Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nolaa aina kaupassa

Vierailija
04.03.2015 |

esittää jotain sketsihahmoja ja huutelee. Jos kehtaisin niin tekisin samat. Onko teidän miehet koskaan yhtä pöllöjä?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon itse sellanen.Se on hauskaa. Jos olen vaikka vanhempien/kavereiden kanssa kaupassa.Ja ihan aikuinen olen. Lighten up people

Vierailija
62/86 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä, hauskoja!

Vierailija
64/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 03:43"]Meillä ei usko, että julkisella paikalla munia raapimalla herättää huomiota.
[/quote]
:D :D

Vierailija
65/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nolaan miehen. Kun se katselee jotain tavaraa, sanon että ET SAA OSTAA SITÄ!

Vierailija
66/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:44"]Mä nolaan miehen. Kun se katselee jotain tavaraa, sanon että ET SAA OSTAA SITÄ!
[/quote]
:DDD anteeks, nyt hajosin

Vierailija
67/86 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse pelleilen melkein aina kun lasten kanssa menen.... Siis nyt jo aikuisia..... Kuuluu vaan hyllyjen välistä.... ISIIIII.... tai jossain yleisissä paikoissa.... Ei tää oo niin vakavaa ja tiukkapipoista.... Seuraava kauppareissu tuli hyviä ideoita!

Vierailija
68/86 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kerran leluosastolla kysyi "saanko tuon?" (Osoitti niitä helllvetin kalliita legorakennelmia) ja vastasin tyyliin "usko kuule unelmiis"
Tämä istahti lattialle ja alkoi potkia ja huutaa "no kun mä haluuuuuuuun!" Eli veti siis itkupotkuraivarit :'Dddd
Siinä sitten lapsen kanssa pidäteltiin naurua kun toinen pokalla naamalla vetää raivareita lattialla xD häpesin silmät päästäni, mutta en voinut olla vihainen :) ihana mies on <3

Vierailija
69/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:53"]

Isäni (nyt jo 67v, itse olen 34v) huutelee vieläkin kaupassa "hyvät asiakkaat, liikkeemme suljetaan! Olkaa hyvät ja siirtykää kassoille!".... Vieläkin nolottaa, mutta lapsistani se on hauskaa kun pappa hölmöilee :D

[/quote]

Mahtavaa! :D

Mulla tuli tästä mieleen eräs kauppareissu kun olin vuosia sitten teininä isän kanssa asioilla. Isä päätti vähän hauskuuttaa itseään, liukeni hakemaan muka jotain tavaraa ja hipsi oikeasti kaupan infoon pyytämään kuulutusta. Kohta koko kauppa raikas ku mua kuulutettiin menemään infoon, koska isä odottaa mua siellä. Kyllä kuulkaa sillon hävetti vaikka näin jälkeenpäin naurattaa makoisasti!
[/quote]
:D

Vierailija
70/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:10"]

Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.

[/quote]

Onko sillä valkaistut hampaat, tekorusketus, hiukset öljyllä taakse sliipattuna, halpa-hallin puku päällä, vanha muutaman kilon painoinen Nokia näyttävästi korvalla, kädet ja ranteet täynnä koruja ja puhuu kovaäänisesti puhelimeen (joka tietysti mykkänä) osakkeista, miljoonakaupoista ja Bisnesmatkoista Berliiniin?

Vierailija
71/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:10"]

Minun mies nolaa aina myös julkisilla paikoilla puhumalla hirveän isoon ääneen puhelimeen. En tajua miten sillä on niin iso ääni. Minulle puhuu yleensä normivolyymilla mutta kun puhelin soi niin se ääni nousee jonnekkin miljooniin desibeleihin.

[/quote]

Onko sillä valkaistut hampaat, tekorusketus, hiukset öljyllä taakse sliipattuna, halpa-hallin puku päällä, vanha muutaman kilon painoinen Nokia näyttävästi korvalla, kädet ja ranteet täynnä koruja ja puhuu kovaäänisesti puhelimeen (joka tietysti mykkänä) osakkeista, miljoonakaupoista ja Bisnesmatkoista Berliiniin?
[/quote]
Muistuu tietty aikakausi mieleen

Vierailija
72/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai näitä kovin paljon ole. En ole koskaan nähnyt kaupassa nolaavia miehiä. Mutta en haluaisikaan nähdä.

Vierailija
73/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä taas monesti nolottanut kun puhun itse kovaa ja pelleilen :D

Vierailija
74/86 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei usko, että julkisella paikalla munia raapimalla herättää huomiota.

Vierailija
75/86 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 03:33"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:20"]

Sellainen mies-parkki kauppaan. Metelöikööt siellä ;)

[/quote]

Hahah! Mielikuva kymmenistä miehestä esittämässä sketsi-hahmoja, huutamassa puhelimeen ja muuten vain sekoilemassa omiaan jossain aitauksessa. :D "Mattii, Matti! Lähdetäänpäs kotiin nyt! Jos olet kiltti koko kotimatkan, niin saat illalla jälkkäriä"
[/quote]

:'D

Vierailija
76/86 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemiin vaan selvä päivä. Herkkä sielu ei kestä olemassaoloa kaiken tämän myötähäpeän nakertaessa sisintäni rieakaleiksi.

Vierailija
77/86 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puristelee mua pepusta kaupassa. Hän tietää, että nolostun siitä, ja sen vuoksi se sitä tekeekin. Pahinta on se, että olen opettaja, ja pelkään joka kerta, että joku oppilas tai oppilaan vanhempi sattuu näkemään.

Vierailija
78/86 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei neidit, mies 31 vuotta tässä. Skidinä odotin aina kauppareissuja pallomeren takia, nykyään koko kauppa on vaan se pallomeri. Banaaneista saa hyvät syöksyhampaat joilla puskea vaimoketta ja vaimon valitessa kurkkua muistutan usein kovaan ääneen "älä nyt herranjumala sitä, sehän on isompi kuin mulla". En tiedä mikä siinä on mutta kaikki kauppareissut menee päin helvettiä kun jälkeenpäin järjellä ajattelee. Tokihan se naurattaa meitä molempia ja muitakin mutta helvetti jos olis joku psykiatri näkemässä sitä touhua niin ambulanssiinhan sieltä kaupasta joutuisi..

Vierailija
79/86 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
80/86 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUTTUA!! Tän takia mies jää aina kotiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme