YTK päiväraha käsittelyaika??
päivärahani käsittely päivä on 17.03 eli eilen eli koska rahat voisivat olla tilillä? Ja oli ensimmäinen hakemus sekä kaikki liitteet toimitettuna..
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:12"]
päivärahani käsittely päivä on 17.03 eli eilen eli koska rahat voisivat olla tilillä? Ja oli ensimmäinen hakemus sekä kaikki liitteet toimitettuna..
[/quote]
Olisiko oikea vastaus max viisi arkipäivää vai...
Okei. Kiitti kaikille :) itse oon vissiin niin avuton kun en saanut sivuilta selvyyttä..
Mulla on nyt ollut " käsittelyssä" kaks kuukautta ja kaikki on ihan kunnossa, ne ei vain osaa osa-aikatyöläisen päivärahaa laskea, en edes tiedä kauanko vie kun saa rahaa. Yhteydenotossa he sanoivat juuri niin, ettei osaa sanoa kaunko kestää.
Osa-aikatyöni palkka on kovin pieni, kaikki laskut jääänet jo rästiin, koska tuolla kestää nuin kauan.
Se on tosiaan kumma, että ytk:lla kestää tolkuttoman kauan tuo sovitellun päivärahan maksaminen. Jos käyt osa-aikatyössä ja lähetät hakemuksen, niin kauan saat rahoja odottaa. Miten voikin olla noin ammattitaidotonta henkilökuntaa, kun itsekin osaan jo ennalta tulevan sovitellun päivärahani laskea ja siinä ei kestä minuuttiakaan.