Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yksin lasten kanssa

Vierailija
03.03.2015 |

Onko muita, jotka ovat yksin lasten kanssa useimmiten...rasittavaa välillä, kun ei voi harrastaa yksin mitään ja elämä menee arjen pyörittämiseen...ei ole mahdollista saada sukulaisilta apua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/5 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on. Mutta lapset on pakko ottaa elämiseen mukaan, eikä vaan jättää niitä sohvannurkkaan odottamaan, että äiti on hoitanut arjen.

Siinä hitsautuu tiimi, joka kyllä pärjää. Muutenhan sitä olisi ihan kokonaan yksin, jollei lapsiakaan olisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tai varsinkin oli, koska olin 10 vuotta yh kolmelle lapselle. Olen samaa mieltä kuin no:3, eli pitää oppia elämään lasten kanssa, ei heidän ulkopuolellaan. Omiin harrastuksiin alkaa päästä, kun nuorin on 6-vuotias ja isommat osaavat vahtia sen 1,5h, kun käy vaikka kotikulmilla olevalla kuntosalilla. Ja "omaa aikaa" on silloin, kun lapset nukkuvat. Ei siihen oikeastaan tarvita tuntia enempää, kun asennoituu oikein. Istuu vaikka telkkarin ääreen iltapalansa kanssa tai lukee kirjaa jalat ison tyynykasan päällä.

Itseään voi viihdyttää niin monella tavalla käsitöistä ja kirjoittamisesta alkaen.

Vierailija
4/5 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop täälläkin yksi! Tosin esikoisen kohdalla minä aloitin ensin työt ja mies jäi kotiin lastenhoitoon, nyt toisen kohdalla minä jäin kotiin jotta mies voi luoda uraa.
Onhan tää välillä tylsää, tulee kyllä nuo mikki hiiren kerhotalot jo korvista ulos :(

Vierailija
5/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että muitakin jakamassa samaa. Nautin kyllä tästä, mutta joskus kaipaan omaa aikaa. 30min riittää yleensä...elämän parasta aikaa kuitenkin tämä