Lapsen kaverin piti tulla kylään - ei näy missään.
Sovin lapsen koulukaverin äidin kanssa, että kaveri tulee meille tänään kylään. Piti tulla puolisen tuntia sitten, mutta ei näy missään. En ole nyt varma, että olenko itse laittanut ajan väärin kalenteriin, vai ovatko he kenties unohtaneet tms. Soittaisinko lapsen äidille, vai onko se noloa, jos on mun virhe? :D
Kommentit (14)
Miksi et voi soittaa. Sitähän voi tulla vaikka mitä esteitä, jotta myöhästyy. Voihan sitä soittaa ja kysyä, että muistitko oikein, että piti tulla tänään.
Soita ihmeessä, aika pienestä ilmeisesti kyse jos äidit keskenään sopii
Soita. Samoin on käynyt meillekin.
No niin, soitin ja siellä oli vaan isoveli paikalla, ja hän ei tiennyt mitään asiasta. :)
ap
ööh, soitit lankapuhelimeen? Entä äidin kännykkä...
Mulla on kaksi kertaa (eri perheiden kanssa) kanssa käynyt niin että oli sovittu leikkitreffit meille eikä paikalle tulla eikä ilmoitella. Myöhemmin sitten soiteltuani perään selviää että perheille oli tullut "muita menoja". Minusta kyllä tosi surullista etteivät voineet ilmoittaa tpaamisen peruuntumisesta kun sitten meillä odotellaan kaveria saapuvaksi sen sijaan että oltaisiin voitu itsekin vaihtaa suunnitelmia ja vaikka lähteä leikkipuistoon yms.
Meillä on vaan heidän lankapuhelinnumero. :) Täällä ulkomailla käytetään lankapuhelimia enemmän. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:19"]
Jammu-setä on siepannut.
[/quote]
Myös äidin ja isän? :D
Jospa ne on matkalla teille päin?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:12"]
ööh, soitit lankapuhelimeen? Entä äidin kännykkä...
[/quote]
Vieläkö jollaikin on lankapuhelin ja antaa sen yhteystiedokseen?
Haiskahtaa porvoolta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:17"]
Meillä on vaan heidän lankapuhelinnumero. :) Täällä ulkomailla käytetään lankapuhelimia enemmän. :D
ap
[/quote]
No jaa, en osaa neuvoa kun en tunne Valkovenäläisten tapoja.
eikö se veli voi soittaa vanhemmile töihin
Joo, paha sanoa kun ei tiedetty ettet ole Suomessa.
Soita vaan