Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3v. lapsella huuliherpes!!??

Vierailija
04.03.2015 |

Olen kauhuissani. Mistä lapsi on voinut saada tartunnan? takoittaako tämä nyt sitä, että hänellä voi olla myös ns. sukupuoliherpes, luin että ovat kaikki yhtä ja samaa tautia. Hyi kun inhottaa ajatus, että lapseni olisi saanut jonkun kaverin tai päiväkodin hoitajan kautta herpesviruksen itseensä :-(

Perheessämme ei kellään muutta ole koskaan ollut herpestä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:44"]Olen kauhuissani. Mistä lapsi on voinut saada tartunnan? takoittaako tämä nyt sitä, että hänellä voi olla myös ns. sukupuoliherpes, luin että ovat kaikki yhtä ja samaa tautia. Hyi kun inhottaa ajatus, että lapseni olisi saanut jonkun kaverin tai päiväkodin hoitajan kautta herpesviruksen itseensä :-(

Perheessämme ei kellään muutta ole koskaan ollut herpestä.
[/quote]

Olisiko märkärupi? Kannattaa nyt käydä lääkärissä otattamassa näyte

Vierailija
22/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi että yleisimmin nimenomaan lapsena sen saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodeissa tosiaan leviää erilaisia viruksia, joista voi olla elinikäiset seuraukset. Lasten kotihoito on usein lapsen terveyden kannalta parempi vaihtoehto. Mutta nykyinen yhteiskunta haluaa maksaa yli 1000 €/kk per lapsi päivähoidosta eli kolmesta lapsesta esim. 3000 €/kk saadakseen vanhemman töihin tienaamaan kunnalle joitain satoja euroja kuussa verotuloa vastineeksi. Julkisen sektorin kannalta päiväkotihoito on kokonaisuudessaan taloudellisesti erittäin tappiollista verrattuna lasten kotihoitoon, mutta ideologiset syyt ovat ajaneet systeemiä siihen suuntaan myös pienempien lasten osalta.