Seksin määrä vähenee uhkaavasti.
Olemme olleet yhdessä reilu kymmenen vuotta, lapset ovat alakouluikäisiä. Arki on kiireistä ja viikonloputkin usein täynnä ohjelmaa. Seksiä omemme jo pidemmän aikaa harrastaneet kerran viikossa, yleensä viikonloppuisin. Nyt viikonloppuaeksikn on jäänyt väliin joinakin viikonloppuina. Minä olen se valuton osapuoli. Mieheni kyllä haluaisi, mutta en vaan lämpene ajatukselle sovitusta seksiajasta. Tänä aamuna olisin ollut jopa halukas, mutta eihän siitä aamuisin mitään tule kun lapset on hereillä ja koira pitää viedä ulos.
iltaisin lasten nukkumaan mentyä käy joskus mielessä, että nyt voitaisiin, mutta istun sitten mielummin tietokoneella tai tv:n ääressä. Mies istuu vieressä. Seksistä, tai sen puutteesta ei juurikaan puhuta ja päivät ja viikot vaan vierii eteenpäin samaa rataa. Sitten kun seksiä on, fantasioin usein, en toisesta mihestä, vaan seksistä ulkona tms. En vaan oikein saa siitä mitään suurempaa nautintoa ja täällä kotona olen jotenkin päivystysvalmiudessa koko ajan. En osaa heittäytyä.
huolettaahan tämä tietysti, miten kauan mies jaksaa ja haluaa olla mieheni kun uskon seksin olevan hänelle kuitenkin tärkeämpää kuin minulle. Ärsyttää vähän jopa se sperman valuminen housuihin ja haju seuraavana päivänä. Miehellähän ei ole tätä ongelmaa.
En tiedä miten saisin itseni tuntemaan oloni seksikkääksi tai haluamaan seksiä useammin kuin 2-4krt kuukaudessa. Niinäkin kertoina seksi on mielessäni niin, että nyt voitaisiin harrastaa sitä, ja sitten teen aloitteen. Sen jälkeen olen vähän helpottunut, että pärjätään taas vähän aikaa ilman.
mihin tämä johtaa, loppuuko seksi kokonaan, lähteekö mieheni hakemaan sitä muualta. En haluaisi tietenkään elää näin. Muuten meillä menee hyvin, emme riitele oikeastaan koskaan.