Mies nolaa aina kaupassa
esittää jotain sketsihahmoja ja huutelee. Jos kehtaisin niin tekisin samat. Onko teidän miehet koskaan yhtä pöllöjä?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:22"]
Mun mies yritti kerran näyttää ahteriansa hyllyjen välissä, sillan että kukaan ei mukamas näkis... Tietysti sillä hetkellä takaata tuli vanhempi pariskunta. Olisin voinu vajota maan alle...
[/quote]
Miehesi saattaa olla neroin koomikko maan päällä. Siis tuo oli aivan helvetin hauskaa luettavaa. M21
[/quote]
Nooh, miten sen nyt ottaa :D koomisia neronleimauksia sillä ainakin on..
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:22"]
Mun mies yritti kerran näyttää ahteriansa hyllyjen välissä, sillan että kukaan ei mukamas näkis... Tietysti sillä hetkellä takaata tuli vanhempi pariskunta. Olisin voinu vajota maan alle...
[/quote]
Miehesi saattaa olla neroin koomikko maan päällä. Siis tuo oli aivan helvetin hauskaa luettavaa. M21
[/quote]
Jos tuo on HAUSKAA, niin herra21 on menetetty tapaus. Toivottavasti ei ikinä törmätä missään.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]
Ja toinen käyttäytyi kaupassa kuin lapsi. Siis ihan oikeasti. Juoksenteli hyllyjen välissä ja hypääsi esiin näyttäen kieltä ja lällättämällä, ja se oli vielä niin huonosti toteutettua että meitä ei ketään naurattanut. ..
Hän pelleili ihan vapaasti, tiputteli tavaroita ja oli sellain kuin kaksi vuotiaat ovat - hyvä ottaa takaisin lapsuuden aikoja näin 32 vuotiaana.
[/quote]
Mulle olisi kelvannut tämä mies.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:58"]
Tästä ketjusta tuli mieleen vaan että taitaa suomalaisilla olla huono itsetunto.
[/quote]
Mitä tekemistä näillä on huonon itsetunnon kanssa?
[/quote]
Nolostuminen on luonnollista.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:09"]Perus
[/quote]
Jeeeep.
Mulla olisi kuukauden morkkis, jos olisin päivän ap:n mies. Jotkut vaan on syntymäkännissä, eikä ole sitä krapulaa. Tässä on kaikille varoittava esimerkki siitä, että ihminen voi olla liian positiivinen. Voimia ja ota ero jos mies ei edelleenkään piittaa sinun tunteistasi ja perheen maineesta lainkaan.
Me välillä miehen kanssa hössötetään ja puhutaan toisillemme kuin lässyttäis pikkulapsille. Se varmasti kuulostaa ihan sika ärsyttävältä muitten korvaan! Joskus nolaan miestäni huutelemalla hänelle jotain tyhmää :) heh. Arjen pienet ilot.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:20"]
Sellainen mies-parkki kauppaan. Metelöikööt siellä ;)
[/quote]
Hahah! Mielikuva kymmenistä miehestä esittämässä sketsi-hahmoja, huutamassa puhelimeen ja muuten vain sekoilemassa omiaan jossain aitauksessa. :D "Mattii, Matti! Lähdetäänpäs kotiin nyt! Jos olet kiltti koko kotimatkan, niin saat illalla jälkkäriä"
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]
Ja toinen käyttäytyi kaupassa kuin lapsi. Siis ihan oikeasti. Juoksenteli hyllyjen välissä ja hypääsi esiin näyttäen kieltä ja lällättämällä, ja se oli vielä niin huonosti toteutettua että meitä ei ketään naurattanut. ..
Hän pelleili ihan vapaasti, tiputteli tavaroita ja oli sellain kuin kaksi vuotiaat ovat - hyvä ottaa takaisin lapsuuden aikoja näin 32 vuotiaana.
[/quote]
Mulle olisi kelvannut tämä mies.
[/quote]
32-vuotias mies, käyttäytyy kuin taapero
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:22"]
[/quote]
[/quote]
Jos tuo on HAUSKAA, niin herra21 on menetetty tapaus. Toivottavasti ei ikinä törmätä missään.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:22"] Mun mies yritti kerran näyttää ahteriansa hyllyjen välissä, sillan että kukaan ei mukamas näkis... Tietysti sillä hetkellä takaata tuli vanhempi pariskunta. Olisin voinu vajota maan alle... [/quote] Miehesi saattaa olla neroin koomikko maan päällä. Siis tuo oli aivan helvetin hauskaa luettavaa. M21 [/quote] Jos tuo on HAUSKAA, niin herra21 on menetetty tapaus. Toivottavasti ei ikinä törmätä missään.
[/quote]
Äh siis ei tietenkaään hauskaa kyseisen miehen, alkuperäisen viestin kirjoittajan, eikä myöskään paikalle sattuneen pariskunnan mielestä. Itselläni tuli vain heti mieleen joku piilokamera tv-sarja tai jokin huonot kotivideot pätkä. Elämässä kun ei tarvitse kaikkea ottaa niin vakavasti :) M21
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:22"] Mun mies yritti kerran näyttää ahteriansa hyllyjen välissä, sillan että kukaan ei mukamas näkis... Tietysti sillä hetkellä takaata tuli vanhempi pariskunta. Olisin voinu vajota maan alle... [/quote] Miehesi saattaa olla neroin koomikko maan päällä. Siis tuo oli aivan helvetin hauskaa luettavaa. M21 [/quote] Jos tuo on HAUSKAA, niin herra21 on menetetty tapaus. Toivottavasti ei ikinä törmätä missään.
[/quote]
Äh siis ei tietenkaään hauskaa kyseisen miehen, alkuperäisen viestin kirjoittajan, eikä myöskään paikalle sattuneen pariskunnan mielestä. Itselläni tuli vain heti mieleen joku piilokamera tv-sarja tai jokin huonot kotivideot pätkä. Elämässä kun ei tarvitse kaikkea ottaa niin vakavasti :) M21
[/quote]
Tosta olen samaa mieltä. Pientä komiikkaa elämään :)
Joskus kaupassa käydessä tulee törmättyä sellasiin tosielämän sketsihahmoihin :D suhtaudun huumorilla, ei haittaa mun kaupankäyntiä.
Mahtaa olla kuivakkaa porukkaa ne, jotka nolaantuu toisen ihmisen ilomielisestä hassuttelusta. Ette kai kuitenkaan ole niin törkeitä, että koetatte rajata muiden tapoja ilmaista itseään vaikka huumorin keinoin.
Loukkaava käytös on sitten erikseen luonnollisesti, mutta että hassuttelu nolaa ap:n, en käsitä. Hölmöttelemme mieheni ja ystävieni kanssa aina jotain pientä ja niin on hyvä. Varmaan luulisin olevani piilokamerassa jos joku tosikko sanoisi siitä nolaantuneensa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]
Mulla oli joskus mies, joka oikeasti nolasi mut kaupassa.
Ei, oikeasti niitä oli kaksi.
Toinen nolasi mut huutamalla mulle kuin neljä vuotiaalle. "Etkö jumalauta osaa ostaa jäätelöä?" "VITTU KÄYTTÄYDY NAINEN KAIKKI KATSOO SUN KÄYTÖSTÄ!!!!!1177!i" Ainoa vain, että kaikki katsoivat hänen mölyämistään.
Ja toinen käyttäytyi kaupassa kuin lapsi. Siis ihan oikeasti. Juoksenteli hyllyjen välissä ja hypääsi esiin näyttäen kieltä ja lällättämällä, ja se oli vielä niin huonosti toteutettua että meitä ei ketään naurattanut. Kuulin opintojeni aikana, että silloin kun läppä ei tehoa porukkaan, vaihda saundia, niin mies ei selkeästi ollut kuullutkaan siitä. Hän pelleili ihan vapaasti, tiputteli tavaroita ja oli sellain kuin kaksi vuotiaat ovat - hyvä ottaa takaisin lapsuuden aikoja näin 32 vuotiaana.
En ole enää kummankaan kanssa yhdessä. Nykyisin kuljen miehen kanssa, jolla on käytöstavat ja joka kehtaa pitää minua kädestä julkisella paikalla.
[/quote]
Toi eka mies kuulostaa ihan kauheelta!!! Ja toka hassulta :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:22"]
[/quote]