Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 aihetta, jotka saa palstan kiukustumaan

Vierailija
03.03.2015 |

Vammaisuus ja korkea älykkyys.
Molemmat asioita joille kyseinen henkilö ei itse voi mitään. Ei saisi olla siis erilainen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:11"]Palstan kiukustumaan?? Eikös täällä ihmiset kirjoita..
[/quote]

Näsäviisas. Ei ollu edes hauska

Vierailija
22/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruotsinkielinen muslimi ja sanon, että eläinrasvat ovat epäterveellisiä ja suomalaiset naiset rumia. Siinä teille raivoamisen aihetta ensi alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on viime aikoina alkanut sapettaa ja jopa masentaa, että tämä palsta on niin täynnä kiukkua ja vihaa. Ehkä se oli ennenkin, enkä vain huomannut sitä? Mutta nykyään hyppää viha jossain muodossa silmille joka sivulta.

Viime aikoina täällä on mielestäni eniten raivottu muslimeista (tai ylipäätään maahanmuuttajista) ja kehitysvammaisista. Okei, ISIS-uutisten ja kaiken muun vastaavan keskellä muslimiviha on jokseenkin ymmärrettävää, vaikka onkin ikävää, että samalla leimataan paitsi kaikki muslimit, myös kaikki maahanmuuttajat jotka vähänkin muistuttavat muslimista vaikkapa ulkonäöltään. Niinkuin se legendaarinen juttu kreikkalaismiehestä, jota pidettiin esimerkkinä väkivaltaisesta muslimista...

Mutta tämä viha ja halveksunta kehitysvammaisia kohtaan on ihan selittämätöntä. Ihmetyttää, millaisen ihmisen mielestä voi olla ok haukkua kehitysvammaisia nettipalstalla. Miten nämä kirjoittajat mielessään oikeuttavat kirjoituksensa? Millä tavalla he kokevat uhkaa kehitysvammaisten taholta?

Vierailija
24/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:11"]Palstan kiukustumaan?? Eikös täällä ihmiset kirjoita.. [/quote] Näsäviisas. Ei ollu edes hauska

[/quote]Hauskuus ei ollut viestin tarkoituksena.

Vierailija
25/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:11"]Palstan kiukustumaan?? Eikös täällä ihmiset kirjoita.. [/quote] Näsäviisas. Ei ollu edes hauska

[/quote]Hauskuus ei ollut viestin tarkoituksena.
[/quote]

No sitten olet vain ärsyttävä.

Vierailija
26/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:11"]

Palstan kiukustumaan?? Eikös täällä ihmiset kirjoita..

[/quote]

Kyseessä on synekdokee.

Vierailija
27/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mensan jäsen ja mulla on kehitysvammainen lapsi. Mua vihataan palstalla avoimesti.

Vierailija
28/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä kiukustutaan ihan tasapuolisesti ketjun aloittajalle. Oli aihe mikä hyvänsä. Jos seuraava ketju aloitetaan päin vastoin, kiukustutaan sitten taas sille.

Vierailija
29/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:57"]

Vammaisuus ja korkea älykkyys. Molemmat asioita joille kyseinen henkilö ei itse voi mitään. Ei saisi olla siis erilainen.

[/quote]

paremminkin korkea älykkyys yhdistettynä korkeaan omahyväisyyteen. Jotkut 'huippuälykkäät' on nimittäin aivan moukkia - vaikka kuinka pärjäisivät palikkatestissä

Vierailija
30/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:57"]

Vammaisuus ja korkea älykkyys. Molemmat asioita joille kyseinen henkilö ei itse voi mitään. Ei saisi olla siis erilainen.

[/quote]

paremminkin korkea älykkyys yhdistettynä korkeaan omahyväisyyteen. Jotkut 'huippuälykkäät' on nimittäin aivan moukkia - vaikka kuinka pärjäisivät palikkatestissä
[/quote]

Älykkyyttä on monenlaista. Harvalla mensan jäsenellä sosiaalinen älykkyys on edes keskivertotasolla?

Vierailija
31/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

Älykkyyttä on monenlaista. Harvalla mensan jäsenellä sosiaalinen älykkyys on edes keskivertotasolla?
[/quote]

Älykkyyttä ei voi täydellisesti mitata. Minusta liittyminen Mensaan kertoo paljon henkilön tunne ja sosiaalisesta älystä. Mensan jäsenet ovat ihan tyhmiä kun sillätavalla huippuhyvän loogisen päättelykykynsä kanssa kokoontuvat kuin olisivat jotenkin parempia. Vähänkuin jotkut vapaamuurarit silintereidensä kanssa.

Vierailija
32/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]
Just tätä tarkoitan. Moukkia on ihan tasan kaikissa älykkyysluokissa. Ihan sama kuin väittäisi että yli 190cm pitkät on moukkia.

Vierailija
33/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se,että tietää sosiaalisia kaavoja, esim. että tietynnäköiset ihmiset eivät saa kavereita.

Vierailija
34/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:03"]Jep. Ja abortti ja lapsettomuushoidot. Samoin keskenmenot ja kohtukuolemat on aika hyviä syöttejä saada haukut.
[/quote]
Mä yksi päivä järkytyin aika pahasti kun huomasin miten paljon kriitikkiä lapsettomuushoidoissa käyneet ja keskenmenoja saaneet. Huhhuh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi