Mies ihastelee vauvoja - ärsyttää!
En halua lapsia, ja olen tämän monesti jo ilmaissut miehelleni. Mies on kuitenkin varma, että mieleni tulee muuttumaan lähivuosina kolmenkympin alkaessa lähestyä.
Kun ulkona liikkuessamme mies näkee vauvoja rattaissaan, alkaa vauvojen kanssa ilmeily ja muu ärsyttävä lässytys ja söpöily. En jaksa millään ymmärtää. Mikä neuvoksi? Olen miettinyt eroa.
Kommentit (21)
Lapsen saaminen on niin oleellista, että vapauta miehesi.
Lapsia haluavat miehet ovat pahin turn off mitä voi olla.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Täysin samaa mieltä!
Vela-nainen
Mikä siinä vauvojen ihastelussa niin ärsyttää? Ärsyttääkö myös se, jos mies lässyttää koirille?
[/quote]Tuota mieltä on ehkä 9% naisista. Lasta naiset juuri miehestä haluavat.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:11"]
-Mies 29v-
[/quote]
Mitä sinä tiedät muka naisista? :D
Anna miehen rauhassa lässyttää ja ilmeillä - ehkä se tarttuu pian sinuunkin :)
Jätä se, haluatte eri asioita ei se muutu
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:48"]Lapsia haluavat miehet ovat pahin turn off mitä voi olla.
[/quote]
Mun mielestä taas mihinkä muuhun niitä tarvitaan ku lasten tekemiseen? En ymmärrä miten joku viitsii ja jaksaa olla miehen kanssa ilman lapsia??
Teillä on selkeästi ihan erilaiset tavoitteet, miksi edes olet vauvakuumeisen miehen kanssa kun et itse halua lapsia? Aika loukkaavaa myös että mies kuvittelee vieläkin että muutat mielesi vaikka olet monta kertaa sanonut ettei lastenteko kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:11"]
-Mies 29v-
[/quote]
Mitä sinä tiedät muka naisista? :D
[/quote]5% amerikkalaisista ei halua lapsia. http://www.gallup.com/poll/164618/desire-children-norm.aspx
-Mies 29v-
Ap, ymmärrän sinua täysin. Minulla on aika samanlainen ongelma: mies on haaveillut lapsista jo parisen vuotta, kun taas minua kaikki vauvapuheet lähinnä kauhistuttavat. Minunkin mieheni kuvittelee, että mieleni muuttuu vähintään muutaman vuoden kuluttua vauvojen suhteen. Olen kuitenkin aika varma siitä, etten tule mieltäni muuttamaan, eli en halua bebejä. Vauva-asia on kuitenkin niin suuri asia, että se voisi olla pätevä syy eroon, vaikka vaikealta se tuntuukin... Tsemppiä ap, et ole ainoa!
Hankkikaa ensin koira ja testatkaa sillä miten perhe-elämä sujuu.
Nyt eroatte. Mies luulee että muutat mielesi, mitä et puheittesi mukaan ole tekemässä, haluatko että vuosien päästä mies katkeroituu kun tajuaa, että sitä lasta ei tosissaan ole tulossa. Mutta tosi outoa mieheltä, jos olet kertonut kantasi lapsiin ja silti päättänyt että tulet kyllä muuttamaan mielesi. Nyt itse eroat kun tajuathan että haluatte tulevaisuudelta eri asioita.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:58"]
Hankkikaa ensin koira ja testatkaa sillä miten perhe-elämä sujuu.
[/quote]
Eläin ei ole mikään harjoituskappale
Se mies ajaa sua ansaan. Ei se siitä lapsesta huolehtisi, vaan ne hommat kaatuu AINA naiselle. Tämä kannattaa pitää mielessä.
Ap, mikäli mielesi ei tosiaankaan ole muuttumassa, lienee ero paras vaihtoehto tulevaisuuden kannalta. Joko eroatte nyt tai sittten vuosien päästä mies katkerana syyttäen sinua ajan tuhlaamisesta ja lapsettomuudesta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:11"]
Nyt eroatte. Mies luulee että muutat mielesi, mitä et puheittesi mukaan ole tekemässä, haluatko että vuosien päästä mies katkeroituu kun tajuaa, että sitä lasta ei tosissaan ole tulossa. Mutta tosi outoa mieheltä, jos olet kertonut kantasi lapsiin ja silti päättänyt että tulet kyllä muuttamaan mielesi. Nyt itse eroat kun tajuathan että haluatte tulevaisuudelta eri asioita.
[/quote]
Ei se mies siitäkään huolimatta juuri sinua, jotain yksinäistä, mitäänsanomattoman näköistä ja puutteen hajuista ota, vaikka yritätkin kierosti manipuloida täällä ihmisiä eroamaan omista kumppaneistaan. Todella mautonta käytöstä. Sinä määräät tasan kuule omista suhteistasi, etkä todellakaan kenenkään muun.
Ihana mies. Löytäisinpä lapsista pitävän miehen.