Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pitävät etelä-eurooppalaisia naisia niin seksikkäinä?

Vierailija
04.03.2015 |

Esim. italialaiset. Onko karvaisuus siis seksikästä? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä on mahokulttuuri, jossa naiset ovat alistettuja kodinkoneita.

Vierailija
2/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuvat hyvin, eivät vieroksi pientä flirttiä. Näin karkeasti yleistäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:48"]

Koska siellä on mahokulttuuri, jossa naiset ovat alistettuja kodinkoneita.

[/quote]

Mahokuttuuri, repsankeikkaa!!!

Vierailija
4/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteläeurooppalaisia

Vierailija
5/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukkia, pieniä, tummia. Paksut hiukset, tuuheat ripset ja suuret silmät.

Vierailija
6/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska italialaiset naiset osaavat flirttailla, eivätkä mene heti sänkyyn jokaisen eteentulevan jampan kanssa.

Vierailija
7/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me ollaan. Enkä muuten ole karvainen, ettekö suomalaiset osaa käydä vahauksessa?

terv. italialainen.

Vierailija
8/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska valtaosa sikäläisistä naisista haluaa näyttää naiselta.

Vierailija
9/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaunis ihonväri ja hoikkuus, mutta luulempa miesten pitävän enemmä aasialaisista naisista.

Vierailija
10/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä perheestä lähtöisin olevat vaikeasti saavutettavia. Vanhimman ammatin harjoittajat ovat sitten erikseen. Muuten: monet eteläeurooppalaiset naiset vanhettuvat nopeasti, perä leviää ja tissit roikkuvat eikä naamakaan ole enää kovin viehättävä. Tyylikkäiden asujen tilalle vaihtuu kotitakki.

Vierailija
11/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Amerikkalaiset miehet, Brasilian upeat rantaleijonat.Mitä enää tarvitset ?

Vierailija
12/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä. Olen syntyperältäni espanjalainen, ja ihmettelen aina että suomalaiset miehet on minuun kuumana, vaikka mielestäni olen suorastaan ruma. Olen lyhyt ja laiha, ja jotenkin miesmäisen voimakaspiirteinen naamasta. Ilman meikkiä näytän ihan mieheltä, mun työkaveri aina vinoilee että jos laittaisin lyhet hiukset voisin käydä Cristiano Ronaldon kaksoisolennosta. Meikillä minusta saa kyllä aika näyttävänkin. Hiukseni ovat synkän mustat ja piikkisuorat, iho minusta jotenkin samean beige, ei vaalea muttei selvästi ulkomaalaisen tummakaan. Minusta näytän synkältä ja ankealta suomalsiiin naisiin verrattuna, mutta positiivista huomiota on silti riittänyt.

Vierailija
13/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskusmuka kuullut miesten haaveilevan välimeren naisista :D  Eiköhän se ole naisten haaveilu.

Vierailija
14/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:27"]Etelä-Amerikkalaiset miehet, Brasilian upeat rantaleijonat.Mitä enää tarvitset ?
[/quote]

Samas mieltä! Brazukat on tosi sexyjä. Niin on kyllä Etelä-Euroopan komistuksetkin :)

Vierailija
15/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:27"]En mä ymmärrä. Olen syntyperältäni espanjalainen, ja ihmettelen aina että suomalaiset miehet on minuun kuumana, vaikka mielestäni olen suorastaan ruma. Olen lyhyt ja laiha, ja jotenkin miesmäisen voimakaspiirteinen naamasta. Ilman meikkiä näytän ihan mieheltä, mun työkaveri aina vinoilee että jos laittaisin lyhet hiukset voisin käydä Cristiano Ronaldon kaksoisolennosta. Meikillä minusta saa kyllä aika näyttävänkin. Hiukseni ovat synkän mustat ja piikkisuorat, iho minusta jotenkin samean beige, ei vaalea muttei selvästi ulkomaalaisen tummakaan. Minusta näytän synkältä ja ankealta suomalsiiin naisiin verrattuna, mutta positiivista huomiota on silti riittänyt.
[/quote]
Taidat katsella suomalaisia naisia hieman värilaseilla niin että näet heistä väkisinkin vaan parhaat puolet ja siksi koet heidän olevan sinua näyttävämpiä.

Vierailija
16/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kiistellä, kunhan on kaunis nainen, niin mieleltää ja ulkonäoltään ON POP ! Onneksi heitä löytyy ympäri maailmaa.

Vierailija
17/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:27"]

Etelä-Amerikkalaiset miehet, Brasilian upeat rantaleijonat.Mitä enää tarvitset ?

[/quote]

Oikeinkirjoitustaitoa?

Vierailija
18/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa matkustaa Välimeren maiden (varsinkin Barcelonan) metroissa ja ihailla paikallisia. Niin naisia kuin miehiä. Niin kauniita ihmisiä :) N23

Vierailija
19/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ikävää, että pohjoismaalaiset blondit ovat tunnettuja rumuudestaan.

Vierailija
20/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:37"]On se ikävää, että pohjoismaalaiset blondit ovat tunnettuja rumuudestaan.
[/quote]

Ei oo viikingin voittanutta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan