Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nolaa aina kaupassa

Vierailija
04.03.2015 |

esittää jotain sketsihahmoja ja huutelee. Jos kehtaisin niin tekisin samat. Onko teidän miehet koskaan yhtä pöllöjä?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on pöllö, kaupassa osaa käyttäytyä :D

Vierailija
2/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:04"]Kotona on pöllö, kaupassa osaa käyttäytyä :D
[/quote]
:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa täytyy varmaan keskustella asiasta....

Vierailija
4/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.

Vierailija
5/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:10"]Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.
[/quote]
Joo, sinne puhelimeenkin täytyy huutaa. En ymmärrä minkä takia :D

Vierailija
6/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Lahtinen siellä kirjoittelee?

Vierailija
7/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:12"]Niina Lahtinen siellä kirjoittelee?
[/quote]
Ei sentäs.

Vierailija
8/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte tuollaisia apinoita? :D

Vierailija
9/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:17"]Mistä löydätte tuollaisia apinoita? :D
[/quote]
Hyvä kysymys.. :D

Vierailija
10/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies-parkki kauppaan. Metelöikööt siellä ;)

Vierailija
11/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:10"]Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.
[/quote]

joo sama täällä, argh kun se välillä ärsyttää :D

Vierailija
12/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:10"]Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.
[/quote]

joo sama täällä, argh kun se välillä ärsyttää :D
[/quote]
No joo, pieni myötähäpeä :D

Vierailija
13/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, hauskaahan se on ettei aina pönötetä vakavana. Ja mikäs häpeä se sulle on, mieshän siellä hilluu. Me puhutaan monesti kassalla ranskaa. Tosin kumpikaan meistä ei puhu ranskaa. 

Vierailija
14/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:30"]Äh, hauskaahan se on ettei aina pönötetä vakavana. Ja mikäs häpeä se sulle on, mieshän siellä hilluu. Me puhutaan monesti kassalla ranskaa. Tosin kumpikaan meistä ei puhu ranskaa. 

[/quote]
Niin ei tietenkään. Ihan huumorilla :-)

Vierailija
15/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod.

Vierailija
16/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:30"]Äh, hauskaahan se on ettei aina pönötetä vakavana. Ja mikäs häpeä se sulle on, mieshän siellä hilluu. Me puhutaan monesti kassalla ranskaa. Tosin kumpikaan meistä ei puhu ranskaa. 

[/quote]
Joo ei pidäkään vakavasti ottaa! Hauskaahan se on. Jos hävettää niin ottaa etäisyyttä ;)

Vierailija
17/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet!! :D

Vierailija
18/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus mies, joka oikeasti nolasi mut kaupassa.

Ei, oikeasti niitä oli kaksi.

Toinen nolasi mut huutamalla mulle kuin neljä vuotiaalle. "Etkö jumalauta osaa ostaa jäätelöä?" "VITTU KÄYTTÄYDY NAINEN KAIKKI KATSOO SUN KÄYTÖSTÄ!!!!!1177!i" Ainoa vain, että kaikki katsoivat hänen mölyämistään.

Ja toinen käyttäytyi kaupassa kuin lapsi. Siis ihan oikeasti. Juoksenteli hyllyjen välissä ja hypääsi esiin näyttäen kieltä ja lällättämällä, ja se oli vielä niin huonosti toteutettua että meitä ei ketään naurattanut. Kuulin opintojeni aikana, että silloin kun läppä ei tehoa porukkaan, vaihda saundia, niin mies ei selkeästi ollut kuullutkaan siitä. Hän pelleili ihan vapaasti, tiputteli tavaroita ja oli sellain kuin kaksi vuotiaat ovat - hyvä ottaa takaisin lapsuuden aikoja näin 32 vuotiaana.

En ole enää kummankaan kanssa yhdessä. Nykyisin kuljen miehen kanssa, jolla on käytöstavat ja joka kehtaa pitää minua kädestä julkisella paikalla.

Vierailija
19/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]Mulla oli joskus mies, joka oikeasti nolasi mut kaupassa.

Ei, oikeasti niitä oli kaksi.

Toinen nolasi mut huutamalla mulle kuin neljä vuotiaalle. "Etkö jumalauta osaa ostaa jäätelöä?" "VITTU KÄYTTÄYDY NAINEN KAIKKI KATSOO SUN KÄYTÖSTÄ!!!!!1177!i" Ainoa vain, että kaikki katsoivat hänen mölyämistään.

Ja toinen käyttäytyi kaupassa kuin lapsi. Siis ihan oikeasti. Juoksenteli hyllyjen välissä ja hypääsi esiin näyttäen kieltä ja lällättämällä, ja se oli vielä niin huonosti toteutettua että meitä ei ketään naurattanut. Kuulin opintojeni aikana, että silloin kun läppä ei tehoa porukkaan, vaihda saundia, niin mies ei selkeästi ollut kuullutkaan siitä. Hän pelleili ihan vapaasti, tiputteli tavaroita ja oli sellain kuin kaksi vuotiaat ovat - hyvä ottaa takaisin lapsuuden aikoja näin 32 vuotiaana.

En ole enää kummankaan kanssa yhdessä. Nykyisin kuljen miehen kanssa, jolla on käytöstavat ja joka kehtaa pitää minua kädestä julkisella paikalla.
[/quote]
Eikä, lapsia miehen ruumiissa. Hyvä että löysit kunnollisen miehen

Vierailija
20/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yritti kerran näyttää ahteriansa hyllyjen välissä, sillan että kukaan ei mukamas näkis... Tietysti sillä hetkellä takaata tuli vanhempi pariskunta. Olisin voinu vajota maan alle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä