Painonpudotusrinki
Oisko halukkaita? T. 170 / 104 kg
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:29"]Mä voin tulla mukaan. Mä tosin en tiedä mitä painan. En uskalla mennä vaa'alle. Mieskin sanoi, että käy ensin kuntosalilla pari viikkoa ja vasta sen jälkeen katso paino. Vielä en ole ostanut korttia, mutta juustonaksuja ja suklaata taas söin.
[/quote]
Moi, hyvä! Käy vaan vaa'alla. Silloin sun pitää kohdata totuus. Mä aloin itkeä kun menin vaa'alle pitkän tauon jälkeen. Valtavat lukemat. Jos ei pysty kohtaamaan sitä miten paljon painaa ei silmät ole vielä kunnolla auenneet. Tsemppiä sulle puntarille! Kaikki aloittaa jostain :) -ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:29"]Mä voin tulla mukaan. Mä tosin en tiedä mitä painan. En uskalla mennä vaa'alle. Mieskin sanoi, että käy ensin kuntosalilla pari viikkoa ja vasta sen jälkeen katso paino. Vielä en ole ostanut korttia, mutta juustonaksuja ja suklaata taas söin.
[/quote]
Moi, hyvä! Käy vaan vaa'alla. Silloin sun pitää kohdata totuus. Mä aloin itkeä kun menin vaa'alle pitkän tauon jälkeen. Valtavat lukemat. Jos ei pysty kohtaamaan sitä miten paljon painaa ei silmät ole vielä kunnolla auenneet. Tsemppiä sulle puntarille! Kaikki aloittaa jostain :) -ap
[/quote]se on vaakalla! Ääliö! -laura
Kiitti! Mä tiedän, mutta haluan lykätä sitä maailmaan hetkellistä romahtamista. Jotenkin kuvittelen, että jos olen ensin saanut laihiksen alkuun ja aloitettua kuntoilun, niin en ainakaan luovuta lopullisesti ja ala ahmimaan kahta kauheammin.
Täytyy kerätä rohkeutta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:37"]Kiitti! Mä tiedän, mutta haluan lykätä sitä maailmaan hetkellistä romahtamista. Jotenkin kuvittelen, että jos olen ensin saanut laihiksen alkuun ja aloitettua kuntoilun, niin en ainakaan luovuta lopullisesti ja ala ahmimaan kahta kauheammin.
Täytyy kerätä rohkeutta.
[/quote
Kerää rohkeutesi ja käy heti aamusta, niin kipeetä kun se käy niin totuus on kohdattava joskus :) -ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:41"]Turvat umpeen läskikasat.
[/quote]
Pusuja sulle <3 -ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 02:38"]Minäkin olen mukana 175cm/60kg
[/quote]
Mitäs pudotettavaa sulla on?
Up, vieläkö löytyy lisää halukkaita? :) jos kirjoitellaan itsestä vähän lisää tietoja ja keksitään itselle joku nimimerkki josta tunnistaa. Kävin tänään aamulla puntarilla ja paino 97.0 :O Iloinen yllätys! pari viikkoa sitten kävin viimeksi ja olen nyt tehnyt tehostarttia nutriletilla vähähiilihydraattista ruokavaliota varten.
Minä! 172cm ja 70,5 kg. Olen pudottanut 3kg jo.
Älkää yhtään väheksykö, olen lihonut 15kg kahden vuoden aikana e-pillereiden aloittamisen jälkeen. Kaapissa on vain muutama vaate, jotka mahtuvat päälle.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:12"]Minä! 172cm ja 70,5 kg. Olen pudottanut 3kg jo.
Älkää yhtään väheksykö, olen lihonut 15kg kahden vuoden aikana e-pillereiden aloittamisen jälkeen. Kaapissa on vain muutama vaate, jotka mahtuvat päälle.
[/quote]
Tervetuloa ja onnea pudotetuista kiloista! Mulla sama ongelma, muuan vaate mahtuu päälle. :/ Oletko koska aloittanut? :)
- Pallero
Tulen mukaan, mitat nyt 172/73. Olen laihtunut hitaasti kolmessa vuodessa 88:sta tähän. Kesällä painoin 68, talvella vaan paino nousee.....
Mukana! 170cm/73,8kg , äsken kävin puntarilla ja tämä on suurin luku mitä ikinä ollut. Hirvittää ja kauhistuttaa nyt se selkäranka ja itsekuri tähän hommaan. Ennen kesää ainakin 10kg pois ja se on varma!
Kaikki herkut pois ja terveellistä perus ruokaa, paljon vettä.
-saksofoni
Hei naiset, vieläkö ootte mukana? ;) mä olen tehnyt ison tilauksen nutriletista ja nyt sitä odottelen. Mulla on tapaaminen ja juhlat kahtena päivänä ravintoloissa ja siellä ei voi litkiä pussikeittoja. Eli ketoosi täytyy katkaista. :/ -pallero
9 vastaa. Mä yritän ihan liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla. Ja mun nimimerkki on vaikka ysi xD
15 tässä. Aloitin vuoden alussa tekemällä karkkilakon ja nyt sitten hissuksiin oikeaan suuntaan järkevällä syömisellä ja lisäämällä liikuntaa.
Mä voin tulla mukaan. Mä tosin en tiedä mitä painan. En uskalla mennä vaa'alle. Mieskin sanoi, että käy ensin kuntosalilla pari viikkoa ja vasta sen jälkeen katso paino. Vielä en ole ostanut korttia, mutta juustonaksuja ja suklaata taas söin.