KUKA KUOLEE SALKKAREISSA? ja miten?
Keväällä Pihlajakadun ylle lankeaa musta pilvi, sillä Aaro Vaalanne (Teemu Lehtilä) on jälleen onnistunut löytämään tiensä takaisin elävien kirjoihin. Kevään aikana yksi hahmo puolestaan poistuu elävien keskuudesta. Ilmassa on kuitenkin rakkautta ja jopa häät - nähtäväksi jää, kuka nyt rengastetaan?
Veikkauksia
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:23"]En tiedä onko joonatanin lopari jutut huhu puhetta, mutta jos häipyy niin luulisin että sotkeutuu jotenkin akin hommiin ja se pyrkii siitä eroon. Oikeastaan salkkareista voi lähteä kuka vaan, kyllä niihin joku hyvä juoni keksitään.
[/quote] "hyvä" juoni
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:40"]
Luoti sillä on selässä.. mitä veikkaatte kuka sen tappoi?? Itse epäilen sitä Akin tytärtä..
[/quote]
Näyttääkö tää susta luodilta?
Se uus tyttö tappoi. Meni etsimään isäänsä (Akia) ja koputteli vahingossa Heikin ovelle.. Heikki yritti raiskata senkin ja tyttö ampui sen..
No nyt on jännää.. salkkarit.. huoh...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]Kumpa iida poistuisi sarjasta. Se on niin ällöttävän tekopyhä! Ja ruma ja läskikin vielä
[/quote]
Ulkonäköön en ota kantaa, mutta hahmona aivan turha.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:03"]Kristiina kuolee tällä viikolla
[/quote]
Ei muuten kuole
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:26"]No aivan sama kunhan saadaan Serveri ulos sarjasta :D
[/quote] Miten niin? Severihän on loistava lapsinäyttelijä ja jännittävät juonenkäänteet taas tulossa. Kiinnostavaaa nähdä millainen Severistä kehkeytyy, onko paha niinkuin setänsä vai kuitenkin hyvä, mutta tuossa iässä vaan pahuus kiehtoo.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:22"]Tiiän kuka kuolee mut en saa kertoo. Mut liittyy Akiin tää kuolema. Eli voi olla esim. Helena, Joonatan, Monica, Sebastian....Tai sit joku muu yllättävä ;)
[/quote] Et muuten tiedä ;)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:22"]Tiiän kuka kuolee mut en saa kertoo. Mut liittyy Akiin tää kuolema. Eli voi olla esim. Helena, Joonatan, Monica, Sebastian....Tai sit joku muu yllättävä ;)
[/quote]
Eli Joonatan.
[/quote] Musta tuntuu että ei. Olis liian lopullinen ratkaisu, jos muuttaa mieltään. Veikkaan Sebastiania tai Helenaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]Kumpa iida poistuisi sarjasta. Se on niin ällöttävän tekopyhä! Ja ruma ja läskikin vielä
[/quote]
Oletko sinä sitten kaunis ja hoikk? Laita kuva
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]Kumpa iida poistuisi sarjasta. Se on niin ällöttävän tekopyhä! Ja ruma ja läskikin vielä
[/quote]
[/quote]
olen. Enkä edes tekopyhä
[/quote]
Niin sitä kuvaa tänne:)
Mites Heidi?? Kun se bloggaa ja aloittaa nyt siinä fitness päiväkirjat sarjassa.. Jos se on poistumassa.. Tai sit se Joonatan.
Heidi voiskin muuten olla! Siitä vapautuu sitten asunto esim Kallelle tai Evalle..
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]Kumpa iida poistuisi sarjasta. Se on niin ällöttävän tekopyhä! Ja ruma ja läskikin vielä
[/quote]
[/quote]
olen. Enkä edes tekopyhä
[/quote]
[/quote]
Ei mun tarvitse todistella teille. Muo ei oikeastaan kiinnosta vaikka pitäisitte muo rumana ta läskinä :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]Kumpa iida poistuisi sarjasta. Se on niin ällöttävän tekopyhä! Ja ruma ja läskikin vielä
[/quote]
[/quote]
olen. Enkä edes tekopyhä
[/quote]
[/quote]
Ei mun tarvitse todistella teille. Muo ei oikeastaan kiinnosta vaikka pitäisitte muo rumana ta läskinä :)
[/quote]
Niin, hyvähän se on anonyyminä muita haukkua :)
Luoti sillä on selässä.. mitä veikkaatte kuka sen tappoi?? Itse epäilen sitä Akin tytärtä..