Hesen hampurilaisista aina vatsa kuralle?
Alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus, että 1.5h kuluessa hesen kerroshampurilaisen syömisestä saa juosta ja lujaa vessaan. Onko muilla samaa? Känkkylän kebabitkaan ei ikinä sekoita masua samalla tavalla.
Kommentit (54)
Hesen hampparien pihvit ovat sitkeitä jännepihvejä, hyi! Kaks kertaa peräkkäin tullut jännepihvi ja sen jälkeen ei oo hesessä tultu käytyä. En myöskään ymmärrä ketä ostaa mäkkäristä niitä nugetteja. Ei taida tietää mistä ne tehdään.
Niin 25 min. säilyy...pihvit kamalia aivan samaa mieltä...
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:40"]
Hesen hampparien pihvit ovat sitkeitä jännepihvejä, hyi! Kaks kertaa peräkkäin tullut jännepihvi ja sen jälkeen ei oo hesessä tultu käytyä. En myöskään ymmärrä ketä ostaa mäkkäristä niitä nugetteja. Ei taida tietää mistä ne tehdään.
[/quote]
Mäkkärihän julkaisi videon nugettitehtaaltaan, jossa käydään jokainen tekovaihe läpi:
Ja olisihan ihan järjetöntä heittää osa eläimen ruhosta pois, jos se kerran voidaan hyödyntää ruokana!
Ei siinä paskassa ole mitään mitä sun keho tarvitsisi. Se menee suoraan suusta perseeseen. Saman olen huomannut mäkkärin jälkeen.
Ei mulla ole koskaan ollu mut poikaystävällä kylläki :s
Majoneesi kestää kyllä lämmintä, osa klassisita ruokalajeista "kuorrutetaan" uunissa majoneesilla. Vai mikä majoneesin ainesosa ei kestä kuumennusta, öljy, kananmuna, etikka, sinappi, suolasokeripippuri?
Hesen hamppareissa olen itse huomannut mahankurailun ja paprikamajoneesista alkaa päähän koskea:D
Mäkissä on paremmat eväät yleisesti, mutta salaatit ja salaaatinkaastikkeet/kurkku-chilimajoneesit on hesellä paremmat.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:22"]Mä syön jopa 12 h huoneenlämmössä ollutta kanaa eikä maha ikinä kuralla. Ihan oikeasti mikään ruoka ei mene pilalle 20 minuutissa.
[/quote]
Eli jos SINULLA ei maha reagoi niin ei muidenkaan masussa voi olla vikaa?
Se salaatti on aivan ala-arvoista, vanhaa, nahistunutta, tummunutta ja limaista. Nypin salaatit pois eikä mee pötsi sekaisin! Jonkun terveystarkastajan pitäisi ratsata Hesen salaatinsäilytys.
Minulla kiertää mahassa ja äkkilähtöjä vessaan nopeasti hesen hamppareiden jälkeen sama pojalla. Ei olla yliherkkiä tms.
Ainakin limingantullin prisman hesessä oli niin likaiset pöydätkin (likaisella rätillä pyyhitty) että sieltä jos mistä saa mahapöpön.
Sitä pikaruokaa on sitten kuitenkin pakko syödä vai..?
Joo tää sama kävi miehelläki. Enkä noita hamppareita syö ku 3-4 kertaa vuoteen, ja nyt vasta aloin pohtimaan tätä syy-seuraus-yhteyttä. Tota paprikamajoa mietin.. Muuten maha kestää hyvin pizzaa yms. ja mäkkärissä en oo käynyt moneen vuoteen niin en siihen osaa verrata.. t. ap
Kannattaa sitten vastaisuudessa jättää hampurilaiset hesellä syömättä, jos aiheuttaa vatsan ongelmia.
Veikkaisin natriumglutamaattia. Hesen majoneesit sisältävät sitä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min. [/quote] no miten se nyt siihen vaikuttaa? :D pikemminkin siinä on joku epäsopiva ainesosa. [/quote] Syö ite 30 min. kuumassa ollutta salaattia tai majoneesia...
[/quote]
Enpä ole koskaan hesessä nähnyt valmiita hampurilaisia annettavan odottaa, pikemminkin ne aina tuotu pöytään vasta myöhemmin.
Sama homma.. hesessä ja mäkkärissä mebee pakki sekasi kaikesta paitsi ranuista ja wrapeistä..
Pizzaa, grillimättöä voi syödä! :o
Sama juttu menee pakki sekaisin joka kerta ja lakkasin käymästä hesburgerissa
miksi tulee pää kipeeksi aina kun juoksen päin seinää ?
Joskus tuntuu ettei ihmisillä ole aivoja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]
Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.
Se taas johtuu siitä, että mäkkärissä päivän ainekset ovat maustopöydällä lämpimässä, myös salaatti. Niinpä se kestää lämpötunnelissä vähemmän aikaa. Hesessä ainekset on maustopöydällä viileässä, ja niinpä salaattikin kestää lämpötunnelia pidempään.
t. burgereita molemmissa vääntänyt
Näinpä, tosin salaattia sisältävät hampat ei ole heselläkään lämpötunnellissa kuin 15-25 min hampurilaisesta riippuen, ei kolmeakymmentä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]
Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.
[/quote]
Se taas johtuu siitä, että mäkkärissä päivän ainekset ovat maustopöydällä lämpimässä, myös salaatti. Niinpä se kestää lämpötunnelissä vähemmän aikaa. Hesessä ainekset on maustopöydällä viileässä, ja niinpä salaattikin kestää lämpötunnelia pidempään.
t. burgereita molemmissa vääntänyt
[/quote]
Äh,postasin liian aikaisin, jäi sanomatta, ettei salaattia sisältävien hampurilaisten säilytysaika hesellä ole lämpötasolla 30 min vaan vähemmän, ja sitten itse aiheesta: rasvaa kerroksessa on ihan jonkun verran (2xmajo ja juusto), joten veikkaisin rasvaripulia. Kokeile seuraavan kerran vähemmällä majoannoksella tai ilman. Tai sittenhän voi aina syödä jotain, mille ei ole selvästi yliherkkä...