Haluatko ennustaa minulle?
Miten tämän parisuhteen tulee käymään - en ole kovin onnellinen ja minusta tuntuu, että mieheni salailee jotain(mutta mitä?). Miten muun elämän suunta, helpottaako yksinäisyys ja miltä näyttää työelämä: onko opiskelemani ala oikea?
Kommentit (12)
Eroat ja otat itseäsi niskasta kiinni. Koulutukseen ja uusi ura. Mies on kyllästynyt. Uutta kehiin.
Haluan. Tulet saamaan mieheltä HIV viruksen lähitulevaisuudessa. Yksinäisyytesi ei näyttäisi helpottavan. Opiskelemasi ala on aivan perseestä ja täysin väärä sinulle.
Ennustan, että edellä annetut ennusteet menivät ihan persilleen.
Tulet olemaan onneton niin kauan kunnes tajuat omien tekojesi vaikuttavan elämään, toisin kuin ennustukset tekee.
Mulla sattui tuossa oleen tarotpakka just vieressä ja kysyin mitä miehesi salaa. Miehesi salaa jotain, mutta se ei ole välttämättä mitään negatiivista vaan hän saattaa olla kertomatta sinulle jostain henkilökohtaisesta saavutuksestaan. Esim. on saannut ylennyksen töissä, mutta ei halua vielä kertoa sitä sinulle.
Tulet olemaan onneton niin pitkään kunnes löydät onnen ja ennen sitä roikut jossain onnen ja onnettomuuden harmaalla vyöhykkeellä elämän autereisessa laguunissa odottaen viestiä onnesta. 100 €, ole hyvä.
Miehesi on harrastanut anaaliyhdyntää naapurin Lissun ja Irman kanssa ja haaveilee suhteesta Uffen kanssa.
Ap. Sinun elämässäsi on yksi asia joka estää sinua. Olet aina väärien ihmisten kanssa sen takia. Näen sinun olevan hyvä ihminen, ja näen sinun kamppailusi asian kanssa. Sinua odottaa rakkaus toisaalla, hän on erilainen kuin kukaan tuntemasi. Tapaat hänet vielä. Ole kärsivällinen.
Parisuhde: Odota tilanteen selkiytymistä, älä hosu tai turhautuneena itse valitse väärin.
Yksinäisyys: Vahvista, kunnioita ja kuuntele sisäistä itseäsi. Älä anna muiden päättää asioita puolestasi.
Opiskeluala: Mitä päätätkin tämän suhteen, tee se rohkeasti. Päätös ei ole oikea tai väärä, tärkeintä on tehdä päätös.
Parisuhteesi on mätä, kuolet koronaan tai siihen piikkiin 3.2.1.....