Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaa ja huonounisuus

Vierailija
03.12.2021 |

Olen jo pitkään käyttänyt, gluteeniherkkyyden vuoksi, "kahvileipänä" norjalaisen Orklan Juhlapöydän konvehteja. Olen useamman vuoden ajan "nauttinut" miltei pelkästään kofeiinitonta murukahvia.

Kun tuota tulee juotua myöhään illalla - nukkumaanmenoajan ollessa tyypillisesti noin 1.30 - päätin kokeilla mitä tapahtuu jos tuolloin korvaan tavallisen maitosuklaan valkosuklaalla. Ja Herra mun isä, ero on ollut lähetulkoon maagisen dramaattinen! Ennen heräsin yöllä jopa kolme kertaa guzelle, valkoiseen vaihtamisen jälkeen vain kerran jos sitäkään. Ennen tunsin itseni miltei pirteämmäksi yöllä herättyäni kuin iltapäivällä; nyt jos herään, olo on tokkurainen, kertoen ilmeisesti siitä että syvää unta on saatu palloon selvästi enemmän kun suklaan kofeiini- ja teobromiinipöhnässä?  :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Lisäys edelliseen) Tuli yht'äkkiä mieleen että ollessani joogalentokurssilla, joku kysyi TM-opettaja Henri Kankaalta, mitä kannattaisi syödä joogapomppujen korkeuden maksimoimiseksi. Henri vastasi vähän virnuillen: valkoista suklaata. - Vasta nyt tuli mieleen se, että kenties hän tarkoittikin ruskean/mustahkon suklaan *korvaamista* valkosuklaalla!?  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä