Miten iskeä mies?
Miehet kertokaa miten haluaisitte että teidät isketään :) Ja naiset kertokaa miten ootte onnistuneet iskemään miehenne!
Kommentit (76)
Kerran tuli yksi nainen jotain juttelemaan, mutta onneksi selvisin pakenemalla paikalta. Sen koommin en ole uskaltanut ulos mennä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:34"]
1. Ole alasti.
2. Tuo olutta.
[/quote]
Olutta voin tuoda mutta alasti en ole muuta kuin makkarin puolella. Ap :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:36"]
Kerran tuli yksi nainen jotain juttelemaan, mutta onneksi selvisin pakenemalla paikalta. Sen koommin en ole uskaltanut ulos mennä.
[/quote]
Äläs ny. Miksi pakenit? :O Ap
NAINEN EEEEEEEEEEEI ISKE. MIES ISKEE. MIES HALUAA SAALISTAA, ISKEVÄ NAINEN HELPPO NAINEN!! LAHNAILKAA RAUHASSA NAISET KYLLÄ TEITÄ TULLAAN HAKEMAN
Pyllistät ja kaivat pyllyvakoasia katsoen miestä silmiin ja sanot kujertavalla äänellä "haluisiks herra kans vähän rapsuttaa mua". Mulle toi kyllä toimis !! t. MIES
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:36"]
[/quote]
Äläs ny. Miksi pakenit? :O Ap
[/quote]
Koska hän ei:
1. Ollut alasti.
2. Tuonut olutta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:39"]NAINEN EEEEEEEEEEEI ISKE. MIES ISKEE. MIES HALUAA SAALISTAA, ISKEVÄ NAINEN HELPPO NAINEN!! LAHNAILKAA RAUHASSA NAISET KYLLÄ TEITÄ TULLAAN HAKEMAN
[/quote]
Eli ihan hyvä etten sanonut mitään :D Mies siis ei ollut kiinnostunut koska olis siinä tapauksessa lähestynyt mua. Fuck. Ap
No meet pyytää miestä avuks vaikka jonkun purkin antamisessa. Ihan sama ootko edes ostamassa sitä tuotetta... palautat sit vähin äänin sen myöhemmin. Sit vaan siitä juttua eteenpäin. Että kyl se on sitten näppärää ja mukavaa se pituus. Ja sitten nopee korjaus, että siis et sä nyt sitä tarkota, että pelkällä pituudella on väliä.. että siis pääasia että osaa käyttää sitä. Tai siis itseään... tai siis niinku että osaa sillälailla... -kyllä se juttu siitä sitten lähtee.
Tai jos bongaat sen miehen autohallista, niin meet pokkana sanoo että et viittis tulla auttaan, kun et saa autoa käyntiin. Sit ku se lähteekin heti, ni sanot vaan että se vaan tartti vissiin miehen kosketusta... niinku säkin tarttisit.
Tai yks asia, jonka mä todella mielelläni itse kuulisin omassa Prismassa käydessäni, että "ootpa sä hyvännäkönen ja kiinnostavalta vaikuttava mies. Olis kiva tutustua suhun." ja sitten vaikka jatkoon, että "Oon nähnyt sut pari kertaa ennenkin täällä, asuksä tässä lähellä? Mä asun ja käyn täällä yleensä keskiviikkosin. Että näin yksin asuvana ihmisenä täytyy kyllä sit välillä täydentää ostoksia tossa lähiAlepassa."
Jos mies vastaa mitään, niin seuraavaks vaan kyseleen että inspaiskos kahvit tossa Prisman kahvilassa? Tai että koitetaanko bongata toisemme taas viikon päästä? Tai että saaks sille soittaa, niin vois tulla ens kerralla samaa matkaa suoraan...
Siitä vaan! ykskään mies ei suutu, vaan on ainoastaan otettu. Pahinta mitä voi sulle tapahtuu, on että mies sanoo että kiitos kohteliaisuudesta, ja että olsi tosi kiva lähtee sun kanssa vaikka oluelle, mutta vaimo suuttuis.
Sit vaan reippaasti kuittaat, että ai sä oot varattu... tosi harmi, mutta onnee sun vaimolle. Ja että hymyillään sit ku tavataan ens kerralla.
Tule tarjolle. Niin yksinkertaista se on. Toista muutama kerta. Tule ruokatunnilla viereen istumaan ja juttelemaan. Luennolla aina viereen tai luentojen välissä yhdessä kahville tai muuten vaan juttelemaan. Kyllä siinä äkkiä mies yskän ymmärtää...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:45"]
Nosiis jos nainen tulee juttelemaan vaikka kaupassa niin ainakaan itseäni se ei haittaa yhtään. On kuitenkin harvinaisempaa että tosta noin vaan tullaan kaupassa naisen alotteesta juttelemaan, se antaa kuvan että hän on oikeasti kiinnostunut joka on plussaa. Joten go for it.
-mies
[/quote]
Mietin omalle kohdallenikin että varmaan olisin aika hämilläni jos joku tulis kaupassa juttelemaan. En varmaan sais sanaa suustani/luulisin että kyseessä on joku piilokamera :D Ap
[/quote]
Kaupassa voit ovelasti kysyä reseptiä mieheltä, ja tarjota emailiasi, että lähetä se mulle. Jos mies on varattu, sanoo varmaan jotain ohimennen "vaimonsa lempireseptistä".
Haluaisin naisen iskevän minut niin, että tulisi juttelemaan minulle aivan normaalisti, vaikkemme tuntisikaan. Mielellään vähän hymyillen ja silmiin katsoen. Antaisi minulle puhelinnumeronsa lopuksi ja toivottaisi hyvää päivän jatkoa.
Minun kanssani ei tarvita mitään kiemuroita.
Olen sitä mieltä kuin monet muutkin, että suoraan vaan sanomaan -- lienee parasta. Nykyisin kaiken maailman törpöt kuvittelee, että naurava nainen on juuri-minua-haluava-nainen kun kaikille on kerrottu, miten pitää tulkita nenän asentoa ja sormien koukistusta tietääkseen haluaako nainen seuraa. Tee siis palvelus kaikille maailman naisille ja puhu ihan suoraan vaan. Tuskin kukaan siitä suuremmin haukkuu.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:40"]Olen sitä mieltä kuin monet muutkin, että suoraan vaan sanomaan -- lienee parasta. Nykyisin kaiken maailman törpöt kuvittelee, että naurava nainen on juuri-minua-haluava-nainen kun kaikille on kerrottu, miten pitää tulkita nenän asentoa ja sormien koukistusta tietääkseen haluaako nainen seuraa. Tee siis palvelus kaikille maailman naisille ja puhu ihan suoraan vaan. Tuskin kukaan siitä suuremmin haukkuu.
[/quote]
Sanon siis suoraan että "oot ihan helvetin hyvännäkönen, oli vaa pakko tulla sanoo." ? :D (ja toivon että mies jatkaa, jos ei, toivotan hyvät päivänjatkot ja poistun nolona paikalta.) Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:40"]Olen sitä mieltä kuin monet muutkin, että suoraan vaan sanomaan -- lienee parasta. Nykyisin kaiken maailman törpöt kuvittelee, että naurava nainen on juuri-minua-haluava-nainen kun kaikille on kerrottu, miten pitää tulkita nenän asentoa ja sormien koukistusta tietääkseen haluaako nainen seuraa. Tee siis palvelus kaikille maailman naisille ja puhu ihan suoraan vaan. Tuskin kukaan siitä suuremmin haukkuu. [/quote] Sanon siis suoraan että "oot ihan helvetin hyvännäkönen, oli vaa pakko tulla sanoo." ? :D (ja toivon että mies jatkaa, jos ei, toivotan hyvät päivänjatkot ja poistun nolona paikalta.) Ap
[/quote]
No voit sä niinkin tehdä, mutta luultavasti olisit ihan nolona jo valmiiksi ja hihittelisit siinä odottaen, että mies pelastaa tilanteen, koska et tiedä mitä itse tekisit.
