mitä päälläni on. Joskus saatan ihmetellä miksi ihmiset hymyilevät ja näen sitten jostain ikkunan tai oven heijasteesta, että ai niin! Niihin kumminkin tottuu itse ja pitää niitä samanlaisina kuin muita vaatteita.

Vierailija
80/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt et tiedä asioista. Italiassa varsinkin uskalletaan pukeutua muista poikkeavasti. Jopa miehet. Esimerkkeinä nämä pipot: Etsyssä on italialaisia käsityöläisiä myymässä hauskoja kudottuja pipoja.