Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iskeä mies?

Vierailija
03.03.2015 |

Miehet kertokaa miten haluaisitte että teidät isketään :) Ja naiset kertokaa miten ootte onnistuneet iskemään miehenne!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasaralla jos joku nainen kerrankin iskisi niin että menis jalat alta. Siinä ois jo tyyliä ja varmasti jäis mieleen :-)

ahh, saanko lähestyä sua näin? Olisi muuten todellakin munkin mielestä tyylikästä.En ole ap

Vierailija
62/76 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan juttelemaan. Itsekin olen mennyt, useammankin kerran. Aina ei juttelemisesta ole tullut sen enempää, mutta todella silkkihansikkain miehet pakkeja antaa. Ei ole koskaan jäänyt paha mieli, miehet ovat oikeasti usein todella ystävällisiä heitä lähestyvälle naiselle. Pelko pois ap ja muutkin miehen "iskemistä" suunnittelevat naiset! Kerran täällä vaan eletään :) N25

Just joo, ai että ystävällisiä. Mä oon saanut haukut ulkonäöstä enemmän kuin kerran kun olen alentunut juttelemaan jollekin keskivertoa huonommalle jurpolle. Ei ne komeat niin välttämättä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap löytänyt miestä?

Vierailija
64/76 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin meen iskemään naista siten, että katson hetken silmiin ja hymyilen ja katon, että saanko mitään silmä ja hymy kontaktia takaisin ja jos saan meen sen luo siten, että oon oma itseni ja kävelen tietäen minne olen menossa. Sitten vaan aloitan kysymällä arvoisa kaunis neiti saisinko istua ja voi myös flirtata hellävaraisesti. Tää on mulla toiminu.

Vierailija
65/76 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap löytänyt miestä?

Se tunne, kun löydät vuosi sitten tekemäsi keskustelun kaivettuna esiin... Ja en ole löytänyt miestä. (Yhyy!) Ap

Vierailija
66/76 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vois nainen yrittää iskee vaikka kahvilassa siten että katsoo vähä kauempaa silmiin ja jos mä näkisin sen niin sitte voi antaa hymyy ja flirtata. Pitää olla tyhmä mies jos noistakaan ei huomaa mitä nainen aikoo. Kyllä mä näkisin kaukaa ja antaisin hymyä takaasi

ja tulisin juttelee.

Vierailija
67/76 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tutustu olemalla ystävällinen ja avoin, herttainen. Hymyile paljon (älä kuitenkaan vaikuta hullulta :D), ota yhteyttä (sama tähän) ja flirttaile varovasti (vihjailevia vitsejä söpöllä hymyllä, ei liikaa eikä mitään härskiä!). Ole ihastuttava ja oleta olevasi ihastuttava, mutta älä ole ollenkaan ylimielinen, vaan sopivan itsevarma. Laittautumisesta ulkonäön saralla, pidä huoli että olet yleensä sellaisella lookilla jossa koet olosi itsevarmaksi (puhdas, hyväntuoksuinen, hiukset niinkuin itse tykkäät ja huoliteltu kokonaisuus usein sellaisia asioita jotka boostaa varmuutta). Onnea :)

Toi toimii hyvin muista et mies tykkää susta kaikein enite omana ittenäs eli älä liiottele mekin kanssa vähän voi tietysti laitta muut liika on liikaa ;D

Vierailija
68/76 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite oo miettiny tota samaa aattelin et aprillipv kusun et alax jos sanoo ei nii sit sanon aprillia mut jos joo nii kysyn ihan oikeestikko tai sitte pyydän sen kylälle ja muita.jätkii ja "arvon" jonkuu tehtävän ja sit "arvon" jätkän ketä.pussaan tai jtn nii kappas sieltä tulee se jätkä

Vierailija
69/76 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ite kokeillu, ku joskus sit yhen pojan kans ennenku seurusteltii kut ei olla enäö yhdessä mitenkään, enkä haluu siit puhuu mitnekää, mutta...

Ot katsekontaksi, ja kato häntä 5 sekunttia, ja sit hymyile. Käännä sen jälkee katsees pois, ja anna hänen löhestyä. Ja jos ei lähesty, nii mee vaik sen luo juttelee tyylii mitä kuuluu ja ehdota lopuks viel, et antaisitte toisiölenne toistenne puhelinnumerot. Sit siitä vaan ku menoks, ja koitat jotenki ettii ajstuksii mitä sitten.

Vierailija
70/76 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma vinkki miehen - ja miksei naisenkin iskemiseen: pesismaila, tai joku muu astalo. You know what to do...

Vierailija
71/76 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko sänkyseuraa vai ihan vakituista? Jos vakkarin haluat, niin älä iske. Tai tee se niin, että mies luulee itse iskevänsä. Ole ystävällinen ja avoin, mutta älä käy päälle. Kyllä ujompikin mies lopulta rohkaistuu, mutta jos olet kärsimätön, niin tee toki aloite. Siinä vain on se riski, että aika moni mies säikähtää tai sitten vain mielenkiinto lopahtaa, koska aktiivinen nainen on monelle sama kuin huono nainen. Ikävä kyllä näin se vielä useimmiten menee.

Ai jaa.No miksi sitten valitatte että nettideiteillä tai Tinderissä naiset ei tee aloitteita, voi voi. Eli pitääkö vai ei pidä tehdä?

Vierailija
72/76 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla paljaat jalat miehen syliin ja kysymällä: "Haluatko haistaa?"

Vierailija
73/76 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/76 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on ap:lla flaksi käynyt?

Vierailija
75/76 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/76 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko sänkyseuraa vai ihan vakituista? Jos vakkarin haluat, niin älä iske. Tai tee se niin, että mies luulee itse iskevänsä. Ole ystävällinen ja avoin, mutta älä käy päälle. Kyllä ujompikin mies lopulta rohkaistuu, mutta jos olet kärsimätön, niin tee toki aloite. Siinä vain on se riski, että aika moni mies säikähtää tai sitten vain mielenkiinto lopahtaa, koska aktiivinen nainen on monelle sama kuin huono nainen. Ikävä kyllä näin se vielä useimmiten menee.

ihan paskapuhetta että aktiivinen nainen on huono .. PALJON mielummin aktiivinen ja aloitteellinen nainen ja silloin harvoin kun sellaisia naisia tapaa niin jää aina mieleen mukavana. Alkaa todella kiinnostaa ja nainen erottuu joukosta silloin kun on aloitteellinen koska  hissukoita ja ujostelijoita on niin paljon. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se että suunittelee ruanlaittoa jne ja toinen ei kehtaa sanoa edes mielipidettä asioihin ja se näkyy sitten muussakin käytöksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi