Mies nolaa aina kaupassa
esittää jotain sketsihahmoja ja huutelee. Jos kehtaisin niin tekisin samat. Onko teidän miehet koskaan yhtä pöllöjä?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:04"]Kotona on pöllö, kaupassa osaa käyttäytyä :D
[/quote]
:-D
Miehen kanssa täytyy varmaan keskustella asiasta....
Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:10"]Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.
[/quote]
Joo, sinne puhelimeenkin täytyy huutaa. En ymmärrä minkä takia :D
Niina Lahtinen siellä kirjoittelee?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:12"]Niina Lahtinen siellä kirjoittelee?
[/quote]
Ei sentäs.
Mistä löydätte tuollaisia apinoita? :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:17"]Mistä löydätte tuollaisia apinoita? :D
[/quote]
Hyvä kysymys.. :D
Sellainen mies-parkki kauppaan. Metelöikööt siellä ;)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:10"]Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.
[/quote]
joo sama täällä, argh kun se välillä ärsyttää :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:10"]Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.
[/quote]
joo sama täällä, argh kun se välillä ärsyttää :D
[/quote]
No joo, pieni myötähäpeä :D
Äh, hauskaahan se on ettei aina pönötetä vakavana. Ja mikäs häpeä se sulle on, mieshän siellä hilluu. Me puhutaan monesti kassalla ranskaa. Tosin kumpikaan meistä ei puhu ranskaa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:30"]Äh, hauskaahan se on ettei aina pönötetä vakavana. Ja mikäs häpeä se sulle on, mieshän siellä hilluu. Me puhutaan monesti kassalla ranskaa. Tosin kumpikaan meistä ei puhu ranskaa.
[/quote]
Niin ei tietenkään. Ihan huumorilla :-)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:30"]Äh, hauskaahan se on ettei aina pönötetä vakavana. Ja mikäs häpeä se sulle on, mieshän siellä hilluu. Me puhutaan monesti kassalla ranskaa. Tosin kumpikaan meistä ei puhu ranskaa.
[/quote]
Joo ei pidäkään vakavasti ottaa! Hauskaahan se on. Jos hävettää niin ottaa etäisyyttä ;)
Mulla oli joskus mies, joka oikeasti nolasi mut kaupassa.
Ei, oikeasti niitä oli kaksi.
Toinen nolasi mut huutamalla mulle kuin neljä vuotiaalle. "Etkö jumalauta osaa ostaa jäätelöä?" "VITTU KÄYTTÄYDY NAINEN KAIKKI KATSOO SUN KÄYTÖSTÄ!!!!!1177!i" Ainoa vain, että kaikki katsoivat hänen mölyämistään.
Ja toinen käyttäytyi kaupassa kuin lapsi. Siis ihan oikeasti. Juoksenteli hyllyjen välissä ja hypääsi esiin näyttäen kieltä ja lällättämällä, ja se oli vielä niin huonosti toteutettua että meitä ei ketään naurattanut. Kuulin opintojeni aikana, että silloin kun läppä ei tehoa porukkaan, vaihda saundia, niin mies ei selkeästi ollut kuullutkaan siitä. Hän pelleili ihan vapaasti, tiputteli tavaroita ja oli sellain kuin kaksi vuotiaat ovat - hyvä ottaa takaisin lapsuuden aikoja näin 32 vuotiaana.
En ole enää kummankaan kanssa yhdessä. Nykyisin kuljen miehen kanssa, jolla on käytöstavat ja joka kehtaa pitää minua kädestä julkisella paikalla.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]Mulla oli joskus mies, joka oikeasti nolasi mut kaupassa.
Ei, oikeasti niitä oli kaksi.
Toinen nolasi mut huutamalla mulle kuin neljä vuotiaalle. "Etkö jumalauta osaa ostaa jäätelöä?" "VITTU KÄYTTÄYDY NAINEN KAIKKI KATSOO SUN KÄYTÖSTÄ!!!!!1177!i" Ainoa vain, että kaikki katsoivat hänen mölyämistään.
Ja toinen käyttäytyi kaupassa kuin lapsi. Siis ihan oikeasti. Juoksenteli hyllyjen välissä ja hypääsi esiin näyttäen kieltä ja lällättämällä, ja se oli vielä niin huonosti toteutettua että meitä ei ketään naurattanut. Kuulin opintojeni aikana, että silloin kun läppä ei tehoa porukkaan, vaihda saundia, niin mies ei selkeästi ollut kuullutkaan siitä. Hän pelleili ihan vapaasti, tiputteli tavaroita ja oli sellain kuin kaksi vuotiaat ovat - hyvä ottaa takaisin lapsuuden aikoja näin 32 vuotiaana.
En ole enää kummankaan kanssa yhdessä. Nykyisin kuljen miehen kanssa, jolla on käytöstavat ja joka kehtaa pitää minua kädestä julkisella paikalla.
[/quote]
Eikä, lapsia miehen ruumiissa. Hyvä että löysit kunnollisen miehen
Mun mies yritti kerran näyttää ahteriansa hyllyjen välissä, sillan että kukaan ei mukamas näkis... Tietysti sillä hetkellä takaata tuli vanhempi pariskunta. Olisin voinu vajota maan alle...
Kotona on pöllö, kaupassa osaa käyttäytyä :D