Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin löytää NORMAALIN miehen, kun...

Vierailija
04.03.2015 |

Jos ei nyt lähdettäisi jankkaamaan sitä "elä yksin ensin pari vuotta, ei mitään kiirettä, sinkkuus on kivaa..."

Tiedän mitä haluan ja tiedän myös, että parisuhde ei muuta konkreettisesti mitään. Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan. Miehissä on ollut liikaa jaksettavaa: liiallista äkkipikaisuutta, liian takkuilevaa yhteydenpitoa, pinnallisuutta, erilaisia haaveita ja suunnitelmia...

Uskon haluavani äidiksi alle kolmekymppisenä. En pode mitään kauheaa vauvakuumetta juuri nyt, mutta tunnen itseni ja uskon näin. Tarvitsisi vain olla vakaa pohja sille kaikelle.

Olen käyttänyt PALJON nettideittisivustoja. Ja tiedän: siellä on PALJON jämäpaloja, jotka eivät kelpaa ulkonäkönsä takia tai ovat muuten vähän vinksallaan. Olen kuitenkin joskus jotain (hetken verran) hyvääkin löytänyt kyseisiltä sivuilta, joten en viitsisi täysin lytätä niitä.

Mutta nyt on tilanne, että:
1. Minä olen nähnyt KAIKEN noilta em. deittisivustoilta. ei siis mitään uusia kiinnostavia profiileja koskaan vaan aina ne samat kuluneet.

2. Minulle ei kelpaa lapsia hankkinut, röökaava ja dokaava sekä pinnallinen mies, joka pyörii lapsellisissa instagram- ja kuvakesivustoissa.

Jos en vaatisi tiettyjä asioita niin en olisi varmaan hetkeäkään yksin. Mutta: ei, en aio seurustella polttavan miehen kanssa. Syy: menetän hermoni pakonomaiseen ja toistuvaan parvekeramppaukseen, saan migreenin savun hajusta enkä halua haistella röökinhajuista miestä vieressäni.
---
Kuvake- yms. sivut ovat teinien juttuja eivätkä sovi kypsälle miehelle.
---
Säännöllisesti dokaileva mies on täysin eri aaltopituudella kanssani. Katsoin koko lapsuuteni ja nuoruuteni dokailua ja väkivaltaa kotona. Enää en katsele. Hillitty juominen on ok, kunhan se ei ole säännöllistä.
---
Olen ollut parin miehen kanssa, joilla on lapsi(a). Kaikkeahan täytyy kokeilla? Lopputulos: kuten aina arvelinkin: en jaksa. Ei minun juttuni ollenkaan. Turha edes yrittää, kun tiedän, etten jaksa elää sellaista elämää.

3. En viihdy baareissa. Lähinnä masennun kännissä kun alan kelailla menneitä miehiäni ja toivon, että olisi joku jonka viereen mennä. Ei yhdeksi yöksi vaan loppuelämäksi. Enkä aio kokeilla kymmentä yhden yön juttua löytääkseni lopulta minulle sopivan.

--
Siispä mitä ihmettä tässä enää voi? Täytyykö seuraavaksi alkaa oikeasti laittaa vähiä rahojaan joihinkin maksullisiin deittisivustoihin? Kuulostaa typerältä.

Koska kirjoitan puhelimella niin kappalejaot häviävät. Siksi tekstin seassa on näitä ---
vähän kuin jaottelemassa sisältöä.

Kiitos asiallisista neuvoista. Vittuiluja en viitsisi kuunnella.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: lisäksi tunnen vetoa minua vanhempiin miehiin. En halua mitään nuorta "jäbää."

Vierailija
2/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähtisit itsestäsi liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:01"]Jospa lähtisit itsestäsi liikkeelle.
[/quote]

Tarkoitatko, että minun täytyy deittailla miehiä, jotka eivät sovi minulle? Että "se on vain tupakka, so what? Mitä väliä kännäilyllä? Mitä haittaa on lapsista?"

Vierailija
4/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun että tee omia juttujasi, kiertele maailmaa, ole onnellinen yksin. Näin saat unelmiesi miehen.

Vierailija
5/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"]Eikun että tee omia juttujasi, kiertele maailmaa, ole onnellinen yksin. Näin saat unelmiesi miehen.
[/quote]

Ei minulla ole varaa kierrellä maailmaa :/ Olen nuori opiskelija.
Ja kun nytkään en tapaa miehiä missään, niin miten jatkossakaan? :/

Vierailija
6/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan".

Jahas, kenen toiven mukaan sitä yhdessä pitäis elää ?

Vierailija
7/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:57"]

Jos ei nyt lähdettäisi jankkaamaan sitä "elä yksin ensin pari vuotta, ei mitään kiirettä, sinkkuus on kivaa..." Tiedän mitä haluan ja tiedän myös, että parisuhde ei muuta konkreettisesti mitään. Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan. Miehissä on ollut liikaa jaksettavaa: liiallista äkkipikaisuutta, liian takkuilevaa yhteydenpitoa, pinnallisuutta, erilaisia haaveita ja suunnitelmia... Uskon haluavani äidiksi alle kolmekymppisenä. En pode mitään kauheaa vauvakuumetta juuri nyt, mutta tunnen itseni ja uskon näin. Tarvitsisi vain olla vakaa pohja sille kaikelle. Olen käyttänyt PALJON nettideittisivustoja. Ja tiedän: siellä on PALJON jämäpaloja, jotka eivät kelpaa ulkonäkönsä takia tai ovat muuten vähän vinksallaan. Olen kuitenkin joskus jotain (hetken verran) hyvääkin löytänyt kyseisiltä sivuilta, joten en viitsisi täysin lytätä niitä. Mutta nyt on tilanne, että: 1. Minä olen nähnyt KAIKEN noilta em. deittisivustoilta. ei siis mitään uusia kiinnostavia profiileja koskaan vaan aina ne samat kuluneet. 2. Minulle ei kelpaa lapsia hankkinut, röökaava ja dokaava sekä pinnallinen mies, joka pyörii lapsellisissa instagram- ja kuvakesivustoissa. Jos en vaatisi tiettyjä asioita niin en olisi varmaan hetkeäkään yksin. Mutta: ei, en aio seurustella polttavan miehen kanssa. Syy: menetän hermoni pakonomaiseen ja toistuvaan parvekeramppaukseen, saan migreenin savun hajusta enkä halua haistella röökinhajuista miestä vieressäni. --- Kuvake- yms. sivut ovat teinien juttuja eivätkä sovi kypsälle miehelle. --- Säännöllisesti dokaileva mies on täysin eri aaltopituudella kanssani. Katsoin koko lapsuuteni ja nuoruuteni dokailua ja väkivaltaa kotona. Enää en katsele. Hillitty juominen on ok, kunhan se ei ole säännöllistä. --- Olen ollut parin miehen kanssa, joilla on lapsi(a). Kaikkeahan täytyy kokeilla? Lopputulos: kuten aina arvelinkin: en jaksa. Ei minun juttuni ollenkaan. Turha edes yrittää, kun tiedän, etten jaksa elää sellaista elämää. 3. En viihdy baareissa. Lähinnä masennun kännissä kun alan kelailla menneitä miehiäni ja toivon, että olisi joku jonka viereen mennä. Ei yhdeksi yöksi vaan loppuelämäksi. Enkä aio kokeilla kymmentä yhden yön juttua löytääkseni lopulta minulle sopivan. -- Siispä mitä ihmettä tässä enää voi? Täytyykö seuraavaksi alkaa oikeasti laittaa vähiä rahojaan joihinkin maksullisiin deittisivustoihin? Kuulostaa typerältä. Koska kirjoitan puhelimella niin kappalejaot häviävät. Siksi tekstin seassa on näitä --- vähän kuin jaottelemassa sisältöä. Kiitos asiallisista neuvoista. Vittuiluja en viitsisi kuunnella.

[/quote]

Olet sitten eri elämänvaiheessa kun haluamasi miehet. 

Minä olisin about kaikkea mitä haet mutta minulla on 6v poika. En polta, enkä juokse baareissa. Älykäs, korkeakoulutettu, hyvä duuni, sinkku, urheileva, kokkaava. Mutta lapsi on.

Mitä haluat suhteelta jos lapsekas mies ei käy? Viettää kahdenkeskistä aikaa, ulosmenemistä ja matkustelua ilman lapsia?

Haluatko määritellä mitä miehesi tekee jotta sinulla olisi kaveri aina kun haluat? 

Mitä sellaista haluat parisuhteelta mihin ei lapsi sovi? 

Vierailija
8/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"]Eikun että tee omia juttujasi, kiertele maailmaa, ole onnellinen yksin. Näin saat unelmiesi miehen. [/quote] Ei minulla ole varaa kierrellä maailmaa :/ Olen nuori opiskelija. Ja kun nytkään en tapaa miehiä missään, niin miten jatkossakaan? :/

[/quote]

Jos sinulla ei ole varaa mennä minnekään niin miten mies lapsen kanssa voi olla este yhdessäololle?

Vierailija
9/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna?

Vierailija
10/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitit myös, "että jotka eivät kelpaa ulkonäkönsä takia tai ovat muuten vähän vinksallaan" niin miten ni-in ei kelpaa ulkonäkönsä perusteella? Vai mallipoikaako oletkin hakemassa? Sori kärjistys, mutta yksi ehdotus, mitä jos yrittäisit löytää "tavallisemman" näköisen miehen. Ja, mitä tuo: "muuten vähän vinksallaan" tarkoittaa?

Vierailija
11/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kovasti haluat miehen? Jos haluat tavata jonkun, niin sinun on käytäväkin jossain. Baareissa yleensä haetaan seuraa.

Vierailija
12/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti. Et ole vain tavannut 'sitä oikeaa'. Epävarmempi mies voi olla ihan ok.

Vierailija
13/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulla ole varaa kierrellä maailmaa :/ Olen nuori opiskelija. Ja kun nytkään en tapaa miehiä missään, niin miten jatkossakaan? :/" - Minä olen sinkkumies ja opiskelen, mutta se ei ole estänyt minua tapaamasta naisia, mutta vielä, sitä oikeaa ei ole kohdalleni osunut Millaista siellä suljetussa naisten sisäoppilaitoksessa opiskelu on? -Tarkoitan, että itse haluan uskoa, että se toinen ja minulle oikea voi tulla vastaan, missä vain.. Toisaalta olen myös päättänyt yrittää keskittyä tällä hetkellä enempi niihin asioihin, mille voin jotain tehdä itse kuin käyttää hirveästi aikaa sen surkutteleuun, että voi mistä löytäisin sen oman sydänkäpyseni. - Tällä tosin on se varjo puoli, että ensin sai kuulla omasta seurustelemattomuudestaan ja muka kranttuudestaan ja nyt olen tilanteessa, jossa toisinaan epäilen että osaanko oikeasti seurustellakaan kenenkään kanssa... Kun tuntuu, että ollakseen itse jollekulle "se" oikea täytyisi olla joko jumalattoman komea ja läykäs Alfauros tai sitten röökaava ja känniääliö, joka sulattaa kai siten kai naisten jonkinlaiset hoivavietit. Äh ja pöh, ei näitä paritumiskuvioita voi oikein aina, jos koskaan järjellä selittää...    

Vierailija
14/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:22"]"Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan".

Jahas, kenen toiven mukaan sitä yhdessä pitäis elää ?
[/quote]

Ei siitä tule mitään, jos minä toivon tiivistä viestittelyä mutta miehelle on ok, että laitetaan kerran päivässä pari viestiä jne. tai jos minä en pidä pinnallisuudesta mutta mies kuolailee naisia. Silloin asiat eivät suju toiveideni mukaisesti enkä voi jatkaa.

Vierailija
15/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:57"]

Jos ei nyt lähdettäisi jankkaamaan sitä "elä yksin ensin pari vuotta, ei mitään kiirettä, sinkkuus on kivaa..." Tiedän mitä haluan ja tiedän myös, että parisuhde ei muuta konkreettisesti mitään. Minulla on ollut jos jonkinlaista suhdetta, mutta kaikki ovat päättyneet siksi, että yksikään ei ole sujunut toiveideni mukaan. Miehissä on ollut liikaa jaksettavaa: liiallista äkkipikaisuutta, liian takkuilevaa yhteydenpitoa, pinnallisuutta, erilaisia haaveita ja suunnitelmia... Uskon haluavani äidiksi alle kolmekymppisenä. En pode mitään kauheaa vauvakuumetta juuri nyt, mutta tunnen itseni ja uskon näin. Tarvitsisi vain olla vakaa pohja sille kaikelle. Olen käyttänyt PALJON nettideittisivustoja. Ja tiedän: siellä on PALJON jämäpaloja, jotka eivät kelpaa ulkonäkönsä takia tai ovat muuten vähän vinksallaan. Olen kuitenkin joskus jotain (hetken verran) hyvääkin löytänyt kyseisiltä sivuilta, joten en viitsisi täysin lytätä niitä. Mutta nyt on tilanne, että: 1. Minä olen nähnyt KAIKEN noilta em. deittisivustoilta. ei siis mitään uusia kiinnostavia profiileja koskaan vaan aina ne samat kuluneet. 2. Minulle ei kelpaa lapsia hankkinut, röökaava ja dokaava sekä pinnallinen mies, joka pyörii lapsellisissa instagram- ja kuvakesivustoissa. Jos en vaatisi tiettyjä asioita niin en olisi varmaan hetkeäkään yksin. Mutta: ei, en aio seurustella polttavan miehen kanssa. Syy: menetän hermoni pakonomaiseen ja toistuvaan parvekeramppaukseen, saan migreenin savun hajusta enkä halua haistella röökinhajuista miestä vieressäni. --- Kuvake- yms. sivut ovat teinien juttuja eivätkä sovi kypsälle miehelle. --- Säännöllisesti dokaileva mies on täysin eri aaltopituudella kanssani. Katsoin koko lapsuuteni ja nuoruuteni dokailua ja väkivaltaa kotona. Enää en katsele. Hillitty juominen on ok, kunhan se ei ole säännöllistä. --- Olen ollut parin miehen kanssa, joilla on lapsi(a). Kaikkeahan täytyy kokeilla? Lopputulos: kuten aina arvelinkin: en jaksa. Ei minun juttuni ollenkaan. Turha edes yrittää, kun tiedän, etten jaksa elää sellaista elämää. 3. En viihdy baareissa. Lähinnä masennun kännissä kun alan kelailla menneitä miehiäni ja toivon, että olisi joku jonka viereen mennä. Ei yhdeksi yöksi vaan loppuelämäksi. Enkä aio kokeilla kymmentä yhden yön juttua löytääkseni lopulta minulle sopivan. -- Siispä mitä ihmettä tässä enää voi? Täytyykö seuraavaksi alkaa oikeasti laittaa vähiä rahojaan joihinkin maksullisiin deittisivustoihin? Kuulostaa typerältä. Koska kirjoitan puhelimella niin kappalejaot häviävät. Siksi tekstin seassa on näitä --- vähän kuin jaottelemassa sisältöä. Kiitos asiallisista neuvoista. Vittuiluja en viitsisi kuunnella.

[/quote]

Olet sitten eri elämänvaiheessa kun haluamasi miehet. 

Minä olisin about kaikkea mitä haet mutta minulla on 6v poika. En polta, enkä juokse baareissa. Älykäs, korkeakoulutettu, hyvä duuni, sinkku, urheileva, kokkaava. Mutta lapsi on.

Mitä haluat suhteelta jos lapsekas mies ei käy? Viettää kahdenkeskistä aikaa, ulosmenemistä ja matkustelua ilman lapsia?

Haluatko määritellä mitä miehesi tekee jotta sinulla olisi kaveri aina kun haluat? 

Mitä sellaista haluat parisuhteelta mihin ei lapsi sovi? 

[/quote]

Haluan, että mies kokee isyyden ekaa kertaa minun synnyttämäni lapsen kautta. Toisen naisen lapsi on valitettavasti pelkkä rasite. En osaa sen paremmin sitä selittää, mutta se ei vain sovi.

Vierailija
16/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:28"]Ap kirjoitit myös, "että jotka eivät kelpaa ulkonäkönsä takia tai ovat muuten vähän vinksallaan" niin miten ni-in ei kelpaa ulkonäkönsä perusteella? Vai mallipoikaako oletkin hakemassa? Sori kärjistys, mutta yksi ehdotus, mitä jos yrittäisit löytää "tavallisemman" näköisen miehen. Ja, mitä tuo: "muuten vähän vinksallaan" tarkoittaa?
[/quote]

Tavallistahan minä haenkin? En kuitenkaan tunne vetoa poikkeavaan ulkonäköön. Tai vammaisiin.

Vierailija
17/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"]Eikun että tee omia juttujasi, kiertele maailmaa, ole onnellinen yksin. Näin saat unelmiesi miehen. [/quote] Ei minulla ole varaa kierrellä maailmaa :/ Olen nuori opiskelija. Ja kun nytkään en tapaa miehiä missään, niin miten jatkossakaan? :/

[/quote]

Jos sinulla ei ole varaa mennä minnekään niin miten mies lapsen kanssa voi olla este yhdessäololle?

[/quote]

Huoh. Koska en halua toisen naisen lasta elämääni niin se on este? On kokemusta ja tiedän mistä puhun.

Vierailija
18/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"]

Eikun että tee omia juttujasi, kiertele maailmaa, ole onnellinen yksin. Näin saat unelmiesi miehen.

[/quote]

No just. Tässä taas yksi klassinen "ohje", joka ei toimi.

Vierailija
19/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä hirveän vaativalta ja krantulta, anteeksi vain, ihan näin yhtään vittuilematta, lakonisesti vaan totean, ei tarvi hernettä nenään vetää tästä. Taidat olla myös hiukan pelottava ja liian kipakka tuittupää.

Vierailija
20/73 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:58"]"Ei minulla ole varaa kierrellä maailmaa :/ Olen nuori opiskelija. Ja kun nytkään en tapaa miehiä missään, niin miten jatkossakaan? :/" - Minä olen sinkkumies ja opiskelen, mutta se ei ole estänyt minua tapaamasta naisia, mutta vielä, sitä oikeaa ei ole kohdalleni osunut Millaista siellä suljetussa naisten sisäoppilaitoksessa opiskelu on? -Tarkoitan, että itse haluan uskoa, että se toinen ja minulle oikea voi tulla vastaan, missä vain.. Toisaalta olen myös päättänyt yrittää keskittyä tällä hetkellä enempi niihin asioihin, mille voin jotain tehdä itse kuin käyttää hirveästi aikaa sen surkutteleuun, että voi mistä löytäisin sen oman sydänkäpyseni. - Tällä tosin on se varjo puoli, että ensin sai kuulla omasta seurustelemattomuudestaan ja muka kranttuudestaan ja nyt olen tilanteessa, jossa toisinaan epäilen että osaanko oikeasti seurustellakaan kenenkään kanssa... Kun tuntuu, että ollakseen itse jollekulle "se" oikea täytyisi olla joko jumalattoman komea ja läykäs Alfauros tai sitten röökaava ja känniääliö, joka sulattaa kai siten kai naisten jonkinlaiset hoivavietit. Äh ja pöh, ei näitä paritumiskuvioita voi oikein aina, jos koskaan järjellä selittää...    
[/quote]

Tuo on joku iänikuinen legenda, että naiset haluavat perseilevän miehen. Minä haluan aikuisen miehen joka osaa käyttäytyä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi