Onko teidän nuorille, siis 12-17 v., tullut korona-rokotteesta mitään ylimääräisiä oireita tai haittoja?
Ja jos, niin minkä rokotteen ovat saaneet? Pfizer? Moderna?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Olen yläkoulun ja lukion opettaja ja voin kertoa, että kyllä oppilaissa näkyy ikäviä muutoksia jo nyt ja nämä ovat tulleet tässä muutaman kuukauden aikana. Valtavaa väsymystä, keskittymiskyvyttömyyttä, jatkuvaa sairastelua, vyöruusuja, kuukautisvaivoja, rytmihäiriöitä ja kognitiiviset taidot selkeässä laskusuunnassa. Mutta ei siinä, laittakaa vaan kolmatta tulemaan, mitäpä Suomen nuorisolla väliä.
Jännä, että tiedät poissaolon tarkan syynkin, koska Wilmassa erikseen mainitaan ettei terveystietoja kirjoiteta lisäkenttäosioon.
Ei mitään oireita. Vain käsi kipeä. 17v. Pfizer.
Kaks teiniä meillä saanu 2 kertaa Pfizerin rokotteen. Toisella nousi vähän lämpö tokasta kerrasta, muuten ei mitään oireita (eivätkä ole sairastuneet altistumisesta huolimatta)
Vierailija kirjoitti:
Toinen silmä sokeutui.
https://nomoresilence.world/pfizer-biontech/yassine-13-years-old-pfizer…
Ei mitään oireita kummastakaan piikistä.
Itse asiassa, en ole lähipiirissäni kuullut kenestäkään jolla olisi ollut mitään "oireita" piikkien ottamisen jälkeen.
Olkapää toki arka piikkipäivän ajan, mutta se ei tietenkään johdu itse rokotteesta.
Olen useamman henkilön yrityksessä töissä, eikä tällä ole ollut rokotusten alkamisen jälkeen ollut mitään erikoisempaa sairaspoissaoloa tai edes puhetta oudoista oireista, vaikka itse rokotteesta ja rokotuksista puhuttu ollaankin omakohtaisesti ja lasten/puolisoiden ottamana.
Sanoisin siis, että n. 100-150 henkillön otannalla, ei mainittavia oireita, aikuisilla, tai heidän lapsilla.