Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miten helpottaa rajua yskää!

Vierailija
03.03.2015 |

olen nyt kärsinyt yli viikon kuivasta ja koko ajan rajummaksi menevästä yskästä. Lääkärin määrämä yskänlääke ei auta (reseptilääke) ollenkaan. Olen koittanut hunajaa, lämpimiä ja kylmiä juomia, mutta MIKÄÄN ei auta kuin sen hetken mitä menevät kurkusta alas.

Viime yönä heräsin siihen kun meinasin tukehtua yskääni. Vesi valui silmistä ja meinasin oksentaa. Kakoin limaa valuen kylppärin lattialla varmaan kymmenen minuuttia, luulin oikeasti että nyt tuli lähtö. Sitten meni ohi ihan yhtäkkiä. Päivälläkin saatan olla koko päivän ihan normaalisti (mitä nyt välillä yskittää), mutta etenkin yöllä saattaa iskeä ihan yhtäkkiä ihan tajuttoman aggressiivinen yskäkohtaus, jossa ei oikeasti voi tehdä muuta kuin koittaa vetää henkeä jossain välissä ja toivoa ettei tukehdu okennukseen/kuolaan/yskään.

Aamulla oli naapuri pudottanut postiluukusta seuraavanlaisen lapun:

"HEI! Sinun yskimistäsi on kuunneltu nyt jo monta yötä putkeen, enkä saa enää nukuttua sen jälkeen kun olen herännyt yskimiseesi aamuyöstä. KIITOS! T. Naapurit"

Mitä ihmettä, minkä minä yskimiselleni voin, varsinkaan kun mikään ei auta. :( Pitäisikö minun muka lähteä jonnekin muualle yskimään naapurin takia... Ymmärrän kyllä että ärsyttää, mutta en minä nyt tahallani täällä tee lähestulkoon kuolemaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Codesan ysknlääke. En ole varma onko hyvä limaiseen yskään.

Vierailija
2/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ihana naapuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita naapurin postiluukusta korvatulpat. Ei maksa montaa kymmentä senttiä apteekissa ainakaan. Käy uudestaan lääkärillä tutkiuttamassa itsesi?

Vierailija
4/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hinkuyskältä, kannattaa käydä uudestaan lääkärissä, vaikka hinkuyskä ei nyt kovin vaarallinen olekaan, ärsyttävä vain.

Vierailija
5/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ärsyttäisi... Mm. naapuri on herättänyt räkimisellään koliikkivauvan uniltaan... Tosi kivaa

Vierailija
6/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:52"]

Kyllä minuakin ärsyttäisi... Mm. naapuri on herättänyt räkimisellään koliikkivauvan uniltaan... Tosi kivaa

[/quote]

Ikävää, mutta yskimiselle ei oikeasti voi mitään eikä sitä voi pidättää.

Vierailija
7/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman reseptiä, tehokas.  Resilar on yskänärsytystä lievittävä yskänlääke. Tämä yskänlääke sopii sinulle, jos yskäsi on kuivaa ja häiritsee työtä tai yöuntasi. Vaikuttavana aineena on dekstrometorfaani, joka vaikuttaa suoraan yskänkeskukseen hillitsemällä yskää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi