Oletteko itse vaihtanut kylpyhuoneen silikonisaumauksia?
Oletteko itse vaihtanut kylpyhuoneen silikonisaumoja? Pitäisi vaihtaa enkä oikein uskalla alkaa. Miten helposti se onnistuu?
Kommentit (10)
Kirurgi teki tallinnassa emännälle.
Vesieristeitä on syytä varoa rikkomasta.
Te löydätte varmasti youtubesta opastevideoita, hyvä ap. Sieltä saa toimivat ohjeet melkein kaikkeen mitä ei vielä osaa. Itse olen opetellut moottorisahan käyttöä videoista.
YouTubeen katsomaan ohjevideoita.
Ei ole hirveän vaikeaa, jos on vähän käsityötaitoja.
Olen. Laite se silikooni ja tasoita sormella
Miten semmoseen kohtaan saa silikonien laitettua jossa esim hana on niin lähellä seinää että se silikonituubineinluultavasti mahdu sinne väliin?
En ole ap, mutta silikoneja vailla myös.
Ymmärrän, että kosteussulkuja ei saa rikkoa, mutta onko silikonien vaihto muuten sellainen homma, minkä maallikko saa luvallisesti tehdä?
Kuinka kauan kylpäärin pitää kuivua ennen kuin silikoneja alkaa poistaa ja uusia laittaa tilalle?
Mun kylppäri on tavallaan ihan siisti, silikonit ja saumat pitäisi uusia. Veikkaan että seuraava omistaja tekee koko kylppärin uusiksi, siksi en silikoneja enempää ala panostaa. Olen siis kesällä viimeistään muuttamassa pois. Yritin kysyä firmoja uusimaan saumat, mutta ei kukaan tee sellaista silpputyötä kun on kokonaisia remontteja kalenterit täynnä.
kuka muu niitä vaihtaa sitten?
kuka tyhjentää vesikourut 2x v?
kuka putsaa salaojat?
kuka avaa viemärit kun ne tukkeutuu akkojen hiuksista ja pillunkarvoista?
Siinä voi mennä kosteuseriste rikki, joten en uskalla.
Ei ole vaikeaa, hommaat oikeat aineet ja välineet ja harjoittelet vähän.