Onko tällainen hyvä mies?
Harkitsee suhteen jatkoa kuultuaan naiselta, että naisella on ollut 10 panoa, joista muutaman kanssa seurustellut. Halveksuu tällaista historiaa ja tuo sen myös esille.
Paljon naisia facebookissa kavereina. Muutamista laittautuneiden naisten kuvista tykkäillyt. Livenä kertoo omalle naiselleen, että hänellä on ollut tosi nättejä naisia aina. Ei puhu entisistä erityisesti hyvää, mutta asenteesta huokuu kunnioitus heitä kohtaan. "No miks pitäis haukkuu jtn exii??!?! Ooks vähän tyhmä!" Ei pitäisikään. Kuitenkin mielestäni on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan, jos ARVOSTAA entisiä. mielestäni entisten tulisi olla yhdentekeviä ja suhtautuminen heihin erittäin neutraalia. Eikä todellakaan mitään ulkomuodon kehumisia...
Jatketaan. Mies suutahtaa herkästi kun nainen ottaa puheeksi jonkun entisensä, vaikkapa huumorimielellä. Samaan aikaan itse kunnioittaa entisiään?
Suuttuessaan nimittelee rumasti. Pyytää silti aina anteeksi.
Käyttää rahaa huolettomasti. Joutuu keksimään valheita, ettei "joutuisi" lainaamaan rahaa ihmisille. Enää...
Eli kaikesta huolimatta vähän tossukkanössykän vikaa, koska ei uskalla sanoa suoraan ei, vaikka häntä yritettäisi käyttää häikäilemättömästi hyväksi.
Eli tavallaan sellaista itsekunnioitusta puuttuu. Tekee kaikkea, koska sattuu vain olemaan niin "kiltti ja kiva ja haluaa aina auttaa..."
Onko tällainen hyvä mies? Jos keskitytään vain tähän miinuslistaan.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:43"]
Ei ole hyvä mies. Mitä sitten jos naisella olisi ollut vaikka 50 seksikumppania aiemmin? Jokainen nainen saa itse päättää kehostaan. Ja jos seksin molemmat osapuolet ovat olleet sinkkuja ja seksistä ei ole ollut mitään harmia, niin mitä väärää siinä muka on? Kyllä sinkut saavat tehdä mitä haluavat. On typerää, että oletetaan, että naisen pitäisi istua kiltisti kotona ja harrastaa seksiä vain sitten, kun alkaa seurustelemaan jonkun miehen kanssa. Kymmenen kumppania ei todellakaan ole ollut paljon, eikä kenelläkään ole mitään oikeutta haukkua lutkaksi toista. Lutka sanalla on muutenkin negatiivinen sävy ja mielestäni se pitäisi kääntää jotenkin positiivisemmaksi. Jokaisella naisella (ja miehellä) on sinkkuna oikeus nauttia seksistä ja elämästään ihan millä tavalla tahansa, kunhan ei satuta itseään tai ketään toista.
[/quote]
Ei mies halua lutkaa vaimoksi. Asia on verrannollinen siihen että mies olisi käyttänyt maksullisia. Ai miksikö näin? No siksi kun miehet ja naiset ovat erilaisia.
Ei kyllä ap:kään vaikuta ihan tasapainoiselta, jos ei kovin houkuttelevalta kuulosta tuo sulhokaan.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:53"]Ei kyllä ap:kään vaikuta ihan tasapainoiselta, jos ei kovin houkuttelevalta kuulosta tuo sulhokaan.
[/quote]
Milläs perusteella? Ap
No tiedät itsekin varmaan vastauksen. Itse en jaksaisi, mutta vähän vaikea pelkän miinuslistan perusteella sanoa.
Minunkin mies sanoi että aikamoinen lutka olet ollut kun rehellisesti sanoin olleeni 9 eri miehen kanssa yhdynnässä mutta vain parin kanssa seurustelleeni. Toki heti lisäsi perään että ei haittaa rakastaa minua silti :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:26"]Minunkin mies sanoi että aikamoinen lutka olet ollut kun rehellisesti sanoin olleeni 9 eri miehen kanssa yhdynnässä mutta vain parin kanssa seurustelleeni. Toki heti lisäsi perään että ei haittaa rakastaa minua silti :)
[/quote]
Näin ilmaistuna asia ei olisi minustakaan paha enkä loukkaantuisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:29"]Lisää mielipiteitä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:29"]Lisää mielipiteitä?
[/quote]
[/quote]
Ei ole hyvä mies. Mitä sitten jos naisella olisi ollut vaikka 50 seksikumppania aiemmin? Jokainen nainen saa itse päättää kehostaan. Ja jos seksin molemmat osapuolet ovat olleet sinkkuja ja seksistä ei ole ollut mitään harmia, niin mitä väärää siinä muka on? Kyllä sinkut saavat tehdä mitä haluavat. On typerää, että oletetaan, että naisen pitäisi istua kiltisti kotona ja harrastaa seksiä vain sitten, kun alkaa seurustelemaan jonkun miehen kanssa. Kymmenen kumppania ei todellakaan ole ollut paljon, eikä kenelläkään ole mitään oikeutta haukkua lutkaksi toista. Lutka sanalla on muutenkin negatiivinen sävy ja mielestäni se pitäisi kääntää jotenkin positiivisemmaksi. Jokaisella naisella (ja miehellä) on sinkkuna oikeus nauttia seksistä ja elämästään ihan millä tavalla tahansa, kunhan ei satuta itseään tai ketään toista.
No jaa. Riippuu varmaan vähän siitäkin onko nuo kovin hallitsevia piirteitä hänessä. Esim jankkaako jatkuvasti siitä, että naisella on ollut mielestään liikaa panoja vai onko vain kerran todennut. Samoin nuo exät - mikä tarve teillä kummalllakaan on jauhaa heistä? Eikö pitäisi keskittyä teidän väliseen suhteeseen?
Kummallista, miten nykyaikana pidetään itsestään selvänä, että naidaan ympäriinsä kuin sokeat kaniinit. Vaikka pillerit ja kumit onkin keksitty, ei tarkoita sitä, että ihmisten nyt sitten erityisesti oikein pitäisi harrastaa seksiä. Oli sitten kyseessä mies tai nainen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:06"]Kummallista, miten nykyaikana pidetään itsestään selvänä, että naidaan ympäriinsä kuin sokeat kaniinit. Vaikka pillerit ja kumit onkin keksitty, ei tarkoita sitä, että ihmisten nyt sitten erityisesti oikein pitäisi harrastaa seksiä. Oli sitten kyseessä mies tai nainen.
[/quote]
Jos viittaat tohon mun tekstiin, niin kyse ei ole siitä että nimenomaan PITÄISI harrastaa seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa. En itsekään tee niin, koska en pidä yhden yön jutuista ja viihdyn paremmin parisuhteessa kuin sinkkuna. Mutta ne naiset jotka tekevät, niin minun puolestani saavat tehdäkin niin, koska kyse on heidän omasta elämästään, enkä tajua sitä, että miksi jotkut miehet (ja naisetkin) arvostelevat naisia ja haukkuvat lutkaksi tai huoraksi sen takia, jos seksikumppaneita on useampia. Samaan aikaan miehet tekevät samaa ja se on ihan ok. Miksei jokainen ihminen sukupuolesta riippumatta saa panna ketä tahtoo? T. 10
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:43"]
Ei ole hyvä mies. Mitä sitten jos naisella olisi ollut vaikka 50 seksikumppania aiemmin? Jokainen nainen saa itse päättää kehostaan. Ja jos seksin molemmat osapuolet ovat olleet sinkkuja ja seksistä ei ole ollut mitään harmia, niin mitä väärää siinä muka on? Kyllä sinkut saavat tehdä mitä haluavat.
[/quote]
Kumppanien määrällä ei varmaan ole väliä, jos se on molempien arvomaailmojen mukaista. Toisaalta jos toinen on vilpittömästi sitä mieltä, että suuri määrä kumppaneita kertoo täysin erilaisesta ja jollain tasolla levottomuutta aiheuttavasta suhtautumisesta niinkin intiimiin asiaan kuin seksiin, niin on ehkä parempi etsiä enemmän itsensä kaltaiset arvot jakava kumppani. Vastaavasti seksiasioissa herkemmin epämukavuusalueelle joutuva ihminen voi olla liian eri planeetalta sellaisen näkökulmasta, joka kokee seksin helppona ja huolettomana asiana, jossa sopii kokeilla vaikka mitä.
Emme keskity toisiimme, koska emme ole yhdessä. Halusin tällä keskustelulla paukuttaa päähäni, ettei ole aihetta itkeä perään. Vai onko sittenkin...?
Ei jankuttanut menneisyydestäni, mutta hyvin ilkeästi teki selväksi, että haluaa miettiä, voiko olla näin "helpon" naisen kanssa yhdessä. Jatkoimme kyllä, mutta suhde kaatui miehen ilkeyteen. Silti minä idiootti haikailen "meidän" perään. Vihasin hänessä montaa asiaa, mutta...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:54"]
No jaa. Riippuu varmaan vähän siitäkin onko nuo kovin hallitsevia piirteitä hänessä. Esim jankkaako jatkuvasti siitä, että naisella on ollut mielestään liikaa panoja vai onko vain kerran todennut. Samoin nuo exät - mikä tarve teillä kummalllakaan on jauhaa heistä? Eikö pitäisi keskittyä teidän väliseen suhteeseen?
[/quote]
Ei se parisuhteen rakentaminen enää ole samanlaista, kun on exiä ja ex-panoja. Kantaa mukana niitä vanhoja asioita.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:41"]Siis onkohan nämä äijät jotain sukua, yhtä tunnekylmä tämäkin, kävi loppuajasta pettämässä ja kun sain selville ei edes pyytäny anteeks, eikä myöntäny, mutta omin silmin näin, syytti vaan mua luulotautiseks, hänen eksänsäki oli sanonu heidän pojalleen, et isällä on asberger, enkä yhtään epäile.
[/quote]
Jotenkin huojentavaa kuulla samanlaisia tarinoita :( vaikka kyllä päällimmäisenä on vain syvä katkeruus... minä aina annoin anteeksi, ja kun erotessa kysyin, että miksi tein sen kaiken saadakseni kiitokseksi tämän? sain kylmän vastauksen: en mä tiedä miksi sä annoit anteeksi.
Niin järkyttävän kylmä paskiainen! Ja hetkeä, siis kirjaimellisesti hetkeä aikaisemmin oli hehluttanut minut maasta taivaisiin. Itkettää :(