Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iskeä mies?

Vierailija
03.03.2015 |

Miehet kertokaa miten haluaisitte että teidät isketään :) Ja naiset kertokaa miten ootte onnistuneet iskemään miehenne!

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:32"]Kiitos tästä, nyt tuli hyvä neuvo! :) tiedostan kyllä ite että oon todella lapsellinen ja mulla ei ole hajuakaan miesten iskemisestä eli hyvä vaan etten lähteny ite sooloilemaan :D ei kyllä tulis mieleen kaverin kaa lähteä iskemään miestä, yksin ihan liikkeellä. Ap[/quote]

Iskeminen on sitä, että esittää kysymyksen, johon saa selvän kyllä/ei -vastauksen. Vihjailut ja muut epäsuorat lähestymiset eivät ole iskemistä. Ne voi aina kuitata jälkeenpäin viattomana flirttinä, jos toinen ei vastaa, ja säilyttää kasvonsa. Oikeassa iskemisessä pannaan oma persoona likoon ja siinä voi saada pakit, jotka eivät jätä selittelyn varaa.

Tiedän, että on myös ihmisiä, joille kyllä tai ei tarkoittaa ehkä, jotka vastaavat selvään kyllä/ei -kysymykseen epäyksikäsitteisesti tai jotka jatkavat pelejään suoran kysymyksen ja vastauksen jälkeen mutta noin yleissääntönä se toimii, että kysytään suoraan "mennäänkö huomenna kahville", "haluaisitko tutustua minuun", tai vaikka "meille vai teille". Nuo epävakaat venkuroijat voi aina ohittaa olankohautuksella.

Vierailija
22/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:28"]Meinaatko ap mennä puhumaan tälle miehelle jos näät hänet vielä uudestaan samassa kaupassa? Suosittelen.
[/quote]

Just mietin että varmaan pitää alkaa käymään useammin kyseisessä kaupassa jos vielä törmäisin kyseiseen mieheen :D en tiedä uskallanko lähestyä, ärsyttää miksei hän voi lähestyä, arrrgh kun osais lukea sen ajatukset! :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis jos nainen tulee juttelemaan vaikka kaupassa niin ainakaan itseäni se ei haittaa yhtään. On kuitenkin harvinaisempaa että tosta noin vaan tullaan kaupassa naisen alotteesta juttelemaan, se antaa kuvan että hän on oikeasti kiinnostunut joka on plussaa. Joten go for it.

-mies

Vierailija
24/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:28"]Meinaatko ap mennä puhumaan tälle miehelle jos näät hänet vielä uudestaan samassa kaupassa? Suosittelen.
[/quote]

Just mietin että varmaan pitää alkaa käymään useammin kyseisessä kaupassa jos vielä törmäisin kyseiseen mieheen :D en tiedä uskallanko lähestyä, ärsyttää miksei hän voi lähestyä, arrrgh kun osais lukea sen ajatukset! :D Ap
[/quote]

Joo mä pähkäilen itse kanssa mitä naisten päässä liikkuu :S Mullakin kävi äskettäin samankaltainen tilanne. Teki mieli pysäyttää tämä kyseinen nainen.. Mutta kun ei kehannu prkl!

Vierailija
25/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:28"]Meinaatko ap mennä puhumaan tälle miehelle jos näät hänet vielä uudestaan samassa kaupassa? Suosittelen.
[/quote]

[/quote]

Joo mä pähkäilen itse kanssa mitä naisten päässä liikkuu :S Mullakin kävi äskettäin samankaltainen tilanne. Teki mieli pysäyttää tämä kyseinen nainen.. Mutta kun ei kehannu prkl!
[/quote
Mitä jos oot SE "mun mies"??? :D Ap

Vierailija
26/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:28"]Meinaatko ap mennä puhumaan tälle miehelle jos näät hänet vielä uudestaan samassa kaupassa? Suosittelen.
[/quote]

[/quote]

[/quote
Mitä jos oot SE "mun mies"??? :D Ap
[/quote]

En itse tupakoi :D

Vierailija
27/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt kovin vaikeata ole, tarpeeks selvästi vaan ilmaisee että on kiinnostunut. Ainoat epäonnistuneet "iskemiset" naisilta on sellaisia, että tullaan vaan siihen miehen ympärille pyörimään ja odotellaan että se mies hoitaisi kaiken jututtamisen ja iskemisen. Kyllä mä oon esim mennyt tapaamaan, jos mua on kysytty treffeille tms.

Vierailija
28/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:45"]

Nosiis jos nainen tulee juttelemaan vaikka kaupassa niin ainakaan itseäni se ei haittaa yhtään. On kuitenkin harvinaisempaa että tosta noin vaan tullaan kaupassa naisen alotteesta juttelemaan, se antaa kuvan että hän on oikeasti kiinnostunut joka on plussaa. Joten go for it.

