Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko tehdä pojallesi ympärileikkauksen?

Vierailija
03.03.2015 |

Leikitään ajatuksella että asuisit ulkomailla, maassa jossa melkein kaikki pojat ympärileikataan. Olet raskaana ja saat pojan. Miten toimisit?
Minä suostuisin. En haluaisi että poika joutuu kiusatuksi erilaisen peniksensä takia. Voin vain kuvitella miten muut pojat siihen suhtautuisi.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:27"]Leikitään ajatuksella että asuisit ulkomailla, maassa jossa melkein kaikki pojat ympärileikataan. Olet raskaana ja saat pojan. Miten toimisit? Minä suostuisin. En haluaisi että poika joutuu kiusatuksi erilaisen peniksensä takia. Voin vain kuvitella miten muut pojat siihen suhtautuisi. [/quote] Antaisitko samasta syystä ympärileikata tyttäresikin, jos se olisi tosi yleistä? [/quote] Tyttöjen ympärileikkaus on eri asia. Siinä ommellaan paikat kiinni, niin että myöhemmin seksi on äärimmäisen kivuliasta ja synnyttäminen hengenvaarallista. Pojilta otetaan vain nahkaa. Ap

[/quote]

Tyttöjenkin ympärileikauksia on erilaisia. Osassa leikataan vain häpyhuulet, joissan häppärit ja klittari jne. Tutustu asiaan ettei tartte mututuntumalla mennä.

Vierailija
42/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi missään nimessä. Tulet ymmärtämään sen siinä vaiheessa, kun pidät n. 50 cm/3 kg:n nyyttiä sylissäsi ja sinun täytyisi antaa hänet vapaaehtoisesti täysin turhaan leikkaukseen. Pelkkä verikokeen otto kantapäästä tuntuu siinä vaiheessa jo pahalta, puhumattakaan nukutuksesta, tiputuksista tai itse leikkauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:27"]

Leikitään ajatuksella että asuisit ulkomailla, maassa jossa melkein kaikki pojat ympärileikataan. Olet raskaana ja saat pojan. Miten toimisit? Minä suostuisin. En haluaisi että poika joutuu kiusatuksi erilaisen peniksensä takia. Voin vain kuvitella miten muut pojat siihen suhtautuisi.

[/quote]

Provohan tämä tietty on mutta kyllä kaltaisiasi kusipäitä ON olemassa.

On se "jumala" vaan vitun hieno asia.

Vierailija
44/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään antaisi. Ja tuohon kiusaamismahdollisuuteen sanoisin, että on täysin mahdollista että perhe muuttaa myöhemmin sellaiseen maahan, jossa ympärileikkaus ei ole normi. Mitäs sitten tehdään, kun poika onkin luokkansa/joukkueensa ainoa ympärileikattu?

Vierailija
45/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, tykkään pahoinpidellä avuttomia ihmisiä. Mikä olisi mukavampi tapa viettää päivä kuin tekemällä toisille peruuttamattomia kirurgisia toimenpiteitä?

Vierailija
46/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:27"]

Leikitään ajatuksella että asuisit ulkomailla, maassa jossa melkein kaikki pojat ympärileikataan. Olet raskaana ja saat pojan. Miten toimisit? Minä suostuisin. En haluaisi että poika joutuu kiusatuksi erilaisen peniksensä takia. Voin vain kuvitella miten muut pojat siihen suhtautuisi.

[/quote]

Provohan tämä tietty on mutta kyllä kaltaisiasi kusipäitä ON olemassa.

On se "jumala" vaan vitun hieno asia.
[/quote]

Miten Jumala liittyy asiaan? Ap

Vierailija
47/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskmatonta, että jonkun idioottimaisen uskomuksen tai tottumuksen perusteella puolustuskyvyttömien silpominen on monen mielestä ihan jees.

Vierailija
48/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte USA:ssa, niin sinun kannattaa ottaa myös huomioon maan tiukka kaksinaismoraali, jonka vuoksi poika tuskin tulee koko kouluaikanaan näyttäytymään alasti rannalla saati koulussa. Sen sijaan kukaan lääkäri ei naura leikkaamattomalle lapselle.

Suurempi ongelma tulee, jos muutatte takaisin Suomeen, jossa on vapaa saunakulttuuri, kouluissa ja leireillä yhteissuihkut jne.

Vierailija
49/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikatut kalut ovat hygieenisempia.
Ap

Vierailija
50/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jättäisit ihan suosiolla ne vauvojen sukupuolielimet rauhaan. Omia elimiäsi voit leikellä niin paljon kuin huvittaa, mutta älä sitä puolustuskyvyttömille vauvoille tee.

Vierailija
51/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa vielä sen verran että meillä pojalla ehkä on ympärileikkaus tiedossa. Hänellä on peniksessa esinahan liikakasvua ja se on myös hieman haljennut.  Tällä hetkellä se on vain esteettinen  haitta ja totesinkin lääkärille että ympärileikkauksesta päättää poika itse kun on tarpeeksi iso (teini-iässä). Tämä oli lääkärinkin mielestä hyvä ajatus ja hän on itse sen kannalla myös.

Poika on nyt 10v. eikä kukaan ole koskaan kiusannut oudon näköisen pippelin takia vaikka luokkakaveritkin ovat nähneet alasti esim. uimahallissa.

Jos esinahasta olisi ongelmia (esim. toistuvia tulehduksia tms.) niin totta kai se leikattaisiin jos lääkäri myöskin tukee ajatusta. Muta huvin vuoksi en ala lasta silpoa.

Kaikilla lapsilla (ja tietysti aikuisillakin) on oikeus koskemattomuuteen.

Vierailija
52/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:45"]

En suostuisi missään nimessä. Tulet ymmärtämään sen siinä vaiheessa, kun pidät n. 50 cm/3 kg:n nyyttiä sylissäsi ja sinun täytyisi antaa hänet vapaaehtoisesti täysin turhaan leikkaukseen. Pelkkä verikokeen otto kantapäästä tuntuu siinä vaiheessa jo pahalta, puhumattakaan nukutuksesta, tiputuksista tai itse leikkauksesta.

[/quote] Nukutus ja tiputus ymparileikkauksessa :D? Ja mina olen Kiinan Keisari!

Vierailija
53/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:50"]

Ympärileikatut kalut ovat hygieenisempia. Ap

[/quote]

Tajuatko ollenkaan, että puolustelet nyt pikkuvauvan silpomista? Sinustako on ihan oikeasti kiva ja kannatettava ajatus mennä viiltelemään pienen lapsen sukupuolielimiä? Ulottuuko sadismisi myös muihin eläviin olentoihin?

Vierailija
54/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:27"] Leikitään ajatuksella että asuisit ulkomailla, maassa jossa melkein kaikki pojat ympärileikataan. Olet raskaana ja saat pojan. Miten toimisit? Minä suostuisin. En haluaisi että poika joutuu kiusatuksi erilaisen peniksensä takia. Voin vain kuvitella miten muut pojat siihen suhtautuisi. [/quote] Provohan tämä tietty on mutta kyllä kaltaisiasi kusipäitä ON olemassa. On se "jumala" vaan vitun hieno asia. [/quote] Miten Jumala liittyy asiaan? Ap

[/quote]

Siis... onko yleissivistyksesi ihan oikeasti tasoa "perussuomalainen"?

Vierailija
55/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:50"]

Ympärileikatut kalut ovat hygieenisempia. Ap

[/quote]

Ympärileikattujen vittujen kantajat ovat jumalalle parempia tms paskaa.

Vierailija
56/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos asutte USA:ssa, niin sinun kannattaa ottaa myös huomioon maan tiukka kaksinaismoraali, jonka vuoksi poika tuskin tulee koko kouluaikanaan näyttäytymään alasti rannalla saati koulussa."

