Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oikea vegaani hankkii lapsia

Vierailija
03.03.2015 |

Voiko maapalloa enää pahemmin tuhota kuin jatkuvasti uusilla sukupolvilla. Vaipat, pesuvesi, ruoka jnejne.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki veget eivät ole antinatalisteja tai veloja. Kiinnostaako sekasyöjienkin lisääntyminen yhtä paljon?

Vierailija
2/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä velo on? Anteeksi en tarkoita pahaa tällä vaikka onkin tuhmahtava, mutta saako vegaani niellä siemennestettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:36"]

Anteeksi en tarkoita pahaa tällä vaikka onkin tuhmahtava, mutta saako vegaani niellä siemennestettä?

[/quote]

Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan?

Vierailija
4/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:36"]

Anteeksi en tarkoita pahaa tällä vaikka onkin tuhmahtava, mutta saako vegaani niellä siemennestettä?

[/quote]

Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan?
[/quote]

Esittää, koska kellonaika ;)

Vierailija
5/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän on tavallaan kasviksia mutta mikä se velo nyt sitten on?

Vierailija
6/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:40"]

Miehethän on tavallaan kasviksia mutta mikä se velo nyt sitten on?

[/quote]

:D

Velo on puheklelen sana sanasta velociraptor, http://fi.wikipedia.org/wiki/Velociraptor

Vierailija
7/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaahan ei voi piiloon pistää, joten varmaankin porkkanalla tai kurkulla homma hoidetaan.

Vierailija
8/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani ja myös pohtinut tätä asiaa monelta kantilta. Ihan pikkutytöstä asti olen ollut todella hoivaviettinen. Rakastan ja olen aina rakastanut eläimiä, luontoa ja olin aina se, keltä kysytään ensimmäisenä lastenhoitoapua. Tai niin minulle aina väitetään...
Koen, että jo välttämällä eläintuotteita ja toimimalla mahdollisimman ekologisesti olen oikeutettu sellaiseen pieneen luonnonpilaajaan kun ihmislapseen tai kahteen. Voin vain kuvitella, miten lasten tekemättä jättäminen vain katkeroittaisi minut. Varmaan purskahtaisin aina itkuun kateudesta, kun joku kertoo aloittaneensa veganismin vasta lastenteon jälkeen. Yrittäisin ainakin kasvattaa vastuullisia ja ekologisesti ajattelevia ja käyttäviä ihmisiä. Veganismi ei ole minulle mikään uskonto, joka kieltäisi minua tekemästä mitään, minkä tuntisin oikeaksi, vegaanius on vain pieni käytännön järjestely, eli yritän aina kuluttaa arvojeni mukaan.

Vierailija
9/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:52"]

Olen vegaani ja myös pohtinut tätä asiaa monelta kantilta. Ihan pikkutytöstä asti olen ollut todella hoivaviettinen. Rakastan ja olen aina rakastanut eläimiä, luontoa ja olin aina se, keltä kysytään ensimmäisenä lastenhoitoapua. Tai niin minulle aina väitetään... Koen, että jo välttämällä eläintuotteita ja toimimalla mahdollisimman ekologisesti olen oikeutettu sellaiseen pieneen luonnonpilaajaan kun ihmislapseen tai kahteen. Voin vain kuvitella, miten lasten tekemättä jättäminen vain katkeroittaisi minut. Varmaan purskahtaisin aina itkuun kateudesta, kun joku kertoo aloittaneensa veganismin vasta lastenteon jälkeen. Yrittäisin ainakin kasvattaa vastuullisia ja ekologisesti ajattelevia ja käyttäviä ihmisiä. Veganismi ei ole minulle mikään uskonto, joka kieltäisi minua tekemästä mitään, minkä tuntisin oikeaksi, vegaanius on vain pieni käytännön järjestely, eli yritän aina kuluttaa arvojeni mukaan.

[/quote]

Eikö koira tai joku jyrsijä kuluttaisi vähemmän luontoa? Ja voisit sitäkin hoivata. Miksi se oman suvun jatkuminen on niin tärkeää..

Vierailija
10/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:52"]

Olen vegaani ja myös pohtinut tätä asiaa monelta kantilta. Ihan pikkutytöstä asti olen ollut todella hoivaviettinen. Rakastan ja olen aina rakastanut eläimiä, luontoa ja olin aina se, keltä kysytään ensimmäisenä lastenhoitoapua. Tai niin minulle aina väitetään... Koen, että jo välttämällä eläintuotteita ja toimimalla mahdollisimman ekologisesti olen oikeutettu sellaiseen pieneen luonnonpilaajaan kun ihmislapseen tai kahteen. Voin vain kuvitella, miten lasten tekemättä jättäminen vain katkeroittaisi minut. Varmaan purskahtaisin aina itkuun kateudesta, kun joku kertoo aloittaneensa veganismin vasta lastenteon jälkeen. Yrittäisin ainakin kasvattaa vastuullisia ja ekologisesti ajattelevia ja käyttäviä ihmisiä. Veganismi ei ole minulle mikään uskonto, joka kieltäisi minua tekemästä mitään, minkä tuntisin oikeaksi, vegaanius on vain pieni käytännön järjestely, eli yritän aina kuluttaa arvojeni mukaan.

[/quote]

Eikö koira tai joku jyrsijä kuluttaisi vähemmän luontoa? Ja voisit sitäkin hoivata. Miksi se oman suvun jatkuminen on niin tärkeää..
[/quote]

On totta, että lapsia hankkinut (vaikka asuisi perheineen lämmittämättömässä mökissä ja eläisi porkkanoilla) kuluttaa pakostikin enemmän luonnonvaroja kuin todella tuhlailevasti elävä vela. Silti on kunnioitettavaa pyrkiä vähentämään kulutustaan niissä asioissa, joissa se on mahdollista, eikä kukaan tule maapalloa yksin pelastamaan. Loppujen lopuksi mielenkiintoisempaa on se, että ketä oikein jaksaa kiinnostaa muiden elämäntyylin ja valintojen kyttääminen?

Vierailija
11/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju..... <3 Herätin varmaan naapurit huutonaurulla.

Vierailija
12/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit on parhaita ihmisiä elintavoiltaan. Ihmiskunnan moraalista kermaa (soijakermaa).

Vierailija
13/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:06"]Vegaanit on parhaita ihmisiä elintavoiltaan. Ihmiskunnan moraalista kermaa (soijakermaa).
[/quote]

Kaurakermaa, hupsu ;)

Vierailija
14/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:52"]

[/quote]

[/quote]
Ainakin kaupunkiolosuhteissa ihmiselle kaikkein eettisin "lemmikki" on oman lajin edustaja. Olen kyllä harkinnut sijaisvanhemmuutta tai maalle muuttoa niin, että voin ruokkia ja hoivata luonnonvaraisia eläimiä. Ainakaan vielä se ei onnistu, sillä tahdon opiskella ja tehdä töitä.

Vierailija
15/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:06"]Vegaanit on parhaita ihmisiä elintavoiltaan. Ihmiskunnan moraalista kermaa (soijakermaa).
[/quote]

Kaurakermaa, hupsu ;)
[/quote]
Kauravispi on pahaa. Ruokakerma on hyvää, parempaa kun soija. Olen jotenkin aina ajatellut, että ihmiset ketkä ovat kermaa on kuohukermaa tai kermavaahtoa. En edes tiedä miksi...

Vierailija
16/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:06"]Vegaanit on parhaita ihmisiä elintavoiltaan. Ihmiskunnan moraalista kermaa (soijakermaa).
[/quote]

Kaurakermaa, hupsu ;)
[/quote]
Kauravispi on pahaa. Ruokakerma on hyvää, parempaa kun soija. Olen jotenkin aina ajatellut, että ihmiset ketkä ovat kermaa on kuohukermaa tai kermavaahtoa. En edes tiedä miksi...
[/quote]

Kauran pehmeämpi maku kaikissa muodoissaan on enemmän mun mieleen, plus fennovegeilypisteet! Pitääkin painua kiillottamaan sädekehääni ;) Kermajuttua en ole ajatellut, mutta olisin varmaan läsähtänyttä kermavaahtoa.

Vierailija
17/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:06"]Vegaanit on parhaita ihmisiä elintavoiltaan. Ihmiskunnan moraalista kermaa (soijakermaa).
[/quote]

Kaurakermaa, hupsu ;)
[/quote]
[/quote]

Kauran pehmeämpi maku kaikissa muodoissaan on enemmän mun mieleen, plus fennovegeilypisteet! Pitääkin painua kiillottamaan sädekehääni ;) Kermajuttua en ole ajatellut, mutta olisin varmaan läsähtänyttä kermavaahtoa.
[/quote]
Millä merkillä on hyvää kauravispiä? GoGreenin on vaan pahaa. Oatly on ihanaa mutta sehän ei ruokakermana vaahtoa mihinkään. Jokun vegekaupan specialharvinaisuus, joka on aina loppu kun sitä varten lähtee vieraaseen kaupunkiin? Niinku hasselpähinätofu?

Vierailija
18/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:06"]Vegaanit on parhaita ihmisiä elintavoiltaan. Ihmiskunnan moraalista kermaa (soijakermaa).
[/quote]

Kaurakermaa, hupsu ;)
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Millä merkillä on hyvää kauravispiä? GoGreenin on vaan pahaa. Oatly on ihanaa mutta sehän ei ruokakermana vaahtoa mihinkään. Jokun vegekaupan specialharvinaisuus, joka on aina loppu kun sitä varten lähtee vieraaseen kaupunkiin? Niinku hasselpähinätofu?

[/quote]

Sunnuntai, mutta en oo tainnut kokeilla muita ja ehkä en tiedä paremmasta :D

Vierailija
19/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:06"]Vegaanit on parhaita ihmisiä elintavoiltaan. Ihmiskunnan moraalista kermaa (soijakermaa).
[/quote]

Kaurakermaa, hupsu ;)
[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Kerran yritin täyttää kakkua sillä eikä vatkautunut sitten millään, pitää varmaan kokeilla uudestaan jos oli virheellinen tuote. Maussa ei mitään vikaa, mutta traumatisoiduin :D

Vierailija
20/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:06"]Vegaanit on parhaita ihmisiä elintavoiltaan. Ihmiskunnan moraalista kermaa (soijakermaa).
[/quote]

Kaurakermaa, hupsu ;)
[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Kerran yritin täyttää kakkua sillä eikä vatkautunut sitten millään, pitää varmaan kokeilla uudestaan jos oli virheellinen tuote. Maussa ei mitään vikaa, mutta traumatisoiduin :D
[/quote]

Tuon pitää kuulema olla tarpeeksi kylmää ennen vispaamista? Oon kyllä niin kova mestarileipuri, etten ole ikinä kokeillut täytekakun leipomista :D Nyt nukkumaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi