olen vaimo, äiti, koulutettu, omistusasunnollinen
Kommentit (56)
Kuinka paljon sinulla kuluu aikaa lastenhoitoon?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:21"]Kuinka paljon sinulla kuluu aikaa lastenhoitoon?
[/quote]
Lapset tarhassa. Hoidamme illat ja viikonloput niinkuin muutkin perheet..
Koska viimeksi koit jonkin uuden oivalluksen?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:19"]Pelaatko candy crushia? Ja oliko tuo elämäsi tärkeysjärjestys?
[/quote]
En pelaa. Lapset ja mies tärkeimmät, sitten sukulaiset ja lemmikit. Sitten työ ja tavara.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:23"]Koska viimeksi koit jonkin uuden oivalluksen?
[/quote]
Tänään. Huomasin että rupean voimaan pahoin jos luen sairaskertomuksia. Samastun heihin liikaa.
Minäkin olen. Paljonko ikää? Itsellä 29v.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:29"]Minäkin olen. Paljonko ikää? Itsellä 29v.
[/quote]
26
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:33"]Aiotko hakea jatko-opintoihin?
[/quote]
Pienen osuuden teen joskus yliopistossa että olen alallani korkeinten koulutettu, mutta nyt kaikki on hyvin..
Niin olen minäkin. Erotuksena vaan etten ole onnellinen koska lapseni on sairas ja "epänormaali".
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:33"]Aiotko hakea jatko-opintoihin? [/quote] Pienen osuuden teen joskus yliopistossa että olen alallani korkeinten koulutettu, mutta nyt kaikki on hyvin..
[/quote]
Korkeinten?
Oletko aidosti onnellinen, vai vakuutteletko vain itsellesi? Toivatko koulutus, naimisiinmeno ja asuntolaina sinulle onnen? Kun niitä selvästi pidät jonkinlaisina "menestymisen" ja "oikeanlaisen elämän" mittareina?
Käytätkö päihteitä tai lääkkeitä?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:40"]Niin olen minäkin. Erotuksena vaan etten ole onnellinen koska lapseni on sairas ja "epänormaali".
[/quote]
Huh huh
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:41"]Oletko aidosti onnellinen, vai vakuutteletko vain itsellesi? Toivatko koulutus, naimisiinmeno ja asuntolaina sinulle onnen? Kun niitä selvästi pidät jonkinlaisina "menestymisen" ja "oikeanlaisen elämän" mittareina?
[/quote]
Oikeasti onnellinen :) rakastan perhe-elämää sekä työtäni.. iltaisin pohdimme mieheni kanssa miten onnekkaita olemme
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]Ja onnellinen. Kysyttävää?
[/quote]
Av:lla alapeukutetaan onnellisuutta. Ihmiset ei siedä toistensa olevan onnellisia
Et ole ainoa laatuasi, aaveelläkään ;)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:41"]Oletko aidosti onnellinen, vai vakuutteletko vain itsellesi? Toivatko koulutus, naimisiinmeno ja asuntolaina sinulle onnen? Kun niitä selvästi pidät jonkinlaisina "menestymisen" ja "oikeanlaisen elämän" mittareina?
[/quote]
Oikeasti onnellinen :) rakastan perhe-elämää sekä työtäni.. iltaisin pohdimme mieheni kanssa miten onnekkaita olemme
[/quote]
Jos kerta olet niin pirun onnellinen / onnekas autatko vähäosaisempia / onnettomia? Miten? Vai kieriskeletkö vain itsetyytyväisyydessäsi ja kehuskelet omahyväisenä onnellisuuttasi esim somessa?
Pelaatko candy crushia? Ja oliko tuo elämäsi tärkeysjärjestys?