Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit likasankoina?

Vierailija
11.03.2015 |

Ystäväni, joilla on pieniä lapsia tai ovat lapsettomia, ovat sitä mieltä että mun isompia lapsia (poika14v. ja tyttö 10v.) voi tunkea hoitoon minne sattuu ja niiltä voi odottaa mitä tahansa orjatyötä...

Tai sitten mä vaan olen jotenkin erilainen, mitä ootte mieltä?

Jos mentäisiin tuttavapariskunnan kanssa ravintolaan syömään, niin olisi ihan ok jättää lapset kotiin keskenään ja antaa rahaa mikropitsaan. Jos minä ja mies saadaan hyvää sapuskaa, miksi lapset eivät saisi? Voidaan kyllä mennä ilman lapsia ravintolaan, mutta siksi aikaa järjestän lapsillekin jotain kivaa/hyvää.

Leffaan voidaan lähteä koska vaan, vaikka keskellä viikkoa, koska kyllä ne lapset keskenään pärjää. Pärjäähän ne, mutta me vanhemmat ei sinä iltana nähtäis lapsia käytännössä lainkaan. Ei kuulemma väliä, kun ovat jo isoja. Lisäksi on aivan sama, jos pojalla on jotain sovittuja menoja samaan hetkeen, joko ne olisi peruttava että voisi olla siskon kanssa kotona, tai sitten sisko voi olla ihan itsekseen.

Pitkäksi viikonlopuksi voi lähteä festareille tai kaupunkilomalle tosta vaan, kyllähän mummo noin isoja voi hoitaa, eihän niistä ole vaivaa. Joo, vois varmaan hoitaa, mutta 4 vrk putkeen mummon pienessä kerrostalokaksiossa voi alkaa vähän vituttamaan, ainakin lapsia. Tai Pena-setä, se varmasti vahtii. Hyvä idea!Mitä nyt lapset eivät ole ikinä edes käyneet Pena-sedällä...

Kaikilla lomilla pitäisi mennä milloin kenenkäkin luokse tekemään milloin mitäkin paskahommaa euron tuntipalkalla, kauhistellaan jos mä ilmoitan että lapseni ovat ansainneet lomansa koulutyöstä ja harrastuksista, nyt saa relata.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tästä nyt ole kukaan mitään mieltä? Tahtoisin lukea jotain kommenttia ja pohtia siihen peilaten oman näkemykseni ja kavereiden näkemysten eroa...

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä