Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja hirveän yksinäinen.

Vierailija
03.03.2015 |

Olen tottunut deittailemaan paljon ennen raskautta.
Kun tulin raskaaksi yhdenillanjutusta, olin aivan masentunut että yksinkö nyt jäin.
Jotenkin innostuin kuitenkin vauvasta mutta silti mieltä painaa kun ei ole ketään jolle puhua tai jonka kanssa jakaa asioita.
En niinkään haluaisi lapselle isää, vaan jonkun omalle vierelleni.
Tuntuu vaan että taidan jäädä ihan yksin loppujen lopuksi.
Miksi kukaan huolisi raskaana olevaa, ymmärrän sen täysin.
Joka ilta menen itkien nukkumaan, niin surkea olo yksin. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos platonisia suhteita ja vertaistukea kaipaat, niin miten olisi odottavien äitien ryhmä tms.? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:20"]Jos platonisia suhteita ja vertaistukea kaipaat, niin miten olisi odottavien äitien ryhmä tms.? :)
[/quote]

Eikun kyllä kaipaisin lähinnä oikeaa parisuhdetta. Ap

Vierailija
5/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rohkea ryhtyessäsi yksin kasvattamaan, voimia. Osa itkua voi olla raskaushormonien vaikutusta.

Vierailija
6/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:20"]Jos platonisia suhteita ja vertaistukea kaipaat, niin miten olisi odottavien äitien ryhmä tms.? :)
[/quote]

Eikun kyllä kaipaisin lähinnä oikeaa parisuhdetta. Ap
[/quote]

Tuohon en osaa vastata :D Nettitreffit ehkä?

Vierailija
7/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausajan hormonit saattavat vetää mieltä matalammaksi mitä tilanne oikeasti onkaan.

Onko sinulla ystäviä, sisaruksia tai vanhemmat joiden kanssa voisit jakaa vauvan odotuksen ilot ja murheet?

Jos et vauvan isän kanssa ole tai halua olla tekemisissä, kannattaa varmaan puolison "etsiminen" jättää myöhemmäksi ja keskittyä nut sinuun itseesi ja vauvaan. Kyllä elämä jatkuu vauvan saannin jälkeenkin.

Kannattaa neuvolasta tiedustella olisiko siellä jotain ryhmää yksinodottajille, sillä sellaisiakin on.

Tsemppiä, pärjäät kyllä ja pyydä apua jos tuntuu että tarvitset.

Vierailija
8/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. 20v ja raskaana, eikä oikein ole kavereitakaan jotka ois samassa tilanteessa. Kavereita kiinnostaa ihan muut jutut. Olen kyllä parisuhteessa, mutta mies intissä. Olen kaikki viikot ihan yksin. Edes koulussa en näe kavereita, kun meillä on työharjoittelu tällä hetkellä menossa.

Vierailija
9/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ja perheeni ovat kyllä tukenani erittäin hyvin. Tuntuu että vauvan tulo ei minua niin paljoa huoleta ja uskon siitä läheisteni avulla selviäväni.
Kuitenkin kaipuu siihen että olisi joku jonka viereen mennä nukkumaan iltaisin.
Nettitreffejäkin olen ajatellut mutta tuntuu jotenkin vaikealta, kuka oikeasti haluaisi raskaana olevan? Varsinkin jos tutustuu niin että toinen on raskaana. Ap

Vierailija
10/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:27"]Mulla vähän sama tilanne. 20v ja raskaana, eikä oikein ole kavereitakaan jotka ois samassa tilanteessa. Kavereita kiinnostaa ihan muut jutut. Olen kyllä parisuhteessa, mutta mies intissä. Olen kaikki viikot ihan yksin. Edes koulussa en näe kavereita, kun meillä on työharjoittelu tällä hetkellä menossa.
[/quote]

Tsemppiä sulle, harmi kuulla sun tilanteesta. :( ap

Vierailija
11/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan