Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei helvetti !!!!! kaveri syötti minulle ja lapselle sitten pilaantunutta kakkua!

Vierailija
03.03.2015 |

kävin aamupäivästä 2v lapsen kanssa kaverilla kylässä ja saimme jonkinlaista rahka/mustikka-piirakkaa kahvin kanssa.  kun nousimme pöydästä, kaveri totesi että " hyvä kun tuli syötyä pois, kuitenkin jo perjantaina tehty". ai mitä?! kiva kiitos :( lapsi teki hetki sitten ripulit vaippaan ja minullakin jotenkin hutera sekä etova olo..

joo ja kaveri itse ei siis syö makeaa, oli vartavasten tehnyt kun vanhemmillaan oli hääpäivä ja kävivät silloin pe kahvilla

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjapiirakoita on erilaisia. Joissakin on kermaa rahkan seassa.

Vierailija
62/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tarjonnut, enkä kyllä syönytkään. Kummallisia ihmisisä. Hinkkaavat itseään suihkussa vähän väliä, mutta syövät vanhaa ruokaa. Kun 2 vuotias ripuloi, niin vaippa on oiva apu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:03"]

Marjapiirakoita on erilaisia. Joissakin on kermaa rahkan seassa.

[/quote]

Ja.....? Jaksatko selittää mitä meinasit tällä? En nyt näe yhteyttä aloitukseen, vaikka kuinka yritän.

Vierailija
64/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:29"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:11"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:55"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:28"] Tuskin oli vielä pilalla. Eikös 2v pitäis jo käydä potalla? [/quote] 2v aletaan harjottelemaan sitä pottaa nykyisten neuvolaohjeiden mukaan. [/quote]   No meidän kaikki kymmenen muksua on jo ton ikäisenä käynyt potalla. ;) Varmaan johtuu siitä, että meillä on hyvä vatsa ja suolisto, kun syödään silloin tällöin vähän vanhempaakin ruokaa. [/quote] Se että sun kaikki kymmenen muksua on oppinut potalle alle kaksivuotiaina, ei tarkoita että kaikkien pitäisi. Ja se on ihan normaalia. Lapset kehittyy ja oppii eri tahdissa. Ihme pätemistä taas. [/quote]   Huumoria, huumoria! Kylläpä on taas kireellä tuulella mammat tänään, eikä ole edes maanantai! :) [/quote] Se ei ole huumoria jos olet ainoa joka sille nauraa. [/quote]   Hyvä ihme, että kolahti.. :D Hei se on oikeesti ihan fine, jos sun muksu on vaipoissa vielä 5v. Mua ei kiinnosta! Enkä tuomitse! Mutta kyllä nyt vähän pitäis huumoria löytyä hei! Mun mielestä toi viesti oli ihan selvästi huumorimielellä kirjoitettu, kun laitoin siihen sen silmää iskevän hymiökin . ;) Anteeksi, jos nyt jotakuta kauheasti loukkasin. [/quote] Viesteissässi ei kyllä ollut huumoria, tiedät sen itsekin. Ainoastaan myötähäpeää herättävää pätemistä omien lasten sontimisilla. En ole tuo, jolle vastasit, mutta ei, minuunkaan ei "kolahtanut", ei lapsia katsos.

[/quote]

Voi luoja lopettakaa jo. Huono läppä ja ammattiärsyyntyjä yhdessä oikein hyvänä esimerkkinä ko. nimityksistä. 

Vierailija
65/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neljän päivän ikäisestä kakusta vielä maha sekaisin mene. Syyksi veikkaan mustikkaa. Se voi laittaa mahan sekaisin. Sun hutera olo taas johtuu luulosairaudesta..

t.leipuri

Vierailija
66/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tällainen mustikkarahkapiirakkapullakermakakku?

Vierailija
67/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säilytetty oikein ei tosiaankaan oo viä pilalla.

Vierailija
68/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:22"]

Jos et edes maistanut mitään erikoista, tuskin oli pilalla.

[/quote]

kun nuha on sotkenut tuon makuaistin ! kaikki maistuu vähän hassulta.. ja  tuo muurahaisia mutusteleva teletappi taas tuskin välitti mausta

aloittaja
[/quote]

Miksi te menitte sun kaverille jos sulla on noin paha nuha? Sä et välitä siitä jos sun kaveri sairastuu eikä sun kaveri siitä jos sä sairastut. Kummallakaan ei liene valittamista.

Vierailija
69/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:33"]

Mikä on tällainen mustikkarahkapiirakkapullakermakakku?

[/quote]

Jotkuhan tekee mustikkapiirakan pullataikinaan, hei! :D

Ja mun anoppilassa laitetaan AINA jokapaikkaan kermavaahtoa, oli sitten kyseessä mikä tahansa kakku, torttu tai kuivakakku. Aina on kermavaahtoa vähintäänkin lisänä, ja sitä sitten lapataan lusikalla iso kasa kakun päälle. Eli voi olla mahdollista hyvinkin. :D

Vierailija
70/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:29"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:11"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:55"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:28"] Tuskin oli vielä pilalla. Eikös 2v pitäis jo käydä potalla? [/quote] 2v aletaan harjottelemaan sitä pottaa nykyisten neuvolaohjeiden mukaan. [/quote]   No meidän kaikki kymmenen muksua on jo ton ikäisenä käynyt potalla. ;) Varmaan johtuu siitä, että meillä on hyvä vatsa ja suolisto, kun syödään silloin tällöin vähän vanhempaakin ruokaa. [/quote] Se että sun kaikki kymmenen muksua on oppinut potalle alle kaksivuotiaina, ei tarkoita että kaikkien pitäisi. Ja se on ihan normaalia. Lapset kehittyy ja oppii eri tahdissa. Ihme pätemistä taas. [/quote]   Huumoria, huumoria! Kylläpä on taas kireellä tuulella mammat tänään, eikä ole edes maanantai! :) [/quote] Se ei ole huumoria jos olet ainoa joka sille nauraa. [/quote]   Hyvä ihme, että kolahti.. :D Hei se on oikeesti ihan fine, jos sun muksu on vaipoissa vielä 5v. Mua ei kiinnosta! Enkä tuomitse! Mutta kyllä nyt vähän pitäis huumoria löytyä hei! Mun mielestä toi viesti oli ihan selvästi huumorimielellä kirjoitettu, kun laitoin siihen sen silmää iskevän hymiökin . ;) Anteeksi, jos nyt jotakuta kauheasti loukkasin. [/quote] Et loukannut mua. Mutta voi vähän miettiä mitä tänne kirjoittaa. Noi kommentit "eikös 2v:n pitäisi käydä jo potalla" tai "no meidän kymmenen muksua...." antaa kyllä todella arvostelevan kuvan. Ei ihme että äideillä on paineita kun kokoajan verrataan lapsia. Mikä on yksi typerimmistä asioista mitä tiedän. Etkä voi puolustella puheitasi hymiöillä tai kuitata niitä huumoriksi.

[/quote]

Jos tää mun trolli oli pahinta mitä sä olet tällä palstalla kohdannu, niin helpolla oot päässy! :D Niiden äitien ja isien, jotka suuttuu tälläsestä kesystä huumorista, ei varmaan kannattais tällä pallstalla vierailla ollenkaan. Ja totuushan kuitenkin on, että osa lapsista on pois vaipoista 2v.

Onko se sitten niin, ettei omista kokemuksista ja olettamuksista saa mitään sanoa, ettei muille tule paha mieli?
[/quote]
Mistä sait sen kuvan että tämä olisi pahinta mitä olen täällä kohdannut? Ja edelleen, en ole suuttunut, loukkaantunut tai pahoittanut mieltäni. Sanoin vain että voi miettiä miten asiat tuo esille. Ja on tutha itse vetää hernettä nenään jos joku sulle jotain sanoo vastaan. Ja kyllä, osa kaksi vuotiasta on vaipoissa ja osa käy potalla, tämä asia on minulle ihan selvä. Sinä sen sijaan kauhistelit sitä miten joku kaksi vuotias voi olla vielä vaipoissa. Oot kyllä todella uuvuttava ihminen.

Vierailija
71/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:29"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:11"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:55"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:28"] Tuskin oli vielä pilalla. Eikös 2v pitäis jo käydä potalla? [/quote] 2v aletaan harjottelemaan sitä pottaa nykyisten neuvolaohjeiden mukaan. [/quote]   No meidän kaikki kymmenen muksua on jo ton ikäisenä käynyt potalla. ;) Varmaan johtuu siitä, että meillä on hyvä vatsa ja suolisto, kun syödään silloin tällöin vähän vanhempaakin ruokaa. [/quote] Se että sun kaikki kymmenen muksua on oppinut potalle alle kaksivuotiaina, ei tarkoita että kaikkien pitäisi. Ja se on ihan normaalia. Lapset kehittyy ja oppii eri tahdissa. Ihme pätemistä taas. [/quote]   Huumoria, huumoria! Kylläpä on taas kireellä tuulella mammat tänään, eikä ole edes maanantai! :) [/quote] Se ei ole huumoria jos olet ainoa joka sille nauraa. [/quote]   Hyvä ihme, että kolahti.. :D Hei se on oikeesti ihan fine, jos sun muksu on vaipoissa vielä 5v. Mua ei kiinnosta! Enkä tuomitse! Mutta kyllä nyt vähän pitäis huumoria löytyä hei! Mun mielestä toi viesti oli ihan selvästi huumorimielellä kirjoitettu, kun laitoin siihen sen silmää iskevän hymiökin . ;) Anteeksi, jos nyt jotakuta kauheasti loukkasin. [/quote] Viesteissässi ei kyllä ollut huumoria, tiedät sen itsekin. Ainoastaan myötähäpeää herättävää pätemistä omien lasten sontimisilla. En ole tuo, jolle vastasit, mutta ei, minuunkaan ei "kolahtanut", ei lapsia katsos.

[/quote]

Voi luoja lopettakaa jo. Huono läppä ja ammattiärsyyntyjä yhdessä oikein hyvänä esimerkkinä ko. nimityksistä. 

[/quote]
Eikö tää ollutkaan keskustelupalsta?

Vierailija
72/72 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:45"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:29"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:11"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:55"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:28"] Tuskin oli vielä pilalla. Eikös 2v pitäis jo käydä potalla? [/quote] 2v aletaan harjottelemaan sitä pottaa nykyisten neuvolaohjeiden mukaan. [/quote]   No meidän kaikki kymmenen muksua on jo ton ikäisenä käynyt potalla. ;) Varmaan johtuu siitä, että meillä on hyvä vatsa ja suolisto, kun syödään silloin tällöin vähän vanhempaakin ruokaa. [/quote] Se että sun kaikki kymmenen muksua on oppinut potalle alle kaksivuotiaina, ei tarkoita että kaikkien pitäisi. Ja se on ihan normaalia. Lapset kehittyy ja oppii eri tahdissa. Ihme pätemistä taas. [/quote]   Huumoria, huumoria! Kylläpä on taas kireellä tuulella mammat tänään, eikä ole edes maanantai! :) [/quote] Se ei ole huumoria jos olet ainoa joka sille nauraa. [/quote]   Hyvä ihme, että kolahti.. :D Hei se on oikeesti ihan fine, jos sun muksu on vaipoissa vielä 5v. Mua ei kiinnosta! Enkä tuomitse! Mutta kyllä nyt vähän pitäis huumoria löytyä hei! Mun mielestä toi viesti oli ihan selvästi huumorimielellä kirjoitettu, kun laitoin siihen sen silmää iskevän hymiökin . ;) Anteeksi, jos nyt jotakuta kauheasti loukkasin. [/quote] Et loukannut mua. Mutta voi vähän miettiä mitä tänne kirjoittaa. Noi kommentit "eikös 2v:n pitäisi käydä jo potalla" tai "no meidän kymmenen muksua...." antaa kyllä todella arvostelevan kuvan. Ei ihme että äideillä on paineita kun kokoajan verrataan lapsia. Mikä on yksi typerimmistä asioista mitä tiedän. Etkä voi puolustella puheitasi hymiöillä tai kuitata niitä huumoriksi. [/quote]   Jos tää mun trolli oli pahinta mitä sä olet tällä palstalla kohdannu, niin helpolla oot päässy! :D Niiden äitien ja isien, jotka suuttuu tälläsestä kesystä huumorista, ei varmaan kannattais tällä pallstalla vierailla ollenkaan. Ja totuushan kuitenkin on, että osa lapsista on pois vaipoista 2v. Onko se sitten niin, ettei omista kokemuksista ja olettamuksista saa mitään sanoa, ettei muille tule paha mieli? [/quote] Mistä sait sen kuvan että tämä olisi pahinta mitä olen täällä kohdannut? Ja edelleen, en ole suuttunut, loukkaantunut tai pahoittanut mieltäni. Sanoin vain että voi miettiä miten asiat tuo esille. Ja on tutha itse vetää hernettä nenään jos joku sulle jotain sanoo vastaan. Ja kyllä, osa kaksi vuotiasta on vaipoissa ja osa käy potalla, tämä asia on minulle ihan selvä. Sinä sen sijaan kauhistelit sitä miten joku kaksi vuotias voi olla vielä vaipoissa. Oot kyllä todella uuvuttava ihminen.

[/quote]

En mielestäni "kauhistellut" yhtään mitään. Ilmaisin mielipiteen kärkkäästi ja se on täällä hyvinkin yleistä. En ole myöskään vetänyt hernettä nenään, ihmettelen vain suuresti teidän huumorintajuttomuuttanne. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä