Hesen hampurilaisista aina vatsa kuralle?
Alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus, että 1.5h kuluessa hesen kerroshampurilaisen syömisestä saa juosta ja lujaa vessaan. Onko muilla samaa? Känkkylän kebabitkaan ei ikinä sekoita masua samalla tavalla.
Kommentit (54)
voisitko olla allerginen esim. vehnälle, kananmunalle, maidolle? ne varmaan ne yleisimmin allergisoivat aineet..
Samoin käy jos syö mitä tahansa kaupan eineksiä. Mitä kemikaaleja niihin työnnetään? Lihapyörykätkin on säilötty pieruun... Mitään tuoretta ruokaa ei tässä vitun maassa saa. Kaikki on sullottu paskaliemiin.
Samoin käy jos syö mitä tahansa kaupan eineksiä. Mitä kemikaaleja niihin työnnetään? Lihapyörykätkin on säilötty pieruun... Mitään tuoretta ruokaa ei tässä vitun maassa saa. Kaikki on sullottu paskaliemiin.
Pyydä ensi kerralla hampurilainen ilman salaattia. Trust me, ei lennä paska sen jälkeen.
Mun pojalla on sama vika, sen vatsa ei siedä rasvaista ruokaa. Rasvaripuli, vai miksi sitä nyt kutsutaan...ö
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:50"]
[/quote]
Mulla on soija syyllinen, etten voi eineksiä syödä.
No en kyllä käsitä sitäkään, että ihminen vapaaehtoisesti sulloo napaansa sellaista moskaa, joka kerta toisensa jälkeen saa mahan kuralle. Vähän täytyy tyhmä olla jos ei muutamasta kerrasta usko.
Ei oo ikinä käyny moista ja olen syönyt hesen hamppareita koko elämäni. Sulla taitaa olla aika herkkä vatsa, varmaan monet muutkin ruuat aiheuttaa vastaavaa? Ehkä jokin tietty Hesen hampparin aineosa?
Mulla mahan saa sekaisin pakastepizza ja muut pakastetut vehnätuotteet. Muita eineksiä en edes syö.
Joo mä oon huomannut saman lopetinkin sen kerroshampurilaisen syömisen, mutta joskus jos tuli kiire töihin enkä ollut ehtinyt tehdä ruokaa kotona oli pakko hakea se kerrosateria vaikka tiesinkin mitä siitä aina seurasi :D
Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.
[/quote] no miten se nyt siihen vaikuttaa? :D pikemminkin siinä on joku epäsopiva ainesosa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.
[/quote] no miten se nyt siihen vaikuttaa? :D pikemminkin siinä on joku epäsopiva ainesosa.
[/quote]
Syö ite 30 min. kuumassa ollutta salaattia tai majoneesia...
Mä syön jopa 12 h huoneenlämmössä ollutta kanaa eikä maha ikinä kuralla. Ihan oikeasti mikään ruoka ei mene pilalle 20 minuutissa.
Hesen hampurilaisen pihvi maistuu ihan hanurilta jos sattuu sellainen kohta missä ei oo sitä majoneesia, jos nyt vaikka vertaa esim macin vastaavaan. Ja eipä tuon vuoksi oo tullut niiden syöttölöissä enää käytyä
Mulla sama kanssa aina hesen hamppareista! Mäkkärin tai muiden pikaruokaloiden safkat ei koskaan tee samaa, joten kysessä ei todellakaan ole mikään vehnä tms allergia. En tiedä mitä hiton pilaantunutta salaattia ne tuolla hesessä aina käyttää, hyi.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]
Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.
[/quote]
Se taas johtuu siitä, että mäkkärissä päivän ainekset ovat maustopöydällä lämpimässä, myös salaatti. Niinpä se kestää lämpötunnelissä vähemmän aikaa. Hesessä ainekset on maustopöydällä viileässä, ja niinpä salaattikin kestää lämpötunnelia pidempään.
t. burgereita molemmissa vääntänyt
Sama vika aina Hesellä käydessä, tai enää en edes käy...
Niissä on joku sinulle allergisoiva ainesosa, ehkä se majoneesi?