Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin, ei haleja ei pusuja.Valitti kaikesta mahdollisesta

Vierailija
02.03.2015 |

ja kävi nukkumaan. Mä päätin juuri, että saa riittää. Aion jättää sen. Olen viimeisilläni raskaana, mutta kai tästä selvitään. En voi enää rakastaa tota ihmistä. Koskaan en tiedä, millä tuulella se tulee kotiin. Harmittaa, oon pettynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia elämää. Kukaan ei olisi parisuhteessa, jos tuosta syystä eroja tulisi.

Vierailija
2/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä asperger? Mun miehellä on, ja se valittaa aina kaikesta, kun kaikki on niin järkyttävää ja ärsyttävää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai normaalia? Ei mun mielestä kyllä. Se on kuin oikutteleva kakara. Koskaan en tiedä, millä mielellä. En halua enää elämääni rasittaa tommosella ihmisellä. Ap

Vierailija
4/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:22"]Onko sillä asperger? Mun miehellä on, ja se valittaa aina kaikesta, kun kaikki on niin järkyttävää ja ärsyttävää...
[/quote]

Mun as-mies halii ja pussailee, mutta minä "normaali" todella, todella harvoin oma-aloitteellisesti ja vinen kaikesta.

Vierailija
5/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole adperger. Ap

Vierailija
6/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita miehen valitus salaa ja soita, kun on hyvällä tuulella. Ehkä tajuaa jotain tai sitten ei. Valitus on tyytymättömyyttä, kysy mihin on tyytymätön? Pelkääkö jäävänsä toiseksi lapsen synnyttyä tai mikä on ongelma?

Monesti tulee mitta täyteen itse kullakin, raskaana olo vielä kärjistää. Teet lapsen ja katsot uutta miestä, jos meno ei parane. Älä selvitä välejä vielä.

Jos et ole naimisissa, mieti haluatko miehen tunnustavan lapsen. Yksi tuttu sanoi ettei kerro isää syntymätodistukseen, niin ei voi huoltajuuskiistassa saada hänen lastaan.

Vierailija
7/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla naimisissa. Mies sanoi tässä yksi päivä myös, ettei lasta olisi halunnutkaan. Missä se syntymätodistus kirjoitetaan?

Vierailija
8/9 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kieltämättä raskasta, jos toinen on koko ajan negatiivinen.

Vierailija
9/9 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ko muutaman kerran sanonut sille, etten jaksa enää kauaa, mikäli käytös ei muutu. Mies lupaa muuttua, pyytelee anteeksi.. Kunnes taas. En vaan jaksa enää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä