Radio kuunteleeko kukaan?
Kommentit (29)
Kyllä lähes aina.Kuulokeilla kotona ja ulkoilessani. Mun juttu on radio Nostalagia
Autossa kuuntelen radio rockin aamua aina. Muuten aika satunnaisesti.
Yle 1, classsic, groove fm, bassoradio. Aina palaan ylelle kun mainos alkaa.
Mulla on kuuntelussa moni kanava. Radio Pooki, järviradio, YLE puhe, YLE radio Suomi, Sisu radio ruotsista, radio Finlandia Espanjassa, israelilainen maailmanmusiikkiin keskittyvä kanava 100 MHz sitten Patmos ja satunnaisesti radio dei. Välillä kuuntelen YleX aamulähetystä.
Osallistun myös aktiivisesti näiden radioiden ohjelmiin viestein ja puheluin. Koskaan en toivo musiikkia joten niissä ohjelmissa ei ääntäni kuulla. Olen ollut neljästi radiossa. Kahdesti on kuultu radio deissä puheeni ja pari kertaa olen ollut YLE radio Suomessa haastattelussa ja kerran Ylen tv uutisissa
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Päivällä aina auki, radio Suomi ja paikallisradio.
Juuri joku päivä sitten sanoin miehelle että kyllä radiosta tulee parempaa ohjelmaa kuin televisiosta.
Autossa suomipoppi tai iskelmä, mutta ne mainokset ärsyttää.
En koskaan. Ihan turha juttu.
Joskus nuorempana yritin mutta huomasin äkkiä, etten tykkää siitä jos joku hölisee taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Autossa kuuntelen. Vaihtelen kanavalta toiselle, että kuulen jotain musiikkia.
Minä taas vaihtelen kanavalta toiselle puheohjelmien perässä.
YLE radio 1 , YLE puhetta alan kuunnella joulukuun lopussa kun uudistuu ja musiikki poistuu. YLE radio Suomi , Patmos ja dei. Välillä novaa ja muita kaupallisia mm. Järviradiota.
M38