Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanarialle ekaa kertaa elämässä :) eli

Vierailija
03.03.2015 |

onko siellä millainen hintataso ja onko siellä mitään shoppailtavaa, lähinnä mietin ovatko lastenvaatteet edullisempia kuin Suomessa? Hotsku on AI ja mies aikoo golfata, joten jokunen päivä ollaan muksujen kanssa keskenämme ja kuulemma vesipuistoon pitää päästä. Olen raskaana, joten ihan kauheasti ei tällä reissulla tule käveltyä. Pohdin siis minkä verran pitäisi budjetoida matkakassaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille saarelle menet?

Vierailija
2/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalle mennään

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:34"]

Teneriffalle mennään

t.ap

mihin kohteeseen?

[/quote]

Vierailija
4/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Los Cristianos

t.ap

Vierailija
5/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Los Cristianos on oikea massaturismin kehto ja siellä ei mikään ole halpaa

Vierailija
6/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia lastenvaatemerkkejä on tarjolla, espanjalaisia ja portugalilaisia, ei mitään erityisen halpaa. Esim. Zarassa on erilaiset valikoimat kuin Suomessa.

Vierailija
7/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitenkään erityisen halpaa ole, paitsi alkoholijuomat kaupassa suomalaisen mielestä. Erilaisia kesähepeneitä ja -jalkineita sekä naisille että lapsille ihmiset näkyivät kovin ostavan, kun jouluna olin Play del Inglesissä. Nättiä tavaraa, mutta laadusta en uskalla sanoa mitään.

Vierailija
8/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä enemmän mies juo matkan aikana sitä enemmän säästätte ;) .

Vierailija
9/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vain Gran canarialla, siellä oli ainakin vaikka kuinka paljon halpoja vaatteita,laukkuja,kenkiä,koruja jne. Ja todella hienoja vaatteita, myöskin lasten. Muutenkin kohtuuhinnat ravintoloissakin. En teneriffasta osaa sanoa mutta eiköhän sielläkin jotain ole :)

Vierailija
10/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:40"]Eli mitä enemmän mies juo matkan aikana sitä enemmän säästätte ;) .
[/quote]

Se ei juo :)

Vierailija
11/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:41"]

Itse olen ollut vain Gran canarialla, siellä oli ainakin vaikka kuinka paljon halpoja vaatteita,laukkuja,kenkiä,koruja jne. Ja todella hienoja vaatteita, myöskin lasten. Muutenkin kohtuuhinnat ravintoloissakin. En teneriffasta osaa sanoa mutta eiköhän sielläkin jotain ole :)

[/quote]

Kannattaa kuitenkin muistaa, että ihan jokainen laukku, kello tai parfyymi ei välttämättä ole sitä, minä se myydään ja mitä  etiketissä lukee. Piraattitavaraa liikkuu edelleen paljon.

Vierailija
12/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää on näitä tyhmiä kysymyksiä ja vastauksia. Jos meet siellä johonkin merkkiliikkeeseen ostaa merkkivaatteita, niin tuskin säästät paljoo mitään verrattuna suomeen tai ruotsiin.

Jos taas koluat läpi "basaarikauppojen" (ne rättipuodit) tarjousrekkejä, niin löydät kaikenlaista kivaa alle kympillä -sellasta kivaa vaatetta juuri lapsille, mitä ei ole suomessa menkkahaukassa tai muissa ketjujen liikkeissä.

Laatu on sitten ihan samaa tasoa ku tarjoustalon kamoissa -mutta mitä välii, kuka muutenkaan haluaa käyttää samoja vaatteita vuosikymmeniä. Jos 3 egen t-paita kestää vuoden, niin sehän on ollu jo hyvä kauppa :)

Koruja ja elektroniikka älä osta. Missään tapauksessa ainakaan katukauppiailta, ne on aina feikkejä ja vielä tosi huonolaatusia. "elektroniikkakaupoissakin" törmää huijauksiin.

Ilma voi olla sen verran kylmä, jos lähiaikoina meette, että vesipuistossa tarkeneminen voi olla siinä ja tässä. Myöhemmin keväällä ja kesällä tietty eriasia.

Ite panostasin muutamiin retkiin rahaa ja sitten siihen, että syö hyvin. Katkaravut valkosipuliöljyssä ja hyvää viiniä seuraksi... kalaruat rantaravintoloissa... aamutortillat jossain paikallisessa kuppilassa... aijai. Ja tosiaan sitä shoppailuhinkua voi hoitaa niissä muutamien eurojen tai kymppien basaareissa.