Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 40+v mieheni haluaa seksiä max kerran viikossa.

Vierailija
02.12.2021 |

Minä tahtoisin 2 kertaa viikossa. Arkipäivät on pitkiä ja raskaita olla ilman. Olen todennäköisesti pikkumainen ja valitan turhasta.
Vinkkejä miten saan miehen haluamaan Useammin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla, mielellään nuorempaan. Omakin ex halusi kerran viikossa. Olisi edes joskus ollut sitä seksiä viikolla, niin olisi ollut kiva. Mutta ei edes lomilla. Eikä ollut raskas työ hänellä. Nyt minulla on nuorempi kolmekymppinen, joka jaksaa. Itsekin vielä alle 40.

Vierailija
2/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat munasta kiinni, annat vaikka suikkaria ja istut päälle jos ei muuten onnistu.  Sängyllä voit nukkumaan menessä vaikka kääntyä 69 ja laittaa pillun miehen naamalla ja sanoa, että et viitsisi vähän nuolla. Samalla nuolet kullia seisokkiin.  Sen jälkeen voin kääntyä ratsatsamaan. Vähän omantoimisuutta niin luulisi onnistuvan. Jos vieläkin miestä ahistaa, voit sanoa suoraan, että sun velvollisuus on pitää sut tyydyttettynä.  Jos sittenkin vielä miestä ahistaa, niin sano, että voi mennä kysymään Kallelta. Herää viimeistään siinä vaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat kuulla ?

Vierailija
4/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajan hankinta...

Vierailija
5/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto tai joku stressi vaivaa? Äijä kuntokuurille ja vähän salitreeniä päälle.

Täällä 45 mittarissa ja niin monta kertaa päivässä on on tarpeen. Ikä on vaan numero

Vierailija
6/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rnkkari

Vierailija
7/7 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silde auttaa miehen heikkoon erektioon loistavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi