Pelti ruttuun ihan huomaamatta :(
Voi taivas, peruutin vahingossa toisen auton kylkeen, kuskin puolen ovi meni lommolle, kunnon kuoppa. Olin kauppakeskuksessa ja varmaan peruutus meni pitkäksi, en tajua miten se meni, varmaan meidän auton peräkoukku osui siihen, en kyllä huomannut mitään tai ei edes pamahtanut.
Katoin vaan kun ajelin eteenpäin että tossa autossa on hirvee lommo ovessa. Meidän pihassa peräkoukussa oli maalihitusia niin pakko sen on ollut osua. Rapsutin pihassa hituset pois ja mietin et kukaan ei nähnyt tai en huomannut, ja siinä kohdalla ei tainnut olla kameroita. En kerro kyllä miehellekään ja vältän nyt sitä paikkaa. Että piti sattua, harmittaa mutta en sitten jäänyt siihen setvimään. Leikkasi vasta pois päin ajaessa, että perkele, oliko mun syy ja pihassa sitten päättelin et minä se töppäsin niiden maalihitusten perusteella :( onko ovipelti noin heikkoa, en mitään huomannut tai kuullut. Meillä tosiaan on iso auto, varmaan liian iso mun hallittavaksi jos näin käy.
Kommentit (57)
Kai sä nyt sen huomasit, kun auto pysähtyi? Minä olen peruuttanut autollani seinään ihan minimaalista vauhtia eikä voinut olla huomaamatta. Mitään jälkiä ei jäänyt.
Minä näköjään tai luulen niin ja nyt harmittaa :( en mitään huomannut, kompakti oli toisella puolen väylää siinä takana ja vain ne maalihituset saivat mut miettimään et varmaan oon peräkoukulla kolhaissut.. Muuta en keksi. En ottanut ees rekkaria ylös kun kattelin vaan ohimennen et pahasti ovi lommolla tossa autossa. Toivottavasti munkaan rekkari ei oo kellään ylhäällä, ei oikeen uni tuu :( Ap
Mulle on käyny tosi monta kertaa samoin kun ap:lle, ei tosin onneks toista autoa päin, mut esim. seiniä, ovia, puutarhakalusteita jne. Yleensä en ole huomannu oikeen mitään. Ihmetelly lähinnä, et mikä ihme siellä on edessä, kun auto ei liiku, vaikka painan kaasua. Ihan ymmärrettävää, et tollasta ei huomaa. mullakin on iso auto, ehkä vähän liian iso.
Rikollinen karkuri olet. Häpeäisit! Kerrot nyt miehelle ja soitat aamulla kauppakeskukseen ja poliisille ja ilmottaudut. Varaskin on sua parempaan kastia.
Helposti käy noin. Itse kerran löysin täydestä parkkipaikasta vapaan ruudun, oli kiire, olin iloinen vapaasta ruudusta vielä peruuttaessani siihen, kunnes ihmetyksekseni ei auto tuntunut suostuvan menemään ruutuun kunnolla, lisää kaasua, ei vaan mene. Sitten ulos autosta katsomaan mikä vialla. Betoniporsas oli parkkiruudun perällä. ei muovipuskuri pitänyt mitään ääntä, maalivikaa tuli puskurimuoviin ei muuta. Harmitti syötävästi. Tajusin kyllä miksi se ruutu oli vapaa. Vapaaksi se jäikin, sen verran suututti etten siihen kauppaan toiste mene, kostoksi, vaikka virhe olikin oma.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:12"]
Minä näköjään tai luulen niin ja nyt harmittaa :( en mitään huomannut, kompakti oli toisella puolen väylää siinä takana ja vain ne maalihituset saivat mut miettimään et varmaan oon peräkoukulla kolhaissut.. Muuta en keksi. En ottanut ees rekkaria ylös kun kattelin vaan ohimennen et pahasti ovi lommolla tossa autossa. Toivottavasti munkaan rekkari ei oo kellään ylhäällä, ei oikeen uni tuu :( Ap
[/quote]
Ei varmaan tule uni silläkään, jonka auton kolhit. Hänelläkin voi olla vaikka mitä meneillään elämässään ja nyt vielä joku ruttaa auton.
Mä en ymmärrä miten joku voi jättää tuon omalletunnolleen. Mitä jos sillä toisella ei ole edes vakuutusta, joka korvais? Sinä olet maantielaivallas rutannut jonkun köyhän kärryn etkä pidä edes huolta, että kulut menis sun vakuutuksen piikkiin?
Mikään ei oo vittumaisempaa kuin tuollainen hit and run -kolari, jossa syyllinen luikkii karkuun.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:12"]
[/quote]
Laita jonnekin, vaikka sen kauppakeskuksen ilmolle ilmo, jossa on tiedot tuosta tapahtumasta ja sun puhelinnumero. Yritä korvata toi juttu, jää muuten vaivaamaan sua, että tietty kolaroidun auton omistajaa.
Miehen mielestä on turvallista et mulla on meidän perheen iso auto. Turvallista ehkä mulle mut ei muille, ainakaan autoille. Tuntuu niin ääliöltä enkä uskalla kertoo miehelle. Huutaa vaan et kuin tyhmä voi olla. No en tajuu miten en huomannut :( kiitos kun löytyi kohtalotoveri, mä jo ajattelin et en uskalla ajaa enää kun suoraan.. Argh.
Miten voi olla, että av-mammat vaan painaa kaasua, vaikka auto on jo kiinni seinässä tai muussa esteessä? Ettekö ymmärrä, että heikompi antaa periksi ja yleensä se on se auto? Ei auto voita seinää tai betoniporsasta, nyt vähän valoja päälle siellä ratin takana!
Mä mietin et mitä hittoa teen kun en tajunnut paikan päällä että mä mokasin, vasta pihassa. Ja ei tää ollut missään parkkihallissa vaan lähellä kauppakeskusta, kadulla. Ei oo mitään paikkaa mihin soittaa tai rekkaria. Siinä on vain asuintaloja. Siis mä onnistuin vielä pakenemaan paikalta, vahingossa. Täydellinen urpo :( ei tartte vääntää puukko selässä, huono omatunto, mitä täs voi tehä???
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:26"]
Mä mietin et mitä hittoa teen kun en tajunnut paikan päällä että mä mokasin, vasta pihassa. Ja ei tää ollut missään parkkihallissa vaan lähellä kauppakeskusta, kadulla. Ei oo mitään paikkaa mihin soittaa tai rekkaria. Siinä on vain asuintaloja. Siis mä onnistuin vielä pakenemaan paikalta, vahingossa. Täydellinen urpo :( ei tartte vääntää puukko selässä, huono omatunto, mitä täs voi tehä???
Ota vastuu teosta ja ilmoittaudu esmes poliisille. Ei se omatunto tosta ainakaan tekemättä mitään parane.
[/quote]
Jos on käytössä iso auto ja se pitäisi saada pieneen parkkiruutuun, kokoja on lähes mahdoton hahmottaa ja helposti käy noin. Täysin ymmärrettävä virhe, mutta kanna teostasi vastuu. Tsemppiä ap!
Ei ehkä kannata laittaa kauppakeskuksen seinälle lappua: Jos jollain on ovi rutussa niin soita numeroon 1234567 - kaikki koittaa vetää helpot rahat. Joku neutraalimpi viesti voi olla parempi.
Mitä se poliisi tohon auttaa??!! Oliko ap siinä joku ruumis auton vieressä, huomasitko kun kaasutit tiehesi??
No täällä kiittää eräs, jonka auto on KAHDESTI rutattu parkkiksella ilman, että kukaan jättää yhteistietoja. En vaan ymmärrä sunlaisia tyyppejä, että miten ylipäätään nukkuvat yönsä vai eikö vaan ole selkärankaa... mutta ilmeisen yleistä näemmä.
Miten joku voi peruuttaa peltiä kasaan HUOMAAMATTA???