Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesen hampurilaisista aina vatsa kuralle?

Vierailija
02.03.2015 |

Alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus, että 1.5h kuluessa hesen kerroshampurilaisen syömisestä saa juosta ja lujaa vessaan. Onko muilla samaa? Känkkylän kebabitkaan ei ikinä sekoita masua samalla tavalla.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on joku sinulle allergisoiva ainesosa, ehkä se majoneesi? 

Vierailija
2/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko olla allerginen esim. vehnälle, kananmunalle, maidolle? ne varmaan ne yleisimmin allergisoivat aineet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin käy jos syö mitä tahansa kaupan eineksiä. Mitä kemikaaleja niihin työnnetään? Lihapyörykätkin on säilötty pieruun... Mitään tuoretta ruokaa ei tässä vitun maassa saa. Kaikki on sullottu paskaliemiin.

Vierailija
4/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin käy jos syö mitä tahansa kaupan eineksiä. Mitä kemikaaleja niihin työnnetään? Lihapyörykätkin on säilötty pieruun... Mitään tuoretta ruokaa ei tässä vitun maassa saa. Kaikki on sullottu paskaliemiin.

Vierailija
5/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ensi kerralla hampurilainen ilman salaattia. Trust me, ei lennä paska sen jälkeen.

Vierailija
6/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla on sama vika, sen vatsa ei siedä rasvaista ruokaa. Rasvaripuli, vai miksi sitä nyt kutsutaan...ö

Vierailija
7/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:50"]

[/quote]

Mulla on soija syyllinen, etten voi eineksiä syödä. 

Vierailija
8/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama käy mäkissä kyllä.

Vierailija
9/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä käsitä sitäkään, että ihminen vapaaehtoisesti sulloo napaansa sellaista moskaa, joka kerta toisensa jälkeen saa mahan kuralle. Vähän täytyy tyhmä olla jos ei muutamasta kerrasta usko. 

Vierailija
10/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä käyny moista ja olen syönyt hesen hamppareita koko elämäni. Sulla taitaa olla aika herkkä vatsa, varmaan monet muutkin ruuat aiheuttaa vastaavaa? Ehkä jokin tietty Hesen hampparin aineosa?

Vierailija
11/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mahan saa sekaisin pakastepizza ja muut pakastetut vehnätuotteet. Muita eineksiä en edes syö.

Vierailija
12/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon huomannut saman lopetinkin sen kerroshampurilaisen syömisen, mutta joskus jos tuli kiire töihin enkä ollut ehtinyt tehdä ruokaa kotona oli pakko hakea se kerrosateria vaikka tiesinkin mitä siitä aina seurasi :D

Vierailija
13/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.

Vierailija
14/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.
[/quote] no miten se nyt siihen vaikuttaa? :D pikemminkin siinä on joku epäsopiva ainesosa.

Vierailija
15/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.
[/quote] no miten se nyt siihen vaikuttaa? :D pikemminkin siinä on joku epäsopiva ainesosa.
[/quote]
Syö ite 30 min. kuumassa ollutta salaattia tai majoneesia...

Vierailija
16/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön jopa 12 h huoneenlämmössä ollutta kanaa eikä maha ikinä kuralla. Ihan oikeasti mikään ruoka ei mene pilalle 20 minuutissa.

Vierailija
17/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen hampurilaisen pihvi maistuu ihan hanurilta jos sattuu sellainen kohta missä ei oo sitä majoneesia, jos nyt vaikka vertaa esim macin vastaavaan. Ja eipä tuon vuoksi oo tullut niiden syöttölöissä enää käytyä

Vierailija
18/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kanssa aina hesen hamppareista! Mäkkärin tai muiden pikaruokaloiden safkat ei koskaan tee samaa, joten kysessä ei todellakaan ole mikään vehnä tms allergia. En tiedä mitä hiton pilaantunutta salaattia ne tuolla hesessä aina käyttää, hyi.

Vierailija
19/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]

Se johtuu siitä että ne säilytetään 30 min. lämpötasossa kun mäkkärissä vaan 10 min.

[/quote]

Se taas johtuu siitä, että mäkkärissä päivän ainekset ovat maustopöydällä lämpimässä, myös salaatti. Niinpä se kestää lämpötunnelissä vähemmän aikaa. Hesessä ainekset on maustopöydällä viileässä, ja niinpä salaattikin kestää lämpötunnelia pidempään.

t. burgereita molemmissa vääntänyt

Vierailija
20/54 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika aina Hesellä käydessä, tai enää en edes käy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme