Unohdan syödä. Tai no aina yöllä kesken unien herään ja mietin mitä haluaisin sitten aamulla tai päivällä syödä, mutta
Päivällä tai aamulla ei teekään enää mieli mitään. Kaupassa käynti ja ruuanlaittanen tuntuvat hyvin raskailta. En haluaisi laihtua, mutta niin tässä varmaan tulee käymään. Sitten jjos saan tehtyä ruokaa niin en jaksa syödä tai jos syön niin se maistuu muutaman palan jälkeen kauhealta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap masentunut tai käytätkö jotain lääkkeitä, jotka vievät ruokahalut? Oletko stressaantunut, uupunut, yksinäinen? Syöminen yhdessä vaikka kaverin kanssa silloin tällöin voisi auttaa.
Ulkoiletko päivittäin tai urheiletko reippaasti? Mikä on päivän aktiivisuutesi määrä muuten?
Masentunut ehkä olen ehkä en. En käytä lääkkeitä. Yliopisto stressaa. Viihdyn yksikseni enkä tunne olevani yksinänen, vaikka en juuri ketään näekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta normaalilta, että nälän tunne on kadonnut eikä ruoka maistu. Mene lääkäriin. Sinulla on kohta vakava aliravitsemus.
Itse en ikinä unohtaisi syödä. Rakastan syömistä.
Sen näkee ulkomuodostasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muilla tällaista?
Tuttua juttua.
T: kokki 49 v
Ei kyllä kuulosta normaalilta, että nälän tunne on kadonnut eikä ruoka maistu. Mene lääkäriin. Sinulla on kohta vakava aliravitsemus.
Itse en ikinä unohtaisi syödä. Rakastan syömistä.