Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitä suomalaisten naisten persjalkaisuudesta...

Vierailija
03.03.2015 |

Mikä siinä on niin kauheaa?

Tuli mieleen tänään kun itsellä on jalkoihin nähden todella lyhyt ylävartalo, ja se yhdistettynä vahvoihin jalkoihin ja isoon peppuun näyttää ihan helkkarin tyhmältä, ellen pukeudu juuri oikein.

Minulla on kyllä kapea vyötärö lantioon verrattuna, mutta koska ylävartalo on niin lyhyt, kurvista tulee omituisen jyrkkä ja ellei minulla ole ihan tiukkaa paitaa, näytän paljon paksummalta kuin olen. Oikein hätkähdin kun töissä ylläni oli löysä neule ja aika huomiotaherättävät housut, jotka vielä pahensivat efektiä. Tuntui että näytän kahden grillitikun varassa kävelevä tomaatti! :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen ei tarkoita lyhyitä jalkoja vaan leveetä ja lättänää persettä. Jatkuu suoraan jaloista, badonkadok puuttuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:00"]

Persjalkainen ei tarkoita lyhyitä jalkoja vaan leveetä ja lättänää persettä. Jatkuu suoraan jaloista, badonkadok puuttuu

[/quote]

Mitäs ihmettä? Oon aina luullu, että se nimenomaan tarkoittaa sellasta naista jolla on lyhyet jalat, pitkä selkä ja lyhyet kädet.. :O Täähän tarkoittais sitä, että me suomalaiset naiset voitais tehdä asialle jotain?

Vierailija
24/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaas nyt helvetti kuva niin tiedetään edes mistä puhutaan.

Vierailija
25/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan näitä naisia jotka on rehellisiä itselleen persjalkaisia tai ei.

Vierailija
26/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyt ja lyhytjalkainen. Teki mieli itkeä kun oltiin shoppailemassa Virossa. Näytin ihan naurettavalta niissä pitkäsäärisille tehdyissä takeissa ja mekoissa. :D

Vierailija
27/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persjalkainen on lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen. Takapuolen kanssa termillä ei ole tekemistä.

Vierailija
28/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se persjalkaisuus vaan suhteessa kropan mittaan lyhyitä jalkoja tarkoittaa. Kim Kardashian on hyvä esimerkki: http://www.dailyhiit.com/hiit-blog/wp-content/uploads/2014/01/tumblr_static_kim-kardashian-huge-ass.jpg 

Vierailija
29/29 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:09"]Kyllä se persjalkaisuus vaan suhteessa kropan mittaan lyhyitä jalkoja tarkoittaa. Kim Kardashian on hyvä esimerkki: http://www.dailyhiit.com/hiit-blog/wp-content/uploads/2014/01/tumblr_static_kim-kardashian-huge-ass.jpg 
[/quote]

Ei toimi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme