Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ville Tavio (ps): "Koronarokotuksen ottavia voidaan palkita vaikkapa leffalipulla"

Vierailija
02.12.2021 |

Jokainen ottaa nyt sen rokotuksen, sanoo Ville ja sitten elokuviin!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan palkinto pitäisi antaa siitä, että lähes vuoden jälkeen alkaa uskoa tiedettä eikä Tokentubenia? Minun verorahoillani ei kustannetaan mitään ylimääräistä näille tolloille.

Vierailija
42/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Tavio vastustaa rokotuksia..? Ainakin koronapassia

Leffateattereihin vaaditaan koronapassi. Milloinka persu olisi ulostuloissaan looginen ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi ihan syyksi, että se rokotus olisi turvallinen ja tehokas. Mutta mä en ymmärrä, mikä tämä vimma näiden viimeistenkin rokottamiseen on. Puuttuuhan ihmisiltä muitakin rokotteita, mutta ei heitä jahdata. Miksi juuri tämä, Ville? Joka tapauksessa, mitä enemmän painostetaan, uhkaillaan ja pidetään idioottina (leffaliput, voi hyvää päivää) sitä enemmän epäilyttää. On myös taipumattomia tyyppejä ja heihin tehoaa parhaiten se, että jättää rauhaan.

Vierailija
44/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavio voi tunkea ne lippunsa sinne minne ei päivä paista. Kohtelee kansaa kuin jotain pikku lapsia. 

Vierailija
45/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Covid ei ole tappava tauti luokkaa ebola. Se ei ole "se ongelma". 

Ongelma on se, että hoitohenkilökunta, lääkärit, laitteet ja tilat ovat resurssi, jolla on rajat. Jos koronapotilaita on  sairaalassa ja teholla liikaa niin resurssit loppuu ja sitten yhtään mitään muuta  ei voida enää hoitaa.  Ei vaikka sinua, jos sattuisit esimerkiksi auto-onnettomuuteen joutumaan.

Mikä tässä yhtälössä on vaikea ymmärtää?

Ota se rokote, leffalipuista viis. 

Höpö höpö. Suurin osa tehohoidettavista koronapotilaista on vanhoja ihmisiä. Ne poistetaan teholta, jos tulee nuoria kolaripotilaita. Tottakai priorisointia tehdään.

Vierailija
46/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan rokotuksen sitten jos minä saan muumitikkarin ja toisen rokotuksen otan jos saan imeä tissiä.

Kolmannesta piikistä sitten minä haluan tutin.

M31

Vierailija
47/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteessa on pakko olla jotain epäilyttävää kun sitä näin suurella innolla tuputetaan. Yleensähän hyvistä asioista joutuu jopa maksamaan. Mitä parempi, sen enemmän.

Olisin ehkä mennyt ottamaan sen rokotuksen nyt syksyllä mutta tämä kauhea painostus ja hulabaloo aiheuttaa sen, etten uskalla. 

Vierailija
48/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavio voi tunkea ne lippunsa sinne minne ei päivä paista. Kohtelee kansaa kuin jotain pikku lapsia. 

Hän puhuu puolueen kannattajille.

Vierailija
49/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän puhuu puolueen kannattajille.

30% persuista on tolkun ihmisiä

Vierailija
50/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolueista riippumaton näkemykseni on, että ilman hyvää syytä rokotusta ottamattomille mätkäistään 10 prosentin veron korotus ja mahdolliset koronahoitojen kustannukset (Omat ja tartuttamiensa) peritään heiltä täysimääräisinä.

Vierailija
51/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi ihan syyksi, että se rokotus olisi turvallinen ja tehokas. Mutta mä en ymmärrä, mikä tämä vimma näiden viimeistenkin rokottamiseen on. Puuttuuhan ihmisiltä muitakin rokotteita, mutta ei heitä jahdata. Miksi juuri tämä, Ville? Joka tapauksessa, mitä enemmän painostetaan, uhkaillaan ja pidetään idioottina (leffaliput, voi hyvää päivää) sitä enemmän epäilyttää. On myös taipumattomia tyyppejä ja heihin tehoaa parhaiten se, että jättää rauhaan.

Kaikki halukkaat ovat ottaneet jo piikit. Mikään ei saa loppujen mieltä muuttumaan.

Joten piikkikaupustelijat voivat jo lopettaa. Antakaa olla.

Vierailija
52/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Taviolla on perussuomalaismiehiä kiinnostava suu ja huulet

Vierailija
53/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolueista riippumaton näkemykseni on, että ilman hyvää syytä rokotusta ottamattomille mätkäistään 10 prosentin veron korotus ja mahdolliset koronahoitojen kustannukset (Omat ja tartuttamiensa) peritään heiltä täysimääräisinä.

Ai että maksetaan loppuelämä 10% extravero viruksen takia jonka 99% sairastaa kotona?

Onpa siinäkin neronleimaus. Eikö tässä pitäisi olla jotain tiedettä taustalla, ja eikö tässä kaikessa pitäisi olla kyse tästä viruksesta eikä mistään tyranniasta?

Vierailija
54/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. Meneepä terveys halvalla.

En ole unohtanut sitä kuinka joku keski-ikäinen nainen kuoli siihen rokotukseen.

No sehän on vastaansanomaton todiste miten KUULIT että JOKU kuoli.

Vierailija
55/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun piikkihaittoja ei tule myöskään maksaa verovaroista.

Vierailija
56/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon leffaliput kiinnosta.

Niin mukaan pitää saada hauska ilmainen ämpäri THL logolla

Vierailija
57/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covid ei ole tappava tauti luokkaa ebola. Se ei ole "se ongelma". 

Ongelma on se, että hoitohenkilökunta, lääkärit, laitteet ja tilat ovat resurssi, jolla on rajat. Jos koronapotilaita on  sairaalassa ja teholla liikaa niin resurssit loppuu ja sitten yhtään mitään muuta  ei voida enää hoitaa.  Ei vaikka sinua, jos sattuisit esimerkiksi auto-onnettomuuteen joutumaan.

Mikä tässä yhtälössä on vaikea ymmärtää?

Ota se rokote, leffalipuista viis. 

Ota sinä minun piikkini vaan. Minulla on riittävän hyvä luontainen vastustukyky. Sitä vastustuskykyä pystyy ylläpitämään terveillä elämäntavoilla ja huolehtimalla vitamiinien saannista. Jos täällä on Valtamedian toimittajia paikalla, niin saatte lainata näitä toimivia ohjeita joita ette ole vielä kansalle kehottaneet kertaakaan tämän pandemian aikana.

Huutonaurua pelle:D

Vierailija
58/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Tavio vastustaa rokotuksia..? Ainakin koronapassia

Kannattaisi ottaa asioista selvän niin ei tarvitse luulla niin paljon.

Pakkokeinoja ja syrjimistä vastustetaan, ei rokotusta.

Vierailija
59/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotuksen ottaneet ne pitäisi palkita muiden ihmisten hyväksi toimimisesta.

Vierailija
60/74 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Meneepä terveys halvalla.

En ole unohtanut sitä kuinka joku keski-ikäinen nainen kuoli siihen rokotukseen.

Mutta sen unohdit, että neljä miljoonaa muuta suomalaista on rokottautunut kahdesti kuolematta?

Kuoleminen ei ole kivaa sen kohdalle, jolle se osuu.

Niinpä, koronaan on kuollut jo, kuinka paljon....