Ville Tavio (ps): "Koronarokotuksen ottavia voidaan palkita vaikkapa leffalipulla"
Jokainen ottaa nyt sen rokotuksen, sanoo Ville ja sitten elokuviin!
Kommentit (74)
Otan rokotuksen jos saan palkinnoksi sen että hallitus eroaa ja minulle annetaa kaunis nainen kotirouvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Otan rokotuksen jos saan palkinnoksi sen että hallitus eroaa ja minulle annetaa kaunis nainen kotirouvaksi.
Niistä Ville Taviokin unelmoi
Johan sen nyt nimikin sanoo, että Ville Tampiolta on turha mitään järjellistä odottaa.
"Koronaviruksen ja sen varianttien kanssa on opittava elämään", sanoo Ville Tavio
Vierailija kirjoitti:
Minä en itseäni tapa yhden elokuva lipun hinnalla. Valoja päälle.
Itseäsi tapa??
Ei tarvitse lahjoa millään. Kaikilla ei sitä paitsi ole elokuvateatteria lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Entä ilman leffalippua?
Tavio oli se, joka pakotti Tynkkysen ja muut persut lopettamaan EU:n tukipakettiäänestyksen viivästyttämisen maratonipuheilla.
Vierailija kirjoitti:
"Tapa"? : D
Ensin rokotukseen ja sitten leffateatteriin hakemaan tartunta.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ensi vuoden varjobudjetissa ei ole budjetoituna sulle kaunista kotirouvaa. Koska persujen budjetissa kaikki rahat menee aidan rakentamiseen rajoillemme ja huutokauppakeisarin busines finland tukiin, niin sinulle on budjetoitu ainoastaan Kiemunki.
Vau. Meneepä terveys halvalla.
En ole unohtanut sitä kuinka joku keski-ikäinen nainen kuoli siihen rokotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissa on todella vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
En ole unohtanut sitä kuinka joku keski-ikäinen nainen kuoli siihen rokotukseen.
Oho. Jokos loput on kuollut myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen unohdit, että neljä miljoonaa muuta suomalaista on rokottautunut kahdesti kuolematta?
Sinällään validi ehdotus, että tutkimukseen osallistumisesta voidaan palkita vähäpätöisellä palkkiolla, kuten elokuvalipulla.
Ihan hyvä ideahan tuo on.