Mika ihmeen tiukka kaksinaismoraali? Selitas vahan tarkemmin. Ei rannoilla kylla alasti juoksennella kouluikaisena mutta itse koulussa voikin olla vahan eri asia, mitas jos ottaisit asioista vahan selvaa ennenkuin teet itsestasi naurettavan. 

Vierailija
57/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:27"] Leikitään ajatuksella että asuisit ulkomailla, maassa jossa melkein kaikki pojat ympärileikataan. Olet raskaana ja saat pojan. Miten toimisit? Minä suostuisin. En haluaisi että poika joutuu kiusatuksi erilaisen peniksensä takia. Voin vain kuvitella miten muut pojat siihen suhtautuisi. [/quote] Provohan tämä tietty on mutta kyllä kaltaisiasi kusipäitä ON olemassa. On se "jumala" vaan vitun hieno asia. [/quote] Miten Jumala liittyy asiaan? Ap

[/quote]

Siis... onko yleissivistyksesi ihan oikeasti tasoa "perussuomalainen"?
[/quote]

Syy miksi voisin ympärileikkauksen pojalle teettää on se ettei se joutuisi kiusatuksi. Ei se minkä vuoksi ympärileikkauksia on alettu tekemään. Ap

Vierailija
58/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset nyt varmaan ihan hirveästi tuijottele toistensa peniksiä, varsinkaan maassa, jossa tehdään ympärileikkauksia ja suhtautuminen alastomuuteen ja seksuaalisuuteen on toista kuin täällä.

En muutenkaan ymmärrä ollenkaan sitä, että tehdään jotakin järjetöntä vain siksi, että "kaikki muutkin". Poika on ainakin puoliksi suomalainen ja suomalaiseen kulttuuriin tai uskontoon ei kuulu tuollainen. Poika voi käydä vaikka vanhempana leikkauksessa, jos haluaa, mutta voitteko kuvitella, että kukaan haluaisi?

Vierailija
59/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:47"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:27"] Leikitään ajatuksella että asuisit ulkomailla, maassa jossa melkein kaikki pojat ympärileikataan. Olet raskaana ja saat pojan. Miten toimisit? Minä suostuisin. En haluaisi että poika joutuu kiusatuksi erilaisen peniksensä takia. Voin vain kuvitella miten muut pojat siihen suhtautuisi. [/quote] Provohan tämä tietty on mutta kyllä kaltaisiasi kusipäitä ON olemassa. On se "jumala" vaan vitun hieno asia. [/quote] Miten Jumala liittyy asiaan? Ap [/quote] Siis... onko yleissivistyksesi ihan oikeasti tasoa "perussuomalainen"? [/quote] Syy miksi voisin ympärileikkauksen pojalle teettää on se ettei se joutuisi kiusatuksi. Ei se minkä vuoksi ympärileikkauksia on alettu tekemään. Ap

[/quote]

Ehkä muut pojat ovatkin kateellisia? 

60/143 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:27"]Leikitään ajatuksella että asuisit ulkomailla, maassa jossa melkein kaikki pojat ympärileikataan. Olet raskaana ja saat pojan. Miten toimisit? Minä suostuisin. En haluaisi että poika joutuu kiusatuksi erilaisen peniksensä takia. Voin vain kuvitella miten muut pojat siihen suhtautuisi. [/quote] Antaisitko samasta syystä ympärileikata tyttäresikin, jos se olisi tosi yleistä? [/quote] Tyttöjen ympärileikkaus on eri asia. Siinä ommellaan paikat kiinni, niin että myöhemmin seksi on äärimmäisen kivuliasta ja synnyttäminen hengenvaarallista. Pojilta otetaan vain nahkaa. Ap

[/quote]

ja seksin suhteen toisin päin pojilla, tiesän ksoka mieheni on ympärileikattu, eikä sitä edes tajua pitkään aikaan, tai sitten olen vähän hölmö, en vain kiinnittänyt huomiota, miehestäni se on hyvä juttu ja soisi saman pojalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän