Miten voin löytää NORMAALIN miehen, kun...
Jos ei nyt lähdettäisi jankkaamaan sitä "elä yksin ensin pari vuotta, ei mitään kiirettä, sinkkuus on kivaa..."
Tiedän mitä haluan ja tiedän myös, että parisuhde ei muuta konkreettisesti mitään. Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan. Miehissä on ollut liikaa jaksettavaa: liiallista äkkipikaisuutta, liian takkuilevaa yhteydenpitoa, pinnallisuutta, erilaisia haaveita ja suunnitelmia...
Uskon haluavani äidiksi alle kolmekymppisenä. En pode mitään kauheaa vauvakuumetta juuri nyt, mutta tunnen itseni ja uskon näin. Tarvitsisi vain olla vakaa pohja sille kaikelle.
Olen käyttänyt PALJON nettideittisivustoja. Ja tiedän: siellä on PALJON jämäpaloja, jotka eivät kelpaa ulkonäkönsä takia tai ovat muuten vähän vinksallaan. Olen kuitenkin joskus jotain (hetken verran) hyvääkin löytänyt kyseisiltä sivuilta, joten en viitsisi täysin lytätä niitä.
Mutta nyt on tilanne, että:
1. Minä olen nähnyt KAIKEN noilta em. deittisivustoilta. ei siis mitään uusia kiinnostavia profiileja koskaan vaan aina ne samat kuluneet.
2. Minulle ei kelpaa lapsia hankkinut, röökaava ja dokaava sekä pinnallinen mies, joka pyörii lapsellisissa instagram- ja kuvakesivustoissa.
Jos en vaatisi tiettyjä asioita niin en olisi varmaan hetkeäkään yksin. Mutta: ei, en aio seurustella polttavan miehen kanssa. Syy: menetän hermoni pakonomaiseen ja toistuvaan parvekeramppaukseen, saan migreenin savun hajusta enkä halua haistella röökinhajuista miestä vieressäni.
---
Kuvake- yms. sivut ovat teinien juttuja eivätkä sovi kypsälle miehelle.
---
Säännöllisesti dokaileva mies on täysin eri aaltopituudella kanssani. Katsoin koko lapsuuteni ja nuoruuteni dokailua ja väkivaltaa kotona. Enää en katsele. Hillitty juominen on ok, kunhan se ei ole säännöllistä.
---
Olen ollut parin miehen kanssa, joilla on lapsi(a). Kaikkeahan täytyy kokeilla? Lopputulos: kuten aina arvelinkin: en jaksa. Ei minun juttuni ollenkaan. Turha edes yrittää, kun tiedän, etten jaksa elää sellaista elämää.
3. En viihdy baareissa. Lähinnä masennun kännissä kun alan kelailla menneitä miehiäni ja toivon, että olisi joku jonka viereen mennä. Ei yhdeksi yöksi vaan loppuelämäksi. Enkä aio kokeilla kymmentä yhden yön juttua löytääkseni lopulta minulle sopivan.
--
Siispä mitä ihmettä tässä enää voi? Täytyykö seuraavaksi alkaa oikeasti laittaa vähiä rahojaan joihinkin maksullisiin deittisivustoihin? Kuulostaa typerältä.
Koska kirjoitan puhelimella niin kappalejaot häviävät. Siksi tekstin seassa on näitä ---
vähän kuin jaottelemassa sisältöä.
Kiitos asiallisista neuvoista. Vittuiluja en viitsisi kuunnella.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:59"]
Ap jatkaa: lisäksi tunnen vetoa minua vanhempiin miehiin. En halua mitään nuorta "jäbää."
[/quote]
Mitä tarkemmin sanottuna tarkoitat tällä? Liittykö se ulkonäköön, vai käyttäytymiseen tuo toive vanhemmasta miehestä?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:59"]
Ap jatkaa: lisäksi tunnen vetoa minua vanhempiin miehiin. En halua mitään nuorta "jäbää."
[/quote]
Mitä tarkemmin sanottuna tarkoitat tällä? Liittykö se ulkonäköön, vai käyttäytymiseen tuo toive vanhemmasta miehestä?
[/quote]
Molempiin. En syty siloposkipojuista.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:55"]Olisin kaikkia noita vaatimuksia, mutta olisinko itse valmis aloittajan kaltaiseen naiseen? Mene ja tiedä, mutta ainakin alku kuulostaa pelottavalle siinä mielessä, että pienikin poikkeama mielikuvasta/unelmasta voisi johtaa välittömnästi katastrofiin, sellainen kuva syntyy kun lukee ap:n tekstiä. Saattaisit siltikin olla juuri se oikea, sillä olen ilmeisesti itsekin aika kranttu, joskaan en ehdoton ja minulla ei ole edes pitkää listaa niistä ominaisuuksista mitä haluan, tässä muutama. 1. ei läski, joka ei kuitenkaan tarkoita, että täytyisi olla viimeisen päälle timmissä. 2. mukava ja kykenevä empatiaan. 3. ei lemmikkilaumaa, jos on esimerkiksi koira, niin se on koira eikä yksi tasavertainen perheenjäsen joka nukkuu sängyssä ym. 4. itsenäinen, eli on päässyt eroon vanhemmistaan ja tekee itse elämässään päätöksiä. Nämä ovat lähes ehdottomia vaatimuksia minulle, joku saattaa pitää niitä aivan hulluina, mutta noista en joustaisi. [/quote] Eli sulle kelpais röökaava, dokaava, luottotiedoton 3:n lapsen yh-mamma? Miksi oot vielä sinkku, noita helmia on Suomi piukassa.
[/quote]
No et ole listani kärkipäässä etkä sinne varmasti pääsisikään vaikka yrittäisit. Jatka samaan malliin ja yritä tottua ajatukseen, että ne sun potentiaaliset kumppanisi ovat siellä lähikuppilassa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:01"]Jospa lähtisit itsestäsi liikkeelle. [/quote] Tarkoitatko, että minun täytyy deittailla miehiä, jotka eivät sovi minulle? Että "se on vain tupakka, so what? Mitä väliä kännäilyllä? Mitä haittaa on lapsista?"
[/quote]
Ei, vaan lähde liikkeelle. Poistu kotoa, sulje tietokone! Lähde maailmalle tekemään omaa juttuasi. On vain parempi jollet silloin seurustele, koska silloin ovet tavallaan aukeavat paremmin eikä tiellä ole ketään joka estää tai riistää aikaasi (niin kuin minulle kävi. Kun halusin valloittaa mallimaailmaa, löysin miehen joka pakotti minut kotiin ja nykyisin olen läski joskaan en yh.) Mene, mene, mene.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:22"]"Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan". Jahas, kenen toiven mukaan sitä yhdessä pitäis elää ? [/quote] Ei siitä tule mitään, jos minä toivon tiivistä viestittelyä mutta miehelle on ok, että laitetaan kerran päivässä pari viestiä jne. tai jos minä en pidä pinnallisuudesta mutta mies kuolailee naisia. Silloin asiat eivät suju toiveideni mukaisesti enkä voi jatkaa.
[/quote]
Mitä mä just luin? Kerran päivässä pari viestiä on aika paljon, etenkin tapailuvaiheessa. Meillä oli alkuun useita päiviäkin välissä ilman viestejä tai puheluita. Nykyään ainakin kerran päivässä viimeistään illalla toinen soittaa. Ja me ollaan jo siinä vaiheessa että odotetaan vauvaa ja ollaan muuttamassa yhteen. Kuulostat tosi vaativalta ja takertuvalta. Mieheni kävi paljon nettitreffeillä ennen minua ja sanoi että tuollaisia ovat siellä ne naiset jotka pyörivät siellä vuodesta toiseen :( Sulla on kovasti vaatimuksia, mutta mitä annettavaa sulla on? Ei parisuhde ole sellaista että toisen pitää sopia sun käsikirjoituksesi roolihahmoksi. Kukaan ei ole täydellinen ja se pitää hyväksyä jos haluaa toimivan parisuhteen. Tasoa saa vaatia ja elämäntapojen ja -arvojen pitää olla samanlaisia, mutta joku raja sentään toiseen kontrolloinnilla. Mies ei viestittele haluamassasi tahdissa? Voit olla varma että et löydä miestä joka tekisi aivan kaiken kuten juuri sinä haluat, juuri oikealla tavalla ja tempolla. Sulla on kasvamista henkisesti ja paljon ennen kuin olet parisuhteeseen valmis.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:22"]"Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan".
Jahas, kenen toiven mukaan sitä yhdessä pitäis elää ?
[/quote]
Ei siitä tule mitään, jos minä toivon tiivistä viestittelyä mutta miehelle on ok, että laitetaan kerran päivässä pari viestiä jne. tai jos minä en pidä pinnallisuudesta mutta mies kuolailee naisia. Silloin asiat eivät suju toiveideni mukaisesti enkä voi jatkaa.
[/quote]
Tuollainen viestittelyriippuvuus ei kuulosta hirmu kypsältä. Ei jatkoon...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:22"]"Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan". Jahas, kenen toiven mukaan sitä yhdessä pitäis elää ? [/quote] Ei siitä tule mitään, jos minä toivon tiivistä viestittelyä mutta miehelle on ok, että laitetaan kerran päivässä pari viestiä jne. tai jos minä en pidä pinnallisuudesta mutta mies kuolailee naisia. Silloin asiat eivät suju toiveideni mukaisesti enkä voi jatkaa.
[/quote]
Mitä mä just luin? Kerran päivässä pari viestiä on aika paljon, etenkin tapailuvaiheessa. Meillä oli alkuun useita päiviäkin välissä ilman viestejä tai puheluita. Nykyään ainakin kerran päivässä viimeistään illalla toinen soittaa. Ja me ollaan jo siinä vaiheessa että odotetaan vauvaa ja ollaan muuttamassa yhteen. Kuulostat tosi vaativalta ja takertuvalta. Mieheni kävi paljon nettitreffeillä ennen minua ja sanoi että tuollaisia ovat siellä ne naiset jotka pyörivät siellä vuodesta toiseen :(
Sulla on kovasti vaatimuksia, mutta mitä annettavaa sulla on?
Ei parisuhde ole sellaista että toisen pitää sopia sun käsikirjoituksesi roolihahmoksi. Kukaan ei ole täydellinen ja se pitää hyväksyä jos haluaa toimivan parisuhteen. Tasoa saa vaatia ja elämäntapojen ja -arvojen pitää olla samanlaisia, mutta joku raja sentään toiseen kontrolloinnilla.
Mies ei viestittele haluamassasi tahdissa? Voit olla varma että et löydä miestä joka tekisi aivan kaiken kuten juuri sinä haluat, juuri oikealla tavalla ja tempolla. Sulla on kasvamista henkisesti ja paljon ennen kuin olet parisuhteeseen valmis.
[/quote]
AAA.
Ap ei ole hakemassa parisuhdetta vaan OMISTUSSUHDETTA. On kuin shoppailemassa iltapukua, jonka pitää istua täydellisesti oman etukäteisfiktion mukaan.
Miehenä tuo kuulostaa järkyttävän rasittavalta ämmältä... kitkerää vinkunaa siitä että mies ei viestittele sopivassa ja prinsessan haluamassa tahdissa. Voi elämän kevät.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:41"]
Siis mikä juttu tää nyt on, että naisen pitäisi olla riemusta kiljuen valmis äitipuoleksi?! Että on täysin mahdoton toiveidensa ja odotuksiensa suhteen, kun lapsettomana naisena haluaa lapsettoman puolison? Mikä siinä on niin väärin, että haluaa kokea ja jakaa näin ainutlaatuisen ja ennenkokemattoman asian rakastamansa ihmisen kanssa yhdessä. Saati siinä, että haluaa perustaa normaalin ja ennenkaikkea oman perheen ilman ulkopuolisia perheenjäseniä.
[/quote]
samalla logiikalla tulevatko naiset epäkelvoiksi kun saavat lapsen ja mies jättää jostain typerästä syystä, esim. pettää.
tuollainen nainen ei siis kuuluisi kelvata enää mihinkään suhteeseen
[/quote]
Ei vaan lapsettomat tapailkoon lapsettomia ja perheelliset eronneet toisia perheellisiä eronneita. En ikinä ryhtyisi kenenkään äitipuoleksi, niin paljon näitä järkyttäviä tapauksia todistanut... Että ei!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:23"]Eli pitäis olla työssäkäyvä miekkonen 20-30v tupakoimaton, raitis ja kaiken lisäks haluta lasta + sitoutua mahdollisimman pikaisesti. :D Taidan kyllä miehenä tyytyä olemaan ihan tekemättä ikinä lapsia, ei kiinnosta tippaakaan olla vain se hyväksikäytettävä idiootti joka ne lapset toimittaa ja sen jälkeen voi vaikka pistää pihalle (milloin mistäkin pienimmästäkin syystä mitä täälläkin voi lukea), saahan sitten ainakin niitä elareita yms. En siis kyllä olekkaan mitään isäainesta, kun varmasti tulisi joku tähänkin vastaamaan ettet vaan kelpais kenellekkään isäksi, mutta ei mua edes kiinnostaisi alkaa tuollaisiin kuvioihin. [/quote] Mitä helvettiä... MISTÄ te revitte näitä juttujanne?! 1) en ikinä kelpuuttaisiparikymppistä jätkää, haluan MIEHEN, understood?? 2) sanoin haluavani LUULTAVASTI äidiksi alle 30-vuotiaana. Ja missä vitun kohdassa kerroin ikäni?? Sanoinko olevani 27-vee? 26? Minulla on viitisen vuotta aikaa seurustella ennen lapsen pyöräyttämistä, JOS HALUAN SEN ALLE 30-VEE JA JOS YLIPÄÄTÄÄN EDES HALUAN LAOSEN.
[/quote]
Tästä aggressiivisuudesta ja kiroilusta voi päätellä miksi et löydä miestä. Odota, että kasvat aikuiseksi.
Kyllä se vaan on niin, että ensin pitää kasvaa ja kehittää itseään. Sitten vasta kykenee kypsään parisuhteeseen. Ei se tule vaatimalla ja etsimällä. Kaikki lähtee itsestä
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:00"]
[/quote]
Mitä mä just luin? Kerran päivässä pari viestiä on aika paljon, etenkin tapailuvaiheessa. Meillä oli alkuun useita päiviäkin välissä ilman viestejä tai puheluita. Nykyään ainakin kerran päivässä viimeistään illalla toinen soittaa. Ja me ollaan jo siinä vaiheessa että odotetaan vauvaa ja ollaan muuttamassa yhteen. Kuulostat tosi vaativalta ja takertuvalta. Mieheni kävi paljon nettitreffeillä ennen minua ja sanoi että tuollaisia ovat siellä ne naiset jotka pyörivät siellä vuodesta toiseen :(
Sulla on kovasti vaatimuksia, mutta mitä annettavaa sulla on?
Ei parisuhde ole sellaista että toisen pitää sopia sun käsikirjoituksesi roolihahmoksi. Kukaan ei ole täydellinen ja se pitää hyväksyä jos haluaa toimivan parisuhteen. Tasoa saa vaatia ja elämäntapojen ja -arvojen pitää olla samanlaisia, mutta joku raja sentään toiseen kontrolloinnilla.
Mies ei viestittele haluamassasi tahdissa? Voit olla varma että et löydä miestä joka tekisi aivan kaiken kuten juuri sinä haluat, juuri oikealla tavalla ja tempolla. Sulla on kasvamista henkisesti ja paljon ennen kuin olet parisuhteeseen valmis.
[/quote]
AAA.
Ap ei ole hakemassa parisuhdetta vaan OMISTUSSUHDETTA. On kuin shoppailemassa iltapukua, jonka pitää istua täydellisesti oman etukäteisfiktion mukaan.
Miehenä tuo kuulostaa järkyttävän rasittavalta ämmältä... kitkerää vinkunaa siitä että mies ei viestittele sopivassa ja prinsessan haluamassa tahdissa. Voi elämän kevät.
[/quote]
Aamen. Monien naisien suurin ongelma on riippuvuus miehen huomiosta.Naiset ovat kuin suuria lapsia joiden itsetunto murentuu kuin jää jos mies ei huomio.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:44"]Toi pisti silmään, että haluat miehen kanssa tiivistä yhteydenpitoa, useamman kuin pari viestiä päivässä.
Minusta tuntuu, että olet ihan fiksu perhekeskeinen nainen. Mies jota haluat on hiukan vanhempi, mutta tämä ei välttämättä halua katsoa kipakoita, epäkypsiä neitoja, jollaiselta vaikutat. Hankala selittää mitä se on, ehkä epävarmuutta ja liimautumista mieheen, kuitenkin haluten asioiden sujuvan sinun tyyliin.
Enemmän joustavuutta ja rentoutta.
[/quote]
No mitäköhän vääräö on haluta pitää tiiviisti yhteyttä? Olen sellaksen miehen kanssa ollut ja huomannut, kuinka hyvin se sopii minulle. Vastaavasti olen ollut todella verkkaisesti yhteyksiä pitelevien kanssa ja huomannut kuinka huonosti he sopivat minulle.
[/quote]
Kirjoitan nopeasti puhelimella ja tulee virheitä.