Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni ei ilmeisesti tule valmistujaisiini

Vierailija
03.03.2015 |

Vanhempani ovat yhdessä ja pitäisimme pienet juhlat lähisuvun kesken. Isäni sitten totesi, että on todennäköisesti työreissulla eikä muutenkaan käsitä miksi mua pitäis juhlia. Enhän mä valmistu ylioppilaaksi.
Veljieni ylioppilasjuhlat oli järjestänyt itselleen vapaaksi, mutta ei mun valmistumisen takia aio pitää vapaata. Kiva olla vain pettymys omalle isälle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa isä katkoa välinsä omaan lapseensa ja ihan omaa syytään. Kyllä oman lapsen saavutusta pitää sen verran kunnioittaa, että järjestää itsensä valmistujaisjuhliin.

Vierailija
22/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:08"]Aika moni juhlii nykyään. [/quote]joo mutta ei se samanlainen perinnejuhla ole kuin yo-juhlat ja onhan yo-tutkinto nyt kuitenkin vaatimustasoltaan jotain ihan muuta kuin amiksen rupututkinnot

[/quote]

Niin ja kaikki pitäisi maailmassa tehdä niinkuin ennenkin? Ei juhlita amiksia kun ei olla ennenkään juhlittu!! Voi jeesus..
[/quote]Mä ymmärsin kyllä samalla tavalla, että ammattikoulun käyminen ei ole yhtä merkittävä saavutus kuin ylioppilastutkinnon suorittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla! Ootko kaunis? Edes nätti?

Vierailija
24/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan oikein, että myös ammattiin valmistuvia juhlitaan. Heillähän se elämä on enemmän alussa kuin ylioppilailla, jotka vielä jatkavat monet vuodet ensin pääsykoerumbaa ja sitten opiskelua. Nykyaikana myös näille ammattikoulusta valmistuneille saattaa riittää töitäkin paremmin, ainakin mitä kavereilta olen kuullut niin työpaikat on jo tiedossa kun koulusta pääsee pois. 

On ikävää, ettei ap:n isä osaa arvostaa ammatillista tutkintoa. Mutta onneksi juhlat ylipäätään pidetään ja muita sukulaisia on tulossa. Yritä ap nauttia juhlastasi ja iloita saavutuksestasi! Jos isäsi on vähän törppö, eikä ihan vähänkään, niin ei se yhtään vähennä sinun saavutustesi arvoa!

Nyt kyllä alkoi hävettää omastakin puolesta. Molemmat veljet valmistuivat amiksesta eikä heille mitään juhlia pidetty :-( Minulle pidettiin kyllä lakkiaiset ja sinne tuli sukua kaukaakin. Voi miten noloa. Nuo amisveljet ovat pärjänneet elämässään monin verroin paremmin kuin minä, kuuden ällän ylioppilas.

Vierailija
25/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:33"]Minä voin tulla! Ootko kaunis? Edes nätti?
[/quote]
Miten mun ulkonäkö liittyy mihinkään?

Vierailija
26/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:33"]Minä voin tulla! Ootko kaunis? Edes nätti?
[/quote]
Miten mun ulkonäkö liittyy mihinkään?
[/quote]

Nättiä tyttöä nyt on vaan kivempi katsoa.

Vierailija
27/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo oikein koskaan tajunnu, miksi pitää niin isosti juhlia valmistumista ei-miksikään, siis ylioppilastutkintoa. Juhlitaan sitä, että opinnot (jos opiskelemaan edes pääsee) on vasta edessä. Mutta se ei sitten olekaan muka juhlan arvoista, kun valmistuu ammattiin. Ei niitä ammattitutkintotodistuksia hyvin arvosanoin ilman työtä saa.
.
Onnea valmistumisen johdosta!
.
t. yo -99

Vierailija
28/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläs on masennus.

Vierailija
29/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:44"]Mä en oo oikein koskaan tajunnu, miksi pitää niin isosti juhlia valmistumista ei-miksikään, siis ylioppilastutkintoa. Juhlitaan sitä, että opinnot (jos opiskelemaan edes pääsee) on vasta edessä. Mutta se ei sitten olekaan muka juhlan arvoista, kun valmistuu ammattiin. Ei niitä ammattitutkintotodistuksia hyvin arvosanoin ilman työtä saa.
.
Onnea valmistumisen johdosta!
.
t. yo -99itoksia :)
[/quote]ki

Vierailija
30/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnittelusta :)
Tää lainaluuri ei näköjään tykkää av:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä