Mies nolaa aina kaupassa
esittää jotain sketsihahmoja ja huutelee. Jos kehtaisin niin tekisin samat. Onko teidän miehet koskaan yhtä pöllöjä?
Kommentit (86)
Joskus muinoin, kun ei ollut vielä nettiä eikä verkkopankkia, sattui pankissa seuraavaa. Mä menin jonottamaan pankkiin ja mies kävi sillä välin muilla asioilla. Hetken kuluttua hän käveli muina miehinä viereeni ja kysyi "päivää, saako neitiä suudella?". Musta toi oli ihan hauskaa.
Tässä taannoin (viime pääsiäisen alla), ostimme kauppareissulla höyheniä lasten virpomavitsoihin. Kassalla mies otti höyhenpussin ja kysyi ilakoiden "saanko mä illalla kutitella näillä sua?" Takana olevalla nuorella miehellä oli hymy herkässä tämän kuultuaan.
Harvoin käydään yhdessä asioilla, mutta silloin kun käydään keksii yleensä jotain "pikkutuhmaa" vitsiä ja kailottaa niitä niin, että muut varmasti kuulee. Joskus nolostun, yleensä en :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:41"]
Hei neidit, mies 31 vuotta tässä. Skidinä odotin aina kauppareissuja pallomeren takia, nykyään koko kauppa on vaan se pallomeri. Banaaneista saa hyvät syöksyhampaat joilla puskea vaimoketta ja vaimon valitessa kurkkua muistutan usein kovaan ääneen "älä nyt herranjumala sitä, sehän on isompi kuin mulla". En tiedä mikä siinä on mutta kaikki kauppareissut menee päin helvettiä kun jälkeenpäin järjellä ajattelee. Tokihan se naurattaa meitä molempia ja muitakin mutta helvetti jos olis joku psykiatri näkemässä sitä touhua niin ambulanssiinhan sieltä kaupasta joutuisi..
[/quote]
Ihana :'D
Mun mies kiilaa kärryillä mun eteen ja tönii mua, lähden leikkiin mukaan ja se on yhtä tönimistä meidän kauppa reissu. Näyttää varmaan fiksulta muiden silmissä :) se heitti mut pakastealtaaseenkin kerran!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]Mulla oli joskus mies, joka oikeasti nolasi mut kaupassa.
Ei, oikeasti niitä oli kaksi.
Toinen nolasi mut huutamalla mulle kuin neljä vuotiaalle. "Etkö jumalauta osaa ostaa jäätelöä?" "VITTU KÄYTTÄYDY NAINEN KAIKKI KATSOO SUN KÄYTÖSTÄ!!!!!1177!i" Ainoa vain, että kaikki katsoivat hänen mölyämistään.
Ja toinen käyttäytyi kaupassa kuin lapsi. Siis ihan oikeasti. Juoksenteli hyllyjen välissä ja hypääsi esiin näyttäen kieltä ja lällättämällä, ja se oli vielä niin huonosti toteutettua että meitä ei ketään naurattanut. Kuulin opintojeni aikana, että silloin kun läppä ei tehoa porukkaan, vaihda saundia, niin mies ei selkeästi ollut kuullutkaan siitä. Hän pelleili ihan vapaasti, tiputteli tavaroita ja oli sellain kuin kaksi vuotiaat ovat - hyvä ottaa takaisin lapsuuden aikoja näin 32 vuotiaana.
En ole enää kummankaan kanssa yhdessä. Nykyisin kuljen miehen kanssa, jolla on käytöstavat ja joka kehtaa pitää minua kädestä julkisella paikalla.
[/quote]
:D voi elämä
Isäni (nyt jo 67v, itse olen 34v) huutelee vieläkin kaupassa "hyvät asiakkaat, liikkeemme suljetaan! Olkaa hyvät ja siirtykää kassoille!".... Vieläkin nolottaa, mutta lapsistani se on hauskaa kun pappa hölmöilee :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:52"]Joskus muinoin, kun ei ollut vielä nettiä eikä verkkopankkia, sattui pankissa seuraavaa. Mä menin jonottamaan pankkiin ja mies kävi sillä välin muilla asioilla. Hetken kuluttua hän käveli muina miehinä viereeni ja kysyi "päivää, saako neitiä suudella?". Musta toi oli ihan hauskaa.
Tässä taannoin (viime pääsiäisen alla), ostimme kauppareissulla höyheniä lasten virpomavitsoihin. Kassalla mies otti höyhenpussin ja kysyi ilakoiden "saanko mä illalla kutitella näillä sua?" Takana olevalla nuorella miehellä oli hymy herkässä tämän kuultuaan.
Harvoin käydään yhdessä asioilla, mutta silloin kun käydään keksii yleensä jotain "pikkutuhmaa" vitsiä ja kailottaa niitä niin, että muut varmasti kuulee. Joskus nolostun, yleensä en :)
[/quote]
Ihana!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:53"]Isäni (nyt jo 67v, itse olen 34v) huutelee vieläkin kaupassa "hyvät asiakkaat, liikkeemme suljetaan! Olkaa hyvät ja siirtykää kassoille!".... Vieläkin nolottaa, mutta lapsistani se on hauskaa kun pappa hölmöilee :D
[/quote]
HAHA! :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:58"]Jättäkää ne siat!
[/quote]
Oos ny...
Mun miehen mielestä on hauskaa leikkiä vartijaa kaupassa. Jos satun katselemaan kaikessa rauhassa jotain kampetta hyllyjen välissä, hiippailee mies hiljaa mun taakse, laittaa käden hartioille ja huikkaa kuuluvaan ääneen jotain tämän tyyppistä "hei tyttö, mitä sä luulet tekeväs!". Tätä tapahtuu todella usein ja silti meen aina lankaan! Mahtaa oikeilla vartijoilla naurattaa jos sattuvat pyörimään jossain lähimaastossa :D Onneksi mies ei sentään tee tätä tuntemattomille, vaikken siitäkään kyllä yllättyis..
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:03"]Mun miehen mielestä on hauskaa leikkiä vartijaa kaupassa. Jos satun katselemaan kaikessa rauhassa jotain kampetta hyllyjen välissä, hiippailee mies hiljaa mun taakse, laittaa käden hartioille ja huikkaa kuuluvaan ääneen jotain tämän tyyppistä "hei tyttö, mitä sä luulet tekeväs!". Tätä tapahtuu todella usein ja silti meen aina lankaan! Mahtaa oikeilla vartijoilla naurattaa jos sattuvat pyörimään jossain lähimaastossa :D Onneksi mies ei sentään tee tätä tuntemattomille, vaikken siitäkään kyllä yllättyis..
[/quote]
Voisin hyvin kuvitella ku miehes tekis sen jollekkin tuntemattomalle :'D
Miks te toisen käytöksestä nolostutte?
aikuinen tekee omat juttunsa ja on itse vastuussa,
ette te ole vastuussa tai noloja.
ukkkohan tekee sen härntäkseen, jos akka noloilee.
kasvun paikka -sanon minä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:09"]Miks te toisen käytöksestä nolostutte?
aikuinen tekee omat juttunsa ja on itse vastuussa,
ette te ole vastuussa tai noloja.
ukkkohan tekee sen härntäkseen, jos akka noloilee.
kasvun paikka -sanon minä.
[/quote]
Kyllä kyllä. Niinhän se menee.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:22"]
Mun mies yritti kerran näyttää ahteriansa hyllyjen välissä, sillan että kukaan ei mukamas näkis... Tietysti sillä hetkellä takaata tuli vanhempi pariskunta. Olisin voinu vajota maan alle...
[/quote]
Miehesi saattaa olla neroin koomikko maan päällä. Siis tuo oli aivan helvetin hauskaa luettavaa. M21
[/quote]
Jos tuo on HAUSKAA, niin herra21 on menetetty tapaus. Toivottavasti ei ikinä törmätä missään.
[/quote]
Älä ota liian vakavasti. :-)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:53"]
Isäni (nyt jo 67v, itse olen 34v) huutelee vieläkin kaupassa "hyvät asiakkaat, liikkeemme suljetaan! Olkaa hyvät ja siirtykää kassoille!".... Vieläkin nolottaa, mutta lapsistani se on hauskaa kun pappa hölmöilee :D
[/quote]
Mahtavaa! :D
Mulla tuli tästä mieleen eräs kauppareissu kun olin vuosia sitten teininä isän kanssa asioilla. Isä päätti vähän hauskuuttaa itseään, liukeni hakemaan muka jotain tavaraa ja hipsi oikeasti kaupan infoon pyytämään kuulutusta. Kohta koko kauppa raikas ku mua kuulutettiin menemään infoon, koska isä odottaa mua siellä. Kyllä kuulkaa sillon hävetti vaikka näin jälkeenpäin naurattaa makoisasti!
Tästä ketjusta tuli mieleen vaan että taitaa suomalaisilla olla huono itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:58"]
Tästä ketjusta tuli mieleen vaan että taitaa suomalaisilla olla huono itsetunto.
[/quote]
Mitä tekemistä näillä on huonon itsetunnon kanssa?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:48"]Mahtaa olla kuivakkaa porukkaa ne, jotka nolaantuu toisen ihmisen ilomielisestä hassuttelusta. Ette kai kuitenkaan ole niin törkeitä, että koetatte rajata muiden tapoja ilmaista itseään vaikka huumorin keinoin.
Loukkaava käytös on sitten erikseen luonnollisesti, mutta että hassuttelu nolaa ap:n, en käsitä. Hölmöttelemme mieheni ja ystävieni kanssa aina jotain pientä ja niin on hyvä. Varmaan luulisin olevani piilokamerassa jos joku tosikko sanoisi siitä nolaantuneensa.
[/quote]
Tuskin nyt oikeasti nolostuu. Täytyy olla tosi hapannaama jos pienestä hassuttelusta alkaa hävetä.