-mies

[/quote]

Mietin omalle kohdallenikin että varmaan olisin aika hämilläni jos joku tulis kaupassa juttelemaan. En varmaan sais sanaa suustani/luulisin että kyseessä on joku piilokamera :D Ap

Vierailija
29/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:52"]

Ei se nyt kovin vaikeata ole, tarpeeks selvästi vaan ilmaisee että on kiinnostunut. Ainoat epäonnistuneet "iskemiset" naisilta on sellaisia, että tullaan vaan siihen miehen ympärille pyörimään ja odotellaan että se mies hoitaisi kaiken jututtamisen ja iskemisen. Kyllä mä oon esim mennyt tapaamaan, jos mua on kysytty treffeille tms.

[/quote]

Sen verran voisin vielä lisätä, että jos se sinun iskeminen ei anna mitään selviä pakkeja/onnistumista, niin ei se sitten ole mikään iskeminen ollut alunperinkään.

Vierailija
30/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:48"]

"Siinä vain on se riski, että aika moni mies säikähtää tai sitten vain mielenkiinto lopahtaa, koska aktiivinen nainen on monelle sama kuin huono nainen. Ikävä kyllä näin se vielä useimmiten menee."

Aktiiviset ja aloitteita tekevät naiset ovat enemmistölle miehistä taruolentoja, kuten yksisarviset ja menninkäiset. Enemmistölle miehistä naisen melko suora iloitus kiinnostuksesta on varmasti hyvin ylentävää, itsekin muistan kaikki (3).

Toiseksi haluavatko naiset miehiä, joille "aktiivinen nainen on huono nainen"?

41v m

[/quote]

Samanikäisenä miehenä voin vahvistaa tämän. Rooliinsa fiksoituneet pleierit ja patavanhoilliset änkyrät eivät ehkä tykkää naisten lähentelyistä, mutta pleierit eivät pyri vakaviin suhteisiin omilla iskuillakaan ja jälkimmäisillä ei ole annettavaa kuin kaltaisilleen. Keskivertomiehelle tavallisen naisen tosissaan tekemä iskuyritys on mahtava kerran pari elämässä (ehkä), kokemus, ja mies varmasti on täysillä mukana, jos ei ole suhteessa tai nainen ole jostain syystä selvästi hänelle sopimaton. Moni on siltikin.

Miten, se riippuu miehestä, mutta useimmat miehet arvostavat selkeää kommunikontia. Ei mitään vihjailuja ja venkoiluja, vaan suora kysymys. Se on naisellekin lopulta helpoin vaihtoehto, sen jälkeen voi lopettaa vatvomisen "tykkääkö tuo minusta" ja mennä eteenpäin, on vastaus kumpi tahansa.

Vierailija
31/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:16"]

Jep, tutustu olemalla ystävällinen ja avoin, herttainen. Hymyile paljon (älä kuitenkaan vaikuta hullulta :D), ota yhteyttä (sama tähän) ja flirttaile varovasti (vihjailevia vitsejä söpöllä hymyllä, ei liikaa eikä mitään härskiä!). Ole ihastuttava ja oleta olevasi ihastuttava, mutta älä ole ollenkaan ylimielinen, vaan sopivan itsevarma. Laittautumisesta ulkonäön saralla, pidä huoli että olet yleensä sellaisella lookilla jossa koet olosi itsevarmaksi (puhdas, hyväntuoksuinen, hiukset niinkuin itse tykkäät ja huoliteltu kokonaisuus usein sellaisia asioita jotka boostaa varmuutta). Onnea :)

[/quote]

Ei tasan mitään vihjailua! Miehen on nykyään oltava täysin varma, että yrität sitä. Niin moni pelkää sitä sika-leimaa tänä päivänä. Viimeisen kerran syksyllä yritin, kun luulin, että ois ollut jotain saumaa tutustumiselle myöhemminkin, niin kelatkaa tää nainen JUOKSI karkuun. Siis oikeesti juoksi varmaan joku sata metriä.

Sitä ennen oltiin juteltu kahdestaan keikan jälkeen monta tuntia samassa pöydässä kaikesta maan ja taivaan välisestä. Nainen peilaa, hymyilee, sukii hiuksiaan, kuuntelee, oli kiinnostunut asioistani ja kyseli takaisin. Ilmeisen fiksu tapaus, eikä edes varattu. Siis vaikutti kiinnostuneelta. Kertoi vielä, että oli vähän toivonutkin, että tulisin juttelemaan. Paljastui samankaltainen maailmankatsomus, musiikkimaku, estetiikka, arvot ja asenteet. Oli rasisti, mutten välittänyt, koska kaikki muu hyvä.

Itsekään en ole mikään toivoton tapaus. Rahaa on, käyn töissä, hyvännäköinen ja fiksu myös muiden kuin äitini mielestä. Puhumisessa ja tunteiden näyttämisessä ei ongelmaa. Puoli elämää seurustellut, pisimmät suhteet neljä ja viisi vuotta ja tässä on vissiin joku raja, mitä mun ei anneta ylittää, vaikka haluaisinkin.

No, pilkun jälkeen yhtä matkaa ulos ja kaikki ok. Sitten kysyin:

"Lähetkö meille jatkoille tai voitasko me tavata jossain myöhemminkin?"

Välittömästi naisen kasvoilta ja silmistä näkyi, että nyt tuli vissiin kysyttyä jotain epäasiallista. Ei vastannut mitään ja itsestä tuntui, kuin olisi suurikin rikollinen. Perään tokaisin, että "jahas, antaa olla sitten", käänsin rintamasuunnan ja kaivoin sikarin. Aloin hitaasti murheissani kävelemään painvastaiseen suuntaan. Sitten käännyin ja näin, että nainen seisoo ja katsoo takaisin noin 50 metrin päästä ja kun huomaa minun katsovan, ottaa vimmatun spurtin päinvastaiseen suuntaan ja katselen paikallani hetken kantapäitä. Sitten muistan miettineeni, että miksi teen näin? Miksi rääkkään itseäni tällä tavalla?

Eiköhän tää ollut tässä. turha sitä on mitään alotteita tehdä, jos jälki on tätä. Kuollaan yksin sitten.

Vierailija
32/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:09"]

Kerran yksi nainen tuli baarissa viereen istumaan ja pussasi suulle. Hyvin toimi.

[/quote]

Eli sait seksiä sinä iltana vai olette nyt parisuhteessa?

Vierailija
33/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:16"]

Jep, tutustu olemalla ystävällinen ja avoin, herttainen. Hymyile paljon (älä kuitenkaan vaikuta hullulta :D), ota yhteyttä (sama tähän) ja flirttaile varovasti (vihjailevia vitsejä söpöllä hymyllä, ei liikaa eikä mitään härskiä!). Ole ihastuttava ja oleta olevasi ihastuttava, mutta älä ole ollenkaan ylimielinen, vaan sopivan itsevarma. Laittautumisesta ulkonäön saralla, pidä huoli että olet yleensä sellaisella lookilla jossa koet olosi itsevarmaksi (puhdas, hyväntuoksuinen, hiukset niinkuin itse tykkäät ja huoliteltu kokonaisuus usein sellaisia asioita jotka boostaa varmuutta). Onnea :)

[/quote]

Ei tasan mitään vihjailua! Miehen on nykyään oltava täysin varma, että yrität sitä. Niin moni pelkää sitä sika-leimaa tänä päivänä. Viimeisen kerran syksyllä yritin, kun luulin, että ois ollut jotain saumaa tutustumiselle myöhemminkin, niin kelatkaa tää nainen JUOKSI karkuun. Siis oikeesti juoksi varmaan joku sata metriä.

Sitä ennen oltiin juteltu kahdestaan keikan jälkeen monta tuntia samassa pöydässä kaikesta maan ja taivaan välisestä. Nainen peilaa, hymyilee, sukii hiuksiaan, kuuntelee, oli kiinnostunut asioistani ja kyseli takaisin. Ilmeisen fiksu tapaus, eikä edes varattu. Siis vaikutti kiinnostuneelta. Kertoi vielä, että oli vähän toivonutkin, että tulisin juttelemaan. Paljastui samankaltainen maailmankatsomus, musiikkimaku, estetiikka, arvot ja asenteet. Oli rasisti, mutten välittänyt, koska kaikki muu hyvä.

Itsekään en ole mikään toivoton tapaus. Rahaa on, käyn töissä, hyvännäköinen ja fiksu myös muiden kuin äitini mielestä. Puhumisessa ja tunteiden näyttämisessä ei ongelmaa. Puoli elämää seurustellut, pisimmät suhteet neljä ja viisi vuotta ja tässä on vissiin joku raja, mitä mun ei anneta ylittää, vaikka haluaisinkin.

No, pilkun jälkeen yhtä matkaa ulos ja kaikki ok. Sitten kysyin:

"Lähetkö meille jatkoille tai voitasko me tavata jossain myöhemminkin?"

Välittömästi naisen kasvoilta ja silmistä näkyi, että nyt tuli vissiin kysyttyä jotain epäasiallista. Ei vastannut mitään ja itsestä tuntui, kuin olisi suurikin rikollinen. Perään tokaisin, että "jahas, antaa olla sitten", käänsin rintamasuunnan ja kaivoin sikarin. Aloin hitaasti murheissani kävelemään painvastaiseen suuntaan. Sitten käännyin ja näin, että nainen seisoo ja katsoo takaisin noin 50 metrin päästä ja kun huomaa minun katsovan, ottaa vimmatun spurtin päinvastaiseen suuntaan ja katselen paikallani hetken kantapäitä. Sitten muistan miettineeni, että miksi teen näin? Miksi rääkkään itseäni tällä tavalla?

Eiköhän tää ollut tässä. turha sitä on mitään alotteita tehdä, jos jälki on tätä. Kuollaan yksin sitten.

[/quote]

Voi :( Mä olisin varmasti lähtenyt sun mukaan! En käyttäytyisi noin jos en olisi kiinnostunut. Ap

Vierailija
34/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:13"]

Kerran yksi nainen tuli baarissa viereen istumaan ja pussasi suulle. Hyvin toimi.

[/quote]

Voi kun riittäs pokka itellä tohon! :D Oon vaan niin ujo. Ja mitä jos mies onkin varattu? AP

[/quote]

No just, mä taas en sietäisi yhtään jos tulisi kysymättä iholle. Tasa-arvoa muka vaaditaan, mutta entäs jos me miehet tehtäisiin noin naisille.

[/quote]

Minä olen todistanut vierestä näitä tilanteita, kun nainen (humalassa) käy vieraaseen mieheen yhtäkkiä kiinni ja suutelee. Älkää tehkö sitä... 

Vierailija
35/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 - Olipa outo tarina, outo eukko 8/ ...Voi olla, että niitä jatkoja ei olisi pitänyt ehdottaa, vaan ainoastaan seuraavaa tapaamista. No, mitäs näistä arvelemaan, kun en ollut paikan päällä. Itse en lähtisi jatkoille ihan eka iltana, mutta en myöskään pinkoisi pakoon tuolla tavoin omituisesti. Ehkä nainen oli humalassa ja arviokyky vähän horjui. Mutta, ihme tapaus kyllä.

Vierailija
36/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

Sain seksiä 3 kuukauden kuluttua ja muutettiin yhteen useammaksi vuodeksi.

Vierailija
37/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

Sain seksiä 3 kuukauden kuluttua ja muutettiin yhteen useammaksi vuodeksi.

[/quote]

Damn. Good for you! ;D Ap

Vierailija
38/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:11"]

31 - Olipa outo tarina, outo eukko 8/ ...Voi olla, että niitä jatkoja ei olisi pitänyt ehdottaa, vaan ainoastaan seuraavaa tapaamista. No, mitäs näistä arvelemaan, kun en ollut paikan päällä. Itse en lähtisi jatkoille ihan eka iltana, mutta en myöskään pinkoisi pakoon tuolla tavoin omituisesti. Ehkä nainen oli humalassa ja arviokyky vähän horjui. Mutta, ihme tapaus kyllä.

[/quote]

Mulla tuli mieleen että nainen hämmentyi tästä aloitteesta eikä osannut sanoa mitään, sitten kun lähdit pois niin nainen rupes itkemään ja sen takia pinkoi kauemmas sinusta. Häpesi varmaan itseään

Vierailija
39/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan juttelemaan. Itsekin olen mennyt, useammankin kerran. Aina ei juttelemisesta ole tullut sen enempää, mutta todella silkkihansikkain miehet pakkeja antaa. Ei ole koskaan jäänyt paha mieli, miehet ovat oikeasti usein todella ystävällisiä heitä lähestyvälle naiselle. Pelko pois ap ja muutkin miehen "iskemistä" suunnittelevat naiset! Kerran täällä vaan eletään :) N25

Vierailija
40/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:24"]

Menet vaan juttelemaan. Itsekin olen mennyt, useammankin kerran. Aina ei juttelemisesta ole tullut sen enempää, mutta todella silkkihansikkain miehet pakkeja antaa. Ei ole koskaan jäänyt paha mieli, miehet ovat oikeasti usein todella ystävällisiä heitä lähestyvälle naiselle. Pelko pois ap ja muutkin miehen "iskemistä" suunnittelevat naiset! Kerran täällä vaan eletään :) N25

[/quote]

Todellakin! :D Pitäs vaan keksiä alotus mistä alan juttelemaan? (Jos siis vielä joskus tulee vastaavanlainen tilanne eteen.) Tupakointihan on siinä mielessä hyvä (varmaan ainoa positiivinen puoli koko hommassa), että siitä saa hyvin keskustelun avattua. En kehtaa mennä vaan suoraan sanomaan tyyliin "moi, näin ku tuijotit mua, haluutko antaa sun numeron?" tms, eh, ei. :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme