G: Jaksaako miehesi kantaa sinua?
Ja jos ei, niin onko syy hänen heikkoudessaan vai sinun painossasi?
Kommentit (40)
Helposti! :) Monesti myös punnertaessa/kyykätessä/yms "käyttää mua painona" :D
-50kg
Minä painan 130kg, eli enemmän kuin mies. Joten päättele siitä.
Jaksaa. Painan alle 50 kiloa. Hänen painoaan en osaa arvioida, mutta perus lihaksikas. Sellainen tavallinen ja terve siis. On se kiva, kun se välillä kantaa sänkyyn :)
Ei jaksa mutta ei se mitään, minä meillä hoidan sen kantelemisen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:00"]Helposti kannan muijan ja lapsenkin samalla kertaa vaikka selkä onkin paskana.
Tv.mies 181cm/85kg/16cm
[/quote]
Oletan, että tää viimeinen mitta on sun peenis, niin miten siitä on apua kantamisessa? :D
Jaksaa, mutta miksi pitäisi? Minulla on terveet jalat enkä epäröi käyttää niitä :)
Tässä varmaan kaikki olettaa että kannetaan selkärepussa. Eli luulen kyllä kantavani siinä tapauksessa. Mutta kuinka moni mies kantaa muijaansa käsivarsillaan??? Eli nainen kaatuu seisoaltaan miehen käsivarsille. ns. hääyön kynnyksen yli kanto. Valitettavasti meidän perheessä en tätä pysty tällä hetkellä tekemään, vaikka nostan penkistä 135kg, ja hauiksissa on habaa
Jaksaa toki. Siitä on hauskaa siepata mua jaloista kiinni, nostaa korkealle ja upottaa mut päälleni lumihankeen. Syy on mun painossa olen 43kg hyttynen.
Mä painan 45kg ja mies 90kg että ihan helposti nostelee mua, pystyy myös kantamaan käsivarsillaan. Mä myös aiemmin nostelin miestäni, enää ei pysty kun on selkä paskana.
Eipä olla kokeitu. Voisi olla että jaksaa, kun miehillä on lihasmassaa enemmän kun naisilla.
Jätetään kuitenkin kokeilematta. Olen 93kg ja mies pari kiloa painavampi.
Jaksaa. Painan 56 kg, mies 108 kg. Pituuseroa 40 cm.
Kyllä mun mies ainakin kantaa ihan sylissä silleen hääyötyyliin. Painoa nyt joku 67 kg ja miehellä varmaan 93 kg. Reppuselässä tai palomieskannossa mies vie vaikka yli satakiloista kaveriaan. Mä jaksan nostaa miestä ja reppuselässä viedä ainakin vähän matkaa.
Helposti. Jaksaa vaikka penkata mulla, sitäkin keveyesti. Painan 56kg, ukko 98kg. Pari vuotta sitten jaksoin nostaa itsekin ukon ilmaan, mutta se oli -15kg sitten. Enää en viitsi kokeilla.
Toki. Helposti ottaa sohvalta käsivarsille ja viskoo sängylle. On myös kyykkännyt minä sylissään. Itse jaksan just ja just nostaa ilmaan miehen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:53"]
Helposti. Jaksaa vaikka penkata mulla, sitäkin keveyesti. Painan 56kg, ukko 98kg. Pari vuotta sitten jaksoin nostaa itsekin ukon ilmaan, mutta se oli -15kg sitten. Enää en viitsi kokeilla.
[/quote]
Miten läski teki susta voimakkaamman?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:53"]
[/quote]
Miten läski teki susta voimakkaamman?
[/quote]
Mikä läski? Ukko se on joka sen 15kiloa on kerännyt massaa (lihasta).
Puolin ja toisin jaksetaan nostaa ja pari metriä kantaa, reppuselässä enemmän. Silleen käsivarsilla tuskin kumpikaan jaksaisi toista mihinkään raahata. Painoa meillä on suurinpiirtein saman verran, mies tosin talvisin kasvattaa massaansa jonkun viisi kiloa (75-->80kg).
Ei jaksa! Mulla elopainoa yli 120 kg! :-D