Onko tällainen hyvä mies?
Harkitsee suhteen jatkoa kuultuaan naiselta, että naisella on ollut 10 panoa, joista muutaman kanssa seurustellut. Halveksuu tällaista historiaa ja tuo sen myös esille.
Paljon naisia facebookissa kavereina. Muutamista laittautuneiden naisten kuvista tykkäillyt. Livenä kertoo omalle naiselleen, että hänellä on ollut tosi nättejä naisia aina. Ei puhu entisistä erityisesti hyvää, mutta asenteesta huokuu kunnioitus heitä kohtaan. "No miks pitäis haukkuu jtn exii??!?! Ooks vähän tyhmä!" Ei pitäisikään. Kuitenkin mielestäni on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan, jos ARVOSTAA entisiä. mielestäni entisten tulisi olla yhdentekeviä ja suhtautuminen heihin erittäin neutraalia. Eikä todellakaan mitään ulkomuodon kehumisia...
Jatketaan. Mies suutahtaa herkästi kun nainen ottaa puheeksi jonkun entisensä, vaikkapa huumorimielellä. Samaan aikaan itse kunnioittaa entisiään?
Suuttuessaan nimittelee rumasti. Pyytää silti aina anteeksi.
Käyttää rahaa huolettomasti. Joutuu keksimään valheita, ettei "joutuisi" lainaamaan rahaa ihmisille. Enää...
Eli kaikesta huolimatta vähän tossukkanössykän vikaa, koska ei uskalla sanoa suoraan ei, vaikka häntä yritettäisi käyttää häikäilemättömästi hyväksi.
Eli tavallaan sellaista itsekunnioitusta puuttuu. Tekee kaikkea, koska sattuu vain olemaan niin "kiltti ja kiva ja haluaa aina auttaa..."
Onko tällainen hyvä mies? Jos keskitytään vain tähän miinuslistaan.
Kommentit (54)
Kertokaa minulle, minkälaiset ihmiset tenttaavat seurustelukumppaniltaan aiempien seksikumppaneiden lukumäärää? En eläissäni ole törmännyt tällaiseen. Tosin olen jo naimisissakin ollut 15 vuotta, eli pahasti pudonnut kärryiltä.
Taitaa olla "Tavallinen Kiltti Mies". Juokse pakoon, kun vielä ehdit! Pahempaa on luvassa!
Mies ei kuulosta välttämättä kauhean miellyttävältä, jos nyt ei ihan hirveän pahallekaan. Ihmettelen kumminkin tuota ettei ap:n mielestä exäänsä saisi arvostaa ja kunnioittaa... Outo ajatusmaailma sullakin siis.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]
Mies ei kuulosta välttämättä kauhean miellyttävältä, jos nyt ei ihan hirveän pahallekaan. Ihmettelen kumminkin tuota ettei ap:n mielestä exäänsä saisi arvostaa ja kunnioittaa... Outo ajatusmaailma sullakin siis.
[/quote]
Tuo mies ilmeisesti pikemminkin ylistää ja jumaloi eksiään.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:35"]
Emme keskity toisiimme, koska emme ole yhdessä. Halusin tällä keskustelulla paukuttaa päähäni, ettei ole aihetta itkeä perään. Vai onko sittenkin...?
[/quote]
Ei ole pienintäkään syytä! On ilkeä ja vässykkä yhtä aikaa! Luultavasti lyttäisi sinut ihan kokonaan haukkumalla milloin mistäkin, kohottaakseen omaa olematonta itseluottamustaan. Kyllä terveenkin itseluottamuksen omaavia miehiä on paljon! Sellaisen kanssa voit alkaa tasapainoiseen suhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]Mies ei kuulosta välttämättä kauhean miellyttävältä, jos nyt ei ihan hirveän pahallekaan. Ihmettelen kumminkin tuota ettei ap:n mielestä exäänsä saisi arvostaa ja kunnioittaa... Outo ajatusmaailma sullakin siis.
[/quote]
En koe oloani mukavaksi, kun mies kehuu eksien ulkonäköjä ja korostaa, kuinka nättejä naisia onkaan saanut. Sitten vielä sanoi, että ulkonäkö on toissijainen juttu? Miksi sitten puhetta riittää ulkonäköasioista...
Enpä tiedä, miksk edelleen haikailen. Vaikka itse ärsyynnyin mieheen niin monta kertaa suhteen aikana, että mietin, ettei tässä ole mitään järkeä...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"]Kertokaa minulle, minkälaiset ihmiset tenttaavat seurustelukumppaniltaan aiempien seksikumppaneiden lukumäärää? En eläissäni ole törmännyt tällaiseen. Tosin olen jo naimisissakin ollut 15 vuotta, eli pahasti pudonnut kärryiltä.
[/quote]
Minua kiinnostaa tietää, siksi kysyn :) Ja myls kerron oman lukuni. - ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]
[/quote]
Tuo mies ilmeisesti pikemminkin ylistää ja jumaloi eksiään.
[/quote]
Lähinnä. Se oli sellaista huumorin varjolla
heitettyä juttua.. siis en missään nimessä ajatellut, etten olisi sytyttävä tällaisena kuin olen, mutta minusta ei ole mukavaa kuunnella, miten timmi maha Maijalla oli, ja "sinulla on pömppis, mutta tykkään siitä silti ;D"
Enkä siitä pömppis-jutustakaan itkenyt verta, kyllä minä tiedän että sellainem on ja that's it :) Mutta minusta ei ole ok kehua eksien vartaloita ja korostaa kuinka NÄTTEJÄ naisia onkaan saanut. Yleensä eksistä ajatellaan: mitä helvettiä minä oikein ajattelin...?
Mutta tosiaan emme ole yhdessä enää, miehen ilkeyden takia. Nyt vain pitäisi lopettaa tämä haikailu ja tajuta, että hän on kamala ihminen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]Mies ei kuulosta välttämättä kauhean miellyttävältä, jos nyt ei ihan hirveän pahallekaan. Ihmettelen kumminkin tuota ettei ap:n mielestä exäänsä saisi arvostaa ja kunnioittaa... Outo ajatusmaailma sullakin siis. [/quote] En koe oloani mukavaksi, kun mies kehuu eksien ulkonäköjä ja korostaa, kuinka nättejä naisia onkaan saanut. Sitten vielä sanoi, että ulkonäkö on toissijainen juttu? Miksi sitten puhetta riittää ulkonäköasioista... Enpä tiedä, miksk edelleen haikailen. Vaikka itse ärsyynnyin mieheen niin monta kertaa suhteen aikana, että mietin, ettei tässä ole mitään järkeä...
[/quote]
No jos ylistää oikein nii ymmärrän. Arvostus ja kunnioitus on mun mielestä vaan eri asioita kuin tuollainen ulkonäön kehuminen ja haikaileminen...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]Mies ei kuulosta välttämättä kauhean miellyttävältä, jos nyt ei ihan hirveän pahallekaan. Ihmettelen kumminkin tuota ettei ap:n mielestä exäänsä saisi arvostaa ja kunnioittaa... Outo ajatusmaailma sullakin siis. [/quote] En koe oloani mukavaksi, kun mies kehuu eksien ulkonäköjä ja korostaa, kuinka nättejä naisia onkaan saanut. Sitten vielä sanoi, että ulkonäkö on toissijainen juttu? Miksi sitten puhetta riittää ulkonäköasioista... Enpä tiedä, miksk edelleen haikailen. Vaikka itse ärsyynnyin mieheen niin monta kertaa suhteen aikana, että mietin, ettei tässä ole mitään järkeä...
[/quote]
No jos ylistää oikein nii ymmärrän. Arvostus ja kunnioitus on mun mielestä vaan eri asioita kuin tuollainen ulkonäön kehuminen ja haikaileminen...
[/quote]
No jotain sellaista, en minä tiedä :) se oli tosiaan pilke silmäkulmassa sanottua, mutta jos olet seurustellut ja pannut tällaista timmiä naista ja eronkin jälkeen kehut, niin... no en tiedä, ei vain ole minulle ok. Ei se tosiaan ollut mitään ilkeämielistä juttua, mutta vaikutti sellaiselta että heitänpä nyt todellisia ajatuksiani ilmaan huumorin varjolla.
Onpa helvetin hankalaa. Mä olen mieheni kanssa puhunut ihan avoimesti existä ja kumpikin tajuaa että elettyä elämää on takana - kun on jo ikääkin. Kunnioitamme ja arvostamme toisiamme kaikkinensa eikä ole kummallekaan ongelma jos on naisia ystävinä tai exien kanssa hyvissä väieissä tai vaikka tapaa heitä edelleen. Luotamme toisiimme ja liittomme on vahva kuin kallio. Hlökoht en tekisi tuollaisella suhteella yhtään mitään. Vaikuttaa siltä että teillä molemmilla on itsetunto-ongelma.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:15"]Onpa helvetin hankalaa. Mä olen mieheni kanssa puhunut ihan avoimesti existä ja kumpikin tajuaa että elettyä elämää on takana - kun on jo ikääkin. Kunnioitamme ja arvostamme toisiamme kaikkinensa eikä ole kummallekaan ongelma jos on naisia ystävinä tai exien kanssa hyvissä väieissä tai vaikka tapaa heitä edelleen. Luotamme toisiimme ja liittomme on vahva kuin kallio. Hlökoht en tekisi tuollaisella suhteella yhtään mitään. Vaikuttaa siltä että teillä molemmilla on itsetunto-ongelma.
[/quote]
No... minäpä en ole sinä. Minulle eksät ovat eksiä enkä tapaile heitä edes sinkkuna. Minusta on outoa, jos täytyy kehuskella eksien ulkomuotoa ja vielä yhteyksissäkin olla. Miksi ei voi vain antaa olla? Voisin minäkin kuvitella, että tulisin toimeen parin eksäni kanssa kavereina. Mutta he ovat entisiä poikaystäviä, joita olen joskus halunnut ja pannut, joten en näe oikeana heidän pitämistä elämässäni. Ap
Omituinen mies, ei jatkoon. Mutta en ymmärrä, miksei ex-kumppaneita saisi arvostaa? Kyllähän heissä jotain hyvää on ollut, kun heidän kanssaan on yksiin päädytty. Minunkin ex-mies oli ihan parhaasta päästä, en keksi hänestä mitään pahaa sanottavaa, hyvää senkin edestä. Hän ei vain ollut minulle sopiva, mutta uusi vaimonsa saa olla todella tyytyväinen, että löysi sellaisen helmen.