Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän kuopiolaisen murhaajaäidin lasten isään saisi yhteyden?

Vierailija
04.03.2015 |

Voisko pyytää jotain tahoa välittämään postia, ilman että hänen henkilöllisyytensä paljastuu mulle, siis ellei hän itse sitä halua? Tietääkö kukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sun pitäs hyvä ihminen tuntematonta alkaa pommittamaan? Jätä rauhaan, tuskin mikään taho välittää mitään posteja.

Vierailija
2/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaaja, mene hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan halua enää uutta sekopäänaista.

Vierailija
4/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, kuka sanoi että alkaisin "pommittamaan"? Ok, kiitos vastauksista. En vaan ymmärrä mistä moinen vihamielisyys, kysymykseni oli kuitenkin ihan asiallinen.

Vierailija
5/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:03"]Pöh, kuka sanoi että alkaisin "pommittamaan"? Ok, kiitos vastauksista. En vaan ymmärrä mistä moinen vihamielisyys, kysymykseni oli kuitenkin ihan asiallinen.
[/quote]

Ei tollanen ole ihan normaalia...

Vierailija
6/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:03"]Pöh, kuka sanoi että alkaisin "pommittamaan"? Ok, kiitos vastauksista. En vaan ymmärrä mistä moinen vihamielisyys, kysymykseni oli kuitenkin ihan asiallinen. [/quote] Ei tollanen ole ihan normaalia...

[/quote]

Siis mikä ei ole normaalia? Empaattisuus, jonka haluaisi välittää henk.koht. ? Onpa surulliseksi mennyt nykymeno, jos on näin. Muistan tältäkin palstalta mm. vastaavia kyselyjä, joissa joku halusi välittää henk.koht.osanotot Eerikan äidille. Mitä sairasta siinä on? Itse olette mielestäni enemmänkin epäterveitä. Mä olen menettänyt itse pienen lapsen, ja kyllä se aito vieraidenkin ihmisten myötätunto lämmitti, vaikkei tietenkään sanan varsinaisessa merkityksessä voinut AUTTAA. Mutta ei se ainakaan pahaa tehnyt. Outoja olette, vihamieliset mammat, jotka kuitenkin täällä haluatte samaan aikaan rääpiä sitä asiaa ja sillä mässäillä. Yöks. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä