Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi ok hylätä kaveri, koska hän haisee pahalta?

Vierailija
02.12.2021 |

En kestä sitä lemua ja likaisia vaatteita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on, jos ongelma on niin paha. Ainakaan minusta ei olisi sanomaan asiasta.

Vierailija
2/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äärettömän onnellinen, kun oudolta haiseva työkaveri vaihtoi toimipaikkaa. En ainakaan hänen kanssa ole niin tuttu, että voisin huomauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin äärettömän onnellinen, kun oudolta haiseva työkaveri vaihtoi toimipaikkaa. En ainakaan hänen kanssa ole niin tuttu, että voisin huomauttaa.

Mille hän niinku haisi

Vierailija
4/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet valmis hylkäämään hänet sen sijaan että kertoisit hänelle, että hänellä on hajuongelma? On siinäkin "ystävä".

Vierailija
5/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työkaveri joka haisi niin pahalle, että hississä olo teki tiukkaa. Jopa aamulla. En tiedä tiesikö hän, että suihkuja on olemassa. Hän ei näet ollut ihan näiltä nurkilta kotoisin. 

Vierailija
6/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia olisi hyvä ottaa puheeksi kahden kesken. Kysyä, millainen ongelma hänellä mahhdollisesti on? Ja löytyykö siihen apua? En hylkäisi ystävää.

Vierailija
7/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille hän niinku haisi

En tiedä. Se ei ole suoraa hien hajua, mutta epäilen kuitenkin, että liittyy huonoon hygieniaan. Kyllä hän ilmeisesti suihkussa käy, kun suurimman osan ajasta hiukset ovat puhtaat. Haju oli sen verran vahva, että käytävälle jäi hänen jälkeen ja hänet haistaa ennenkuin näkee.

Vierailija
8/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri haisee ihan oudolta, semmoiselta homeiselta maakellarilta. Aina oksettaa mennä sen kanssa samalla hissillä tai sen jälkeen.

En tajua kun on muuten ihan siistin oloinen työssäkäyvä keski-ikäinen mies, miten se voi haista tuolta saunan jälkeenkin.

Meillä on saunavuoro sen jälkeen ja koko pukkari ja sauna haisee siltä.. pahalta hajulta.

Vierailija
9/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri haisee ihan oudolta, semmoiselta homeiselta maakellarilta. Aina oksettaa mennä sen kanssa samalla hissillä tai sen jälkeen.

En tajua kun on muuten ihan siistin oloinen työssäkäyvä keski-ikäinen mies, miten se voi haista tuolta saunan jälkeenkin.

Meillä on saunavuoro sen jälkeen ja koko pukkari ja sauna haisee siltä.. pahalta hajulta.

Ettei vain asunnossa olisi kosteusvaurio. Ehdottaisin heti yhtiölle, että tarkistetaan kaikki asunnot. Ei maakellarin haju tyhjästä tule.

Vierailija
10/12 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä kaveri ei ystävä.

Vierailija
11/12 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni ok ilman sanomista. Itse ainakin olisin kiitollinen, jos ystävä asiallisesti huomauttaisi, että haisen pahalle tai esim. hiukseni haisevat. Paljon nolommalta tuntuisi viettää aikaa yhdessä, kun toinen ei sanoisi mitään ja ällöksyisi hajuani. Aina se haiseva ihminen ei itse havaitse hajuaan, kun siihen tottuu. Mielestäni läheinen ihminen voi siitä aivan hyvin huomauttaa, kunhan tekee sen asiallisesti eikä yritä nolata toista.

Silloin taas on ok, jos sanomisesta huolimatta toinen ei muuta peseytymistapojaan (mikäli hajuun siis voi itse vaikuttaa). Itselläni on kokemusta tästä erään sukulaisen kohdalla, hienovaraisesti on huomautettu epämiellyttävästä tuoksusta mutta henkilö vain naureskelee asialle eikä tee sille mitään, vaikka voisi. Ei siis ole mielenterveysongelmainen eikä niin köyhä, ettei peseytymiseen olisi varaa.

Vierailija
12/12 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on homeen haju, jossain on korjaamaton vesivahinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme