Norwegian konkkaan?!?
En saa linkitettyä uutista, mutta Iltalehden sivuilta luin konkurssin uhasta! Ei h****tti sentään, mä en kestä jos meidän vaivalla säästetty koko perheen etelänmatka peruuntuu!!!
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:08"]
Jaahas, näinköhän sitten peruuntuu meidänkin reissu. Vaikka rahat saisikin takaisin, ei tuolla hinnalla saa lentoja muualta.
[/quote]
Eikä pidäkään saada, koska Norwegiankin myy lentonsa tappiolla.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:08"]
Jaahas, näinköhän sitten peruuntuu meidänkin reissu. Vaikka rahat saisikin takaisin, ei tuolla hinnalla saa lentoja muualta.
[/quote]
Eikä pidäkään saada, koska Norwegiankin myy lentonsa tappiolla.
[/quote]
Kyllä näillä halpalentoyhtiöillä on hinnoittelu ollut terveemmällä pohjalla kuin esim. Finnairilla..
Aika jörkevältä kuulostaa, ottaa kuolemantapauksia varten joku matkan peruuntumisvakuutus? Tuleeko siinä semmonen fiilis jälkikäteen, että no hyvä että otin vakuutuksen? Noot!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:14"]
Noh, aika-ajoin täällä puolustellaan Visa Electron ja debit maksamista. Voisimmeko tästä Norwegianin tapauksesta jotain oppia?
[/quote] No kun Norwegianillakin siitä luotolla maksamisesta veloitetaan 1.60e. Yhyy yhyyy. Mutta ensi kerralla sitten.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:40"]
Noh, aika-ajoin täällä puolustellaan Visa Electron ja debit maksamista. Voisimmeko tästä Norwegianin tapauksesta jotain oppia?
[/quote] No kun Norwegianillakin siitä luotolla maksamisesta veloitetaan 1.60e. Yhyy yhyyy. Mutta ensi kerralla sitten.
[/quote]
Oli kyllä 2,50EUR mielestäni kun varasin. Muistan kyllä miettineeni verkkomaksamisvaihtoehtoa, mutta pidin tuota 2.50EUR:n maksua kohtuuhintana "Vakuutuksesta". Mitään muita lisähintavakuutuksia kun en ole tavannut ottaa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:14"]
[/quote]
Eiköhän siihen debitillä maksamiseen ole ollut muut syyt, kuten säästötilille säästetyt rahat.
Suomen valtio menee aikaisemmin konkkaan kun norwegian
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:14"] Noh, aika-ajoin täällä puolustellaan Visa Electron ja debit maksamista. Voisimmeko tästä Norwegianin tapauksesta jotain oppia? [/quote] No kun Norwegianillakin siitä luotolla maksamisesta veloitetaan 1.60e. Yhyy yhyyy. Mutta ensi kerralla sitten. [/quote] Eiköhän siihen debitillä maksamiseen ole ollut muut syyt, kuten säästötilille säästetyt rahat.
[/quote]
No nyt en ymmärtänyt ollenkaan mitä tarkoitit?
Norja on yksi maailman rikkaimmista valtioista ja tukenut Norwegiania paljon. Ei se sitä pulaan jätä nytkään.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:40"]
[/quote]
Oli kyllä 2,50EUR mielestäni kun varasin. Muistan kyllä miettineeni verkkomaksamisvaihtoehtoa, mutta pidin tuota 2.50EUR:n maksua kohtuuhintana "Vakuutuksesta". Mitään muita lisähintavakuutuksia kun en ole tavannut ottaa.
[/quote] Ok. Viimeksi kun maksoin itse, niin oli 1.60. Tästä on jo jokunen kuukausi.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:14"] Noh, aika-ajoin täällä puolustellaan Visa Electron ja debit maksamista. Voisimmeko tästä Norwegianin tapauksesta jotain oppia? [/quote] No kun Norwegianillakin siitä luotolla maksamisesta veloitetaan 1.60e. Yhyy yhyyy. Mutta ensi kerralla sitten. [/quote] Eiköhän siihen debitillä maksamiseen ole ollut muut syyt, kuten säästötilille säästetyt rahat.
[/quote]
No nyt en ymmärtänyt ollenkaan mitä tarkoitit?
[/quote] En kyllä minäkään. Joku ei osaa käyttää luottokorttia.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:05"]
En kyllä minäkään. Joku ei osaa käyttää luottokorttia.
[/quote]
Kyllä niitä yleensä osataan käyttää, mut todennäköisimmin on kyseessä tapaus kun on vuosikausia säästänyt säästötilille matkakassaa ja katsoo pitkin nenänvarttaan kaikkia köyhiä ketkä maksaa luottokortilla luottopuolelta, koska niillä ei ole säästössä mitään. Minä maksan aina debitillä, koska minulla on säästössä rahat valmiina.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:05"]
En kyllä minäkään. Joku ei osaa käyttää luottokorttia.
[/quote]
Kyllä niitä yleensä osataan käyttää, mut todennäköisimmin on kyseessä tapaus kun on vuosikausia säästänyt säästötilille matkakassaa ja katsoo pitkin nenänvarttaan kaikkia köyhiä ketkä maksaa luottokortilla luottopuolelta, koska niillä ei ole säästössä mitään. Minä maksan aina debitillä, koska minulla on säästössä rahat valmiina.
[/quote]
Joo, kun ostat lennot netissä luotolla niin moni katsookin nokanvartta pitkin! Minäkin katson tyhmiä ihmisiä nokanvartta pitkin, mutta harmi kyllä en näe sinua juuri nyt :D
Monella luottokortilla saa ekstratakuuta kodinkoneillekin, mutta varmaankin maksat ne aina käteisellä, ettei ihmiset luule sinua köyhäksi!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:48"]
Joo, kun ostat lennot netissä luotolla niin moni katsookin nokanvartta pitkin! Minäkin katson tyhmiä ihmisiä nokanvartta pitkin, mutta harmi kyllä en näe sinua juuri nyt :D
Monella luottokortilla saa ekstratakuuta kodinkoneillekin, mutta varmaankin maksat ne aina käteisellä, ettei ihmiset luule sinua köyhäksi!
[/quote]
34 tässä, loppukaneetti oli tarkoitettu laitettavaksi sen suuhun kuka oli säästänyt vuosikausia. Minä maksan aina luotolla eikä minua haittaa vaikka köyhäksi luulevatkin, oikeastaan parempi niin.
Siis mitä takuuta se luottokortilla maksaminen tuo lentoihin?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:53"]
[/quote]
Luottoyhtiö palauttaa sulle rahat tilille jos lento peruuntuu ja karhuaa omat tappionsa konkurssipesästä asianajajien kanssa. Matkasi maksajana toimii siis luottoyhtiö ja sinä maksat vain siitä matkan maksamisesta.
Yksityisen ihmisen on paljon hankalampi saada rahoja takaisin kuin Visan ja Mastercardin kaltaisten puljujen asianajajat.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:53"]
[/quote]
Lennät tai et maksa jollet itse peru lentoasi.
Onko noin, että jo maksetun luottokorttilaskunkin rahat saa takaisin?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:31"]
Millä luottokortilla on vain 1.6 eur tai 2.5 eir kulut lentoja ostaessa? Mulla meni mastercardilla maksaessa kuluja jotain 15 eur? Viikko sitten ostin Norskin sivuilta lippuja noin 800 eurolla.
[/quote]
lisämaksu % suhteessa maksun suuruuteen