Aika vaikea miehenkin on olla siinä tilanteessa. Miten olisi, jos ihan jotain arkisempaa menisit juttelemaan ja katsoisit lähteekö mies juttelemaan kanssasi vai yrittääkö poistua tilanteesta. Jos hän jää juttelemaan, niin siitähän on hyvä jatkaa esim. siten, että sanot "oli kiva jutella" ja annat numerosi, jos hän haluaisi tavata uudestaan joskus myöhemmin. Jos hän taas poistuu tilanteesta, niin ethän sinä muuta tehnyt kuin vaihtanut muutaman sanan hänen kanssaan. Siinä ei ole mitään noloa, vaikka tuppisuukansaa pääsääntöisesti olemmekin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:40"]Olen sitä mieltä kuin monet muutkin, että suoraan vaan sanomaan -- lienee parasta. Nykyisin kaiken maailman törpöt kuvittelee, että naurava nainen on juuri-minua-haluava-nainen kun kaikille on kerrottu, miten pitää tulkita nenän asentoa ja sormien koukistusta tietääkseen haluaako nainen seuraa. Tee siis palvelus kaikille maailman naisille ja puhu ihan suoraan vaan. Tuskin kukaan siitä suuremmin haukkuu. [/quote] Sanon siis suoraan että "oot ihan helvetin hyvännäkönen, oli vaa pakko tulla sanoo." ? :D (ja toivon että mies jatkaa, jos ei, toivotan hyvät päivänjatkot ja poistun nolona paikalta.) Ap
[/quote]
Noo... tää vois mennä vähän enemään sille teinitsoukkilinjalle... voin jo nähä sen tilanteen, ku sä (vielä mielellään jonku frendin kanssa) ekä kyttäät jonku hyllyn takana tirskumassa käsi suun edessä.. sit nopee juoksu siihen miehen luokse, vää sellanen naurunsekanen "oot helvetin hyvän näkönen, oli vaa pakko tulla sanooo" ja sit sellanen naurunsekanen juoksupoistuminen takas sinne hyllyn väliin ja pientä tirkistelyy sieltä et mitäs se mies nyt....
Joka sit taas hämillään miettii, et mitähän vittuilua tää oli tai oliks tää joku kakkakepponen. Eikä varmaan ota sitä kohteliaisuutena.
Toi "oli vaa pakko tulla sanoo" on sellanen lopetus lauseeseen, että se ei anna oikeen toiselle mahista luontevasti jatkaa. Siihen on vaikee kehittää mitään normaalilta kuullostavaa... ainoo mitä tulis mieleen olis joku "aha, kiitti".
Ei o mitään vikaa (päinvastoin) tuoda kiinnostusta suorasanasesti esiin, eikä tossa ulkonäön kehumisessa ole mitään vikaa, mut se kannattaa koittaa tehdä jotenkin niin, että keskustelu voi jatkua luontevasti. Eli perään vois sanoa vaikka kliseisesti, että "oot hyvännäkönen, oisko mitään mahiksia saada tutustua suhun"? Pallo on toisella... siihen on helppo vastata, että "tottakai" (jos miestä kiinnostaa) tai että "joo olis kivaa, mutta en oikeen tiedä kun olen varattu" jollon sit voit ite jatkaa että "ok, no siinä tapauksessa se ei ole varmaan kauheen hyvä idea, mut oli kiva rupatella ja saada sanoo mitä mielessä oli".
Tällä tyylillä ilmotat suoraan kiinnostuksen, mutta et menetä mitenkään kasvoja. Et edes siinä tapauksessa, että kaipparin vaimo olis hyllyn takana ja kuulis kaiken. Et oo tehny mitään väärää, ainoostaan kehunu (toisen naisen) miestä, ja tää toinen nainenkin saa luvan olla ylpee siitä, että muutkin naiset haluaa sen miestä.
Eli mitään et voi hävitä suoralla lähestymisellä, kunhan siihen ei liity mitään sellasta elementtiä, että mies vois kuvitella että sä vaan kiusaat tai teet pilaa. Nimittäin kyllä monet miehet sellastakin on nuoruudessaan kokeneet... että joku kaunis mimmi tekee tuttavuutta pienen hetken ja antaa ymmärtää ja sit nauraaki frendien kanssa et ei koskaan.
Reilu meininki vaan!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:45"]
[/quote]
Noo... tää vois mennä vähän enemään sille teinitsoukkilinjalle... voin jo nähä sen tilanteen, ku sä (vielä mielellään jonku frendin kanssa) ekä kyttäät jonku hyllyn takana tirskumassa käsi suun edessä.. sit nopee juoksu siihen miehen luokse, vää sellanen naurunsekanen "oot helvetin hyvän näkönen, oli vaa pakko tulla sanooo" ja sit sellanen naurunsekanen juoksupoistuminen takas sinne hyllyn väliin ja pientä tirkistelyy sieltä et mitäs se mies nyt....
Joka sit taas hämillään miettii, et mitähän vittuilua tää oli tai oliks tää joku kakkakepponen. Eikä varmaan ota sitä kohteliaisuutena.
Toi "oli vaa pakko tulla sanoo" on sellanen lopetus lauseeseen, että se ei anna oikeen toiselle mahista luontevasti jatkaa. Siihen on vaikee kehittää mitään normaalilta kuullostavaa... ainoo mitä tulis mieleen olis joku "aha, kiitti".
Ei o mitään vikaa (päinvastoin) tuoda kiinnostusta suorasanasesti esiin, eikä tossa ulkonäön kehumisessa ole mitään vikaa, mut se kannattaa koittaa tehdä jotenkin niin, että keskustelu voi jatkua luontevasti. Eli perään vois sanoa vaikka kliseisesti, että "oot hyvännäkönen, oisko mitään mahiksia saada tutustua suhun"? Pallo on toisella... siihen on helppo vastata, että "tottakai" (jos miestä kiinnostaa) tai että "joo olis kivaa, mutta en oikeen tiedä kun olen varattu" jollon sit voit ite jatkaa että "ok, no siinä tapauksessa se ei ole varmaan kauheen hyvä idea, mut oli kiva rupatella ja saada sanoo mitä mielessä oli".
Tällä tyylillä ilmotat suoraan kiinnostuksen, mutta et menetä mitenkään kasvoja. Et edes siinä tapauksessa, että kaipparin vaimo olis hyllyn takana ja kuulis kaiken. Et oo tehny mitään väärää, ainoostaan kehunu (toisen naisen) miestä, ja tää toinen nainenkin saa luvan olla ylpee siitä, että muutkin naiset haluaa sen miestä.
Eli mitään et voi hävitä suoralla lähestymisellä, kunhan siihen ei liity mitään sellasta elementtiä, että mies vois kuvitella että sä vaan kiusaat tai teet pilaa. Nimittäin kyllä monet miehet sellastakin on nuoruudessaan kokeneet... että joku kaunis mimmi tekee tuttavuutta pienen hetken ja antaa ymmärtää ja sit nauraaki frendien kanssa et ei koskaan.
Reilu meininki vaan!
[/quote]
Kiitos tästä, nyt tuli hyvä neuvo! :) tiedostan kyllä ite että oon todella lapsellinen ja mulla ei ole hajuakaan miesten iskemisestä eli hyvä vaan etten lähteny ite sooloilemaan :D ei kyllä tulis mieleen kaverin kaa lähteä iskemään miestä, yksin ihan liikkeellä. Ap
Mittä hittoa miten voi iskeä ujon mieheen
Vierailija kirjoitti:
Mittä hittoa miten voi iskeä ujon mieheen
Puhumalla sille? :D
^-- Ja en siis TODELLAKAAN menis sanomaan noin, kuhan heitin nyt jotain. Äh, oon niin huono tässä. Ja pahinta olis jos se mies ei edes kattonu mua vaan kuvittelin koko jutun :D Ap