Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveruus on myös ulkonäkökysymys

Vierailija
03.03.2015 |

Tietynnäköiset naiset eivät millään löydä kavereita. JOs olet hoikka, ja persoonallisennäköinen, mahdollisesti hyvin vaalea. Lihavammat naiset löytävät helpommin naisista kavereita, ja etenkin jos on pyöreäkasvoinen. Harmi. Täytynee siis olla yksin jollen halua viettää aikaa ihmisten kanssa jotka jatkuvasti arvostelevat ja ilkeilevät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkuikästen hössötystä. Ei ulkonäkö tervejärkiselle aikuiselle mitään merkitse kaveruussuhteessa.

Vierailija
2/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule! Kyllä sulla on nyt luonteessa jotain vikaa. Mulla on monta tosi näyttävän näköistä ystävää ja niillä on laajat kaveripiirit. Tosin ne on myös sisäisesti ihania ja sydämellisiä, eikä mainosta omaa kauneuttaan jatkuvasti muille. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? :D ihme harhoja aikuisilla (?) ihmisillä?

Vierailija
4/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jaksan hämmästyä siitä, miten pihalla jotkut ovat ihan arkisista asioista

Vierailija
5/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
6/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:40"]

Kuule! Kyllä sulla on nyt luonteessa jotain vikaa. Mulla on monta tosi näyttävän näköistä ystävää ja niillä on laajat kaveripiirit. Tosin ne on myös sisäisesti ihania ja sydämellisiä, eikä mainosta omaa kauneuttaan jatkuvasti muille. :)

[/quote]Kukahan tässä kauneudesta on puhunutkaan... Sanoin, persoonallisennäköinen, rumaksikin haukuttu.-ap..

Vierailija
7/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:40"]

[/quote]Kukahan tässä kauneudesta on puhunutkaan... Sanoin, persoonallisennäköinen, rumaksikin haukuttu.-ap..
[/quote]

Aivan käsittämätöntä tajunnanvirtaa. Hyvin vaaleat ei saa kavereita? My ass

Vierailija
8/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen jostain lukeneeni, että pyöreitä kasvoja pidetään ystävällisinä.

Vierailija
9/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:44"]Muistelen jostain lukeneeni, että pyöreitä kasvoja pidetään ystävällisinä.
[/quote]

Tämän takia Kim Jong-Unilla on paljon kavereita

Vierailija
10/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti yleistäen kyllä. Eikä se ole minusta mitenkään hassua, koska ulkonäkö usein kertoo ihmisestä jotain. Minä tykkään pukeutua hyvin ja meikata, olen kiinnostunut urheilusta ja hyvinvoinnista. Ystäväni ovat aika lailla "samaa tasoa". Mitä yhteistä minulla olisi jonkun kanssa, joka ei välitä terveydestään tai ulkonäöstään? Ja ei meikkaus ole maailman tärkein asia, mutta mukava piriste arkeen ja niitä juttuja on kiva jakaa ystävien kanssa. Vaateostoksilla kun itse tuskailen jotain vatsamakkaraa, niin lihavan seurassa se olisi pilkantekoa.

Vierailija
11/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat pallonaamat siis liikkeellä. -ap

Vierailija
12/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama xD vaikka en nyt ajattele ihan että se ulkonäöstä johtuu. Oon vaaleaihoinen ja hiukset on mustat.

Vierailija
13/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:44"]Muistelen jostain lukeneeni, että pyöreitä kasvoja pidetään ystävällisinä. [/quote] Tämän takia Kim Jong-Unilla on paljon kavereita

[/quote]Onko hän korjannut sukupuoltaan?   -ap

Vierailija
14/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ymmärrä lainkaan mitä haet takaa. Itse olen pitkä ja hoikka, urheilullinen kroppa ja nätti naama, ja mulla löytyy kyllä ihan kaiken näköisiä kavereita: lihavia ja laihoja, pitkiä ja lyhyitä, poikamaisia ja erittäin naisellisia, persoonallisia ja klassisen kauniita, tummia ja vaaleita.

Outo